Recenzie : Mai las-o moale cu fantomele Megan Crewe

 

Detalii produs
Format: 13 x 20 cm
Autor: Megan Crewe
Traducere: Adrian Deliu
ISBN: 978-973-102-316-8
Editura: LEDA
Aparitie: 2011
Numar pagini: 352

Pret : 39.00 RON

Descriere

Singurii prieteni ai lui Cass McKenna, o fata de saisprezece ani, sunt cateva fantome: a surorii ei si a catorva fosti colegi de scoala. Fantomele nu sunt deloc complicate si poti avea incredere in ele. Mai mult decat atat, ele pot afla secretele compromitatoare ale celor din jur… iar lui Cass ii place sa stie totul despre colegii ei ingamfati.
Titlul de la Bravo girl

Insa cand Tim, vicepresedintele consiliului de elevi, descopera secretul lui Cass – acela ca poate sa comunice cu fantomele –, situatia tinde sa se schimbe. El ii cere sa-l ajute sa intre in legatura cu mama lui, care murise de curand, iar ea, dupa indelungi ezitari, sfarseste prin a fi de acord. Pe masura ce-l cunoaste mai bine pe Tim, Cass are surpriza sa constate ca el nu e un baiat asa de rau precum crezuse ea pana atunci si ca, intr-adevar, avea mare nevoie de ajutorul ei.

Poate ca aceasta este cea mai buna ocazie ca ea sa se imprieteneasca din nou cu cei vii…

„Debutul lui Megan Crewe ii face pe cititori sa se intrebe ce surprize ii mai asteapta din partea acestei autoare.” – Kirkus Reviews

„Acest roman adresat cititorilor care trec de la copilarie la adolescenta evita sa traga vreo concluzie nerealista cu privire la experiente dificile – nu vrea sa-si raneasca cititorii, si nici sa-i convinga de ceva.” – Publishers Weekly

„O poveste supranaturala, cu o intriga de genul celei din “Mean Girls” (“Fete rele”), cu o actiune alerta… Intamplarile misterioase si prietenia dintre Cass si vicepresedintele consiliului de elevi ii vor fascina de la primele pagini chiar si pe cititorii cei mai exigenti.” – School Library Journal

„O poveste dinamica ce te captiveaza intr-un mod cat se poate de original.” – BCCB

 

Despre autor
Megan Crewe
M-am nascut in Toronto, Canada, la sfarsitul anilor ’80, si am crescut alaturi de parintii mei, un frate si numeroase pisici. Mi-au placut dintotdeauna povestile. La inceput, il rugam pe tata sa mi le citeasca, imitand vocile personajelor. N-a durat mult pana am inceput sa compun chiar eu povesti. La 14 ani, scrisesem deja primul meu roman (o incercare nereusita). Apoi am publicat o poveste intr-o revista pentru tineri. Dar adevarata mea calatorie ca scriitoare incepe odata cu romanul Mai las-o moale cu fantomele. Si azi locuiesc tot in Toronto, cu sotul meu. Avem doua pisici. Imi place sa scriu dimineata, iar dupa-amiaza ma ocup de copii si tineri cu nevoi speciale. In timpul liber, citesc tot ce-mi cade in mana, iau lectii de kung fu si fac planuri de calatorie. Ma puteti vizita pe adresa http://www.megancrewe.com

Sursa 

Recenzie  

Mi-am dorit enorm de mult acest volum .

Mi-a placut foarte mult de Cass , o fata de saisprezece eleva la liceul Frazer , o fata careia nu ii pasa de aspectul ei si care avea ca preteni cateva fantome .  Sora ei mai mare murise :  motiv pentru care mama ei statea mai mult plecata de acasa , ea locuind cu tatal si cu fantoma surorii ei .

