Recenzie – Greselile Mirandei Jill Mansell

        Sper ca pe viitor Leda sa mai distrubuie carti si cu revista Joy.

 Descriere

Miranda este încântată când îl cunoaşte pe Greg.
Atrăgător, inteligent şi amuzant, pare perfecţiunea întruchipată!
Greg e înnebunit după Miranda. Dar bineînţeles că nu i-a mărturisit chiar totul despre el – până şi cea mai dulce fată s-ar putea purta ciudat cu un bărbat care tocmai şi-a părăsit soţia însărcinată.
Dar ea nu are cum să descopere asta – sau are? Din fericire pentru Miranda, bărbaţii sunt precum autobuzele – nu apar mult timp, iar apoi se ivesc trei deodată.
Ea trebuie doar să facă alegerea potrivită…

„Alerte, năvalnice şi teribil de amuzante, a le citi înseamnă a le devora.” – Company

„Poveşti ingenioase, nostime şi sexy.” – Daily Telegraph

„Un umor spumos.” – Bella

„Sexy şi poznaşe.” – Today

Despre autor
Jill Mansell

JILL MANSELL, una dintre cele mai cunoscute scriitoare britanice contemporane, este iubita de femei din intreaga lume pentru cartile ei amuzante, care vorbesc despre dragoste, sex si relatii intre oameni. A publicat 19 titluri, unele dintre ele ajungand pe listele de bestselleruri ale marilor cotidiene, si a vandut peste 3 milioane de exemplare.
Cartile ei sunt genul care sa-ti insenineze o zi ploioasa, cu o intriga alerta si cu multe intorsaturi neasteptate, cu personaje complexe si sexy, si ? in primul rand ˜? cu un umor poznas si obraznic. Numita si ?regina chicklit? (revista Heat), Jill Mansell scrie o literatura care te face sa te simti bine si care te inveseleste; pentru ca, asa cum spune ea, ?Chicklit e precum ciocolata. E delicioasa.?

Recenzie :

Sa fiu sincera , nu credeam ca imi va placea asa de mult cartea .

Este superba . Imi place la nebunie stilul autoarei .

Miranda lucreaza la un salon de infrumusetare Fenn Lomax, are o freza trasnita si este o persoana sufletista . Se filma un reportaj despre oamenii strazii si Miranda se ducea in fiecare zi la un cersetor cu mancare si cu ceva sa ii tina de cald .

Chloe un alt persoanaj al cartii care mi-a placut foarte mult este parasita de sot pe motivul ca este insarcinata .

Miranda locuieste cu Florence , o batrana care ii este ca o mama , cea mai buna prietena a ei este Bev , colega de serviciu .

Nu stiu ce sa va zic mai multe , ar insemna sa intru in detalii si cel mai bine este sa cititi voi cartea , nu vreau sa dezvalui nimic . Inca de la prima pagina cartea te va bine dispune , fiind o carte care nu are cum sa te prost dispuna . In carte sunt si cateva mici momente triste , dar in finalul este unul fericit .

Trebuie sa o cititi , este o carte frumoasa , relaxanta . Este o carte pe care trebuie sa o avem in biblioteca .

 

 

16 responses

  1. o poveste frumoasa.fiecare om are o latura intunecata,greseli in trecut si fiecare femeia a avut de ales intre 2/3 barbati macar o data-n viata.

    Noiembrie 7, 2012 la 2:49 pm

  2. o poveste frumoasa, romantica interesanta …imi place foarte mult decrierea

    Noiembrie 9, 2012 la 6:48 pm

  3. ador coperta.e originala,arta adevarata!

    Noiembrie 11, 2012 la 4:11 pm

  4. da adevarul este ca aceasta coperta este superba, transmite o multime de sentimente …

    Noiembrie 11, 2012 la 5:42 pm

    • ioana alexandra

      hmm da, sunt de acord cu voi, coperta este frumoasa. insa mai frumoasa mi se pare cea de la „Cel pe care ti-l doresti”, o alta carte data in acea perioada cu revista

      Decembrie 14, 2012 la 5:25 pm

      • nu am vazut coperta sau mai bine zis respectiva carte deci ,,,

        Decembrie 24, 2012 la 7:24 am

  5. Ale

    E foarte draguta cartea , am mai auzit de cateva ori despre ea , dar n-am simtit nevoia sa o citesc:D

    Noiembrie 25, 2012 la 9:21 am

  6. Ale

    Din descrierea cartii si din recenzie imi pot da usor seama ca este vorba de o poveste de dragoste , deci daca as citi-o sunt sigura ca imi va placea:X Si coperta este si ea foarte frumoasa.

    Noiembrie 25, 2012 la 9:22 am

    • iulia

      O poveste de dragoste cam zbuciumata dar frumoasa si amuzanta!

      Decembrie 24, 2012 la 10:25 pm

  7. In principiu, cu totii facem greseli , asasuntem noi predispusi greselilor …

    Noiembrie 26, 2012 la 10:47 am

  8. ioana alexandra

    eu nu am cartea asta
    poveste mi se pare draguta, dar subiectul prea este intalnit in toate cartile. eu prefer ceva atipic, care sa ma faca sa nu mai las cartea din mana

    Decembrie 14, 2012 la 5:27 pm

    • Andreea

      Corect..nu gaseam cuvantul.Atipic.Ai dreptate:subiectul e prea intalnit.

      Decembrie 25, 2012 la 7:31 am

  9. mult noroc cu asta,deoarece in ultima perioada toate se aseamana

    Decembrie 24, 2012 la 7:25 am

  10. iulia

    Am luat cartea cu revista si mi-a plcut foarte mult,a fost foarte amuzanta si inca imi e dor de d-na Florence…

    Decembrie 24, 2012 la 10:24 pm

  11. Andreea

    N-am luat cartea,pentru ca mi s-a parut prea de adulti.Imi place recenzia,e bine facuta,dar in continuare nu ma atrage subiectul.

    Decembrie 25, 2012 la 7:30 am

  12. Sunt fana a chick litului ( dovada fiind faptul ca am citit o gramada de carti din colectia Chic) asa ca a fost imposibil sa nu-mi placa carte. Bine, sincera sa fiu, primele cincizeci de pagini au fost cam plictisitoare, dar se ajunge relativ repede la miezul actiunii, iar in persoana Mirandei ma regasesc cu usurinta, exceptand partea cu indragostitul des.
    A fost ironia sortii atunci cand Miranda o intalneste pe Chloe, asta dovedind inca odata ca destinul asta e al naibii de exact ( sau cine stie nici pe departe, dar nu poate fi o coincidenta).
    Ideea este ca volumul reprezinta o lectura usoara si chiar te amuza, mai ales Miranda.

    Mai 16, 2013 la 6:32 pm

Lasă un răspuns