Cui nu i-ar placea sa aiba prieteni invizibili ? Mai ales la scoala – care sa te tina la curent cu orice se intampla . Ma amuzam teribil cand Cass care era mereu informata de prietenii ei , fantomele , cu tot ce se intampla  – cu detalii despre colegii ei ; eram foarte fericita ca ea mereu avea cate ceva impotriva lor si nu se lasa santajata .

Alt personaj care mi-a placut a fost sora lui Cass , Paige , care din pacate murise intr-un accident tragic .

Tim era un elev popular , vicepresedinte al consiliului de elevi si este cel afla secretul lui Cass – ca poate vedea si comunica cu fantomele . Acesta avea mare nevoie de Cass deoarece mama lui murise si o roaga pe aceasta sa incerce sa comunice cu ea . Ea accepta cu greu sa il ajute dar pana la urma acestia ajung sa se cunoasca si Cass realizeaza ca el avea nevoie mare de cineva alaturi , de o persoana care sa il inteleaga si nu de grupul lui superficial . El era diferit .

Mai multe detalii nu va dau !

Va recomand sa cititi cartea , mie mi-a placut foarte mult ! Este o lectura usoara , frumoasa si care are un final fericit !

My fan art cover :

 

28 responses

  1. Demi se potriveste pt rol …imi place recenzia ta

    Noiembrie 9, 2012 la 6:43 pm

    • Ale

      Ai dreptate , Demi chiar se potriveste pt rol si imi place mesajul acela de pe fan art , pare destul de adevarat.

      Noiembrie 25, 2012 la 9:20 am

  2. Aceasta carte inca sta pe raftul din dulapiorul meu ..inca nu am gasit acel ceva sa o citesc …

    Noiembrie 9, 2012 la 6:44 pm

  3. am auzit de ea,din pacate nu o am,nu am citit-o…

    Noiembrie 11, 2012 la 4:10 pm

  4. imi place mult trailerul,imi plac cartile cu ritm alert!

    Noiembrie 11, 2012 la 4:10 pm

  5. Ale

    Am mai auzit pana acum de cartea asta si am auzit multe pareri bune despre ea , cred ca o sa o citesc si eu:D , mi se pare foarte interesanta

    Noiembrie 25, 2012 la 9:18 am

    • iulia

      Eu am citit-o si mi-a placut foarte mult,merita!:)

      Decembrie 24, 2012 la 10:20 pm

    • Andreea

      E chiar interesanta.Altceva decat toate genurile fantasy.

      Decembrie 25, 2012 la 7:29 am

  6. Mie tot mi se pare o carte amuzanta ;)) nu stiu de ce ..poate ar trebuii sa ma intristeze dar pare asa ciudata :))

    Decembrie 2, 2012 la 6:41 am

  7. ioana alexandra

    cand am vazut prima data coperta acestei carti, am spus ca fata este o combinatie intre Nina Dobrev si Demi Lovato. dar acum, ca vad fan art-ul tau, imi dau seama ca seamna aproape la perfectie cu Demi:)

    Decembrie 14, 2012 la 5:31 pm

    • e Demi Lovato in fan art si Selena Gomez in spate

      Decembrie 14, 2012 la 7:36 pm

      • ioana alexandra

        ah, ce aiurita am fost:))
        am vrut sa spun Selena, nu Demi:D cu ea seamna cel mai mult
        mereu le incurc pe fetele astea:))

        Decembrie 20, 2012 la 7:44 pm

      • Demi cu Selena sunt in poza. Si eu le incurcam intr-un timp.

        Decembrie 20, 2012 la 8:10 pm

  8. ioana alexandra

    cartea nu am citit-o, au inceput sa ma cam plictiseasca subiectele cu adolescenti, vreau si ceva mai matur. stiu ca a aparut si la Bravo, cu alt titlu( ce chestie aiurea!)
    dar recenzia ta este foarte buna, bravo!:)

    Decembrie 14, 2012 la 5:33 pm

  9. da, a aparut la bravo cu alt nume deoarece cartea initiala a fost recomandata de cei de la popcorn si datorita unor chestii cei de la leda au fost obligati de anumite imprejurari sa schimbe titlul ..urat din partea celor de la bravo .,.mai ales ca au desfintat popcornul dar nah

    Decembrie 24, 2012 la 7:00 am

    • iulia

      Foarte urat din partea lor,dar eu totusi cu bravo am luat-o.

      Decembrie 24, 2012 la 10:21 pm

  10. nu prea seamana Selana cu Nina….dar e ok

    Decembrie 24, 2012 la 7:01 am

  11. Andreea

    Imi place foarte mult cartea.Am citit-o,dar sunt totusi „suparata” ca nu e nicio relatie intre cei doi.

    Decembrie 24, 2012 la 9:19 pm

  12. Si eu ma asteptam la o posibila idila intre Cass si Tim, dar n-a fost sa fie. Subiectul principal cred ca s-a axat mai mult pe modul in care Cass priveste viata si felul in care Tim o face sa-si schimbe perciptia asupra anumitor luccruri. Pana la urma ei se ajuta reciproc, dar unde-i saratul? Na…ma asteptam si eu la un gest tandru, un pupic, ceva ceva…insa nu.
    Nu pot spune ca a fost o dezamagire, dar nici cine stie ce.

    Mai 11, 2013 la 9:50 pm

  13. Subiectul poate fi exploatat in atat de multe modalitati captivante incat ar fi imposibil sa nu fii pe deplin multumit in momentul in care ajungi la ultima pagina a cartii.
    Din pacate, am fost destul de dezamagita de modul in care autoarea a terminat povestea lui Cass.Initial povestea vietii sale m-a impresionat aceasta fiind o adolescenta ce nu reuseste sa se integreze in societate, dar cu ajutorul prietenilor sai,fantomele reuseste totusi sa afle totul despre oamenii din scoala cea ce da o nota umoristica intregii povestiri(cui nu i-ar placea sa afle cele mai stanjenitoare secrete ale intregii scoli!!)

    Mai 17, 2013 la 3:52 pm

  14. Oh, da, aia a fost partea cea mai interesanta. Mi-a placut la nebunie de

    Mai 17, 2013 la 3:57 pm

  15. Norris si Bitzy. Fantome in genul lor as vrea si pe mine sa ma bantuie :))

    Mai 17, 2013 la 3:58 pm

  16. Da stiu:))nici mie nu mi-ar displacea:))Oricum mie cel mai mult mi-a placut de Paige.Era inevitabil sa nu te atasezi de ea. Desi toate fantomele au fost portretizate frumos chiar daca la inceput pareau a fi descrise mai mult ca un personaj colectiv fiecare era individualizata avand trasaturi distincte(dar nimeni nu o egala pe Paige)!!!

    Mai 17, 2013 la 4:08 pm

  17. Da,da,da si sora lui Cass era foarte nostima! Mi-a placut felul in care, desi era moarta si ei bine, nu avea alte preocupari, statea pe capul surorii sale si ii oferea sfaturi in legatura cu coafura ei:))

    Mai 17, 2013 la 4:11 pm

  18. Sincer, mie mi se pare mult prea copilăroasă această carte , dar încă nu am citit-o și nici nu știu dacă o voi face în viitorul apropiat, poate doar când voi lua o pauză de la nebunia mea nonficțională ,,,

    Mai 17, 2013 la 4:30 pm

  19. Nu e deloc copilaroasa. Cel putin asta e parerea mea. Eu iti recomand sa ii dai o sansa, caci te va surprinde.

    Mai 17, 2013 la 4:56 pm

  20. Vom vedea , clar atunci când vreau o pauză de la ce am în căpșor dar e posibil să acord o șansă .

    Mai 18, 2013 la 5:04 am

  21. Mie mi-a plăcut super mult cartea. A fost o lectură uşoară şi plăcută. Cu adevărat frumoasă şi relaxantă.

    Mai 30, 2013 la 5:14 pm

Lasă un răspuns

