Recenzie – Naluca si Naucul STACEY KADE

Descriere : 

Năluca

Nu e vina mea că m-am născut frumoasă, cu păr blond şi mătăsos şi un simţ ascuţit a ceea ce lumea NU trebuie să poarte. Şi totuşi, viaţa mea nu e perfectă, mai ales de când am murit. Călcată de autobuzul şcolii plin cu tocilari ─ să existe oare o soartă mai oribilă? Se pare că da… mă fac nevăzută, făptura mea dispare şi reapare, fără să o pot controla. Şi, peste toate, singura persoană care poate să mă vadă sau să mă audă este Will Killian, un ratat şi un fraier TOTAL, iar el refuză să mă ajute!
Trebuie să capăt control asupra vieţii mele de după moarte, şi asta repede, înainte să dispar pentru totdeauna. Dacă l-aş putea convinge pe Will să vorbească cu mine, aş avea o şansă. Dar asta înseamnă să-i încredinţez secretele mele… iar eu nu mă încred în nimeni, viu sau mort!

Năucul

Mama crede să mi-am pierdut minţile. Psihiatrul meu vrea să mă închidă într-un ospiciu. Practic, viaţa mea e tare naşpa. Şi asta a fost înainte ca Regina Balului să înceapă să mă bântuie. Alona Dare a fost o adevărată pacoste când era vie; moartă, e şi mai rău.

Mda, eu pot să văd, să aud şi să ating fantomele. Acum, când mai am doar câteva săptămâni de şcoală, tot ce vreau e să termin cu bine liceul şi să plec de aici. Dar cu o majoretă moartă care nu vrea să mă slăbească deloc, şi o nouă fantomă violentă care mă vrea mort… am încurcat-o.
Alona şi cu mine am putea să ne ajutăm reciproc… asta dacă am încerca să nu ne mai urâm atât de tare.

Da, vezi să nu!

Recenzie :  

Cat de mult mi-am dorit aceasta carte . Este superba . Imi place foarte mult cum este scrisa . Cartea are 17 capitole diecare capitol fiind scris din perspectiva Alonei Dare sau lui Will Killian , cartea sfarsindu-se cu epilogul lui Will .

Alona Dare este naluca , fata cea mai populara din liceu care a murit intr-un accident tragic – calcata de autobuzul scolii plin cu tocilari . Un citat care mi-a placut foarte mult : ” Dumnezeule , cat de hidoase sunt autobuzele cand le vezi de aproape ” .

Will Killian , naucul , invata la aceeasi scoala cu Alona , nu era unul dintre elevii populari , dar acesta avea un secret : putea comunica cu fantomele – pe langa asta fantomele prindeau substanta cand erau foarte aproape de el , Will putea atinge fantomele !

Alona Dare afla secretul Naucului si ii cere ajutorul pentru a gasi lumina dorind astfel sa treaca mai departe !

Daca ar fi sa aleg un personaj preferat sincer nu as putea . Fiecare este diferit si amuzant in felul lui !

Daca doriti sa stiti mai multe faceti rost de carte ! Va las sa savurati romanul ! Il veti iubi cu siguranta !

Este o lectura usoara , amuzanta care cu siguranta o veti iubi si veti tanji dupa urmatoarele volume !

Ce se va intampla cu Naluca si Naucul ramane de vazut , mai ales ca Will a absolvit , dar spiritul lui calauza , Alona , a ramas alaturi de el . De abia astept urmatorul volum !

My fan art :

19 responses

  1. Am organizat un concurs in cadrul campaniei de promovare a cartii The wau we fall de Megan Crewe in Romania
    http://altfel-de-carti.blogspot.ro/2012/06/concurs-way-we-fall.html

    Iunie 6, 2012 la 7:45 pm

  2. Chiar imi doresc s-o citesc ! Descrierea si recenzia ma atrag foarte mult!

    Noiembrie 4, 2012 la 9:53 am

    • si pe mine ma atrage foarte mult, tocmai ca nu ne ofera prea multwe detalii, e ca si cum ne arunca o bomba ce e pe cale sa explodeze

      Noiembrie 11, 2012 la 5:46 pm

      • iulia

        Si pe mine ma tenteaza,am auzit numai de bine despre aceasta carte…

        Decembrie 24, 2012 la 10:26 pm

    • Andreea

      Da..cartea a primit numai laude.

      Decembrie 25, 2012 la 7:33 am

  3. imi place recenzia,cred ca e interesanta.as citi-o.

    Noiembrie 6, 2012 la 8:37 pm

  4. nu o am.regret ca sunt atatea carti pe care nu le am si sunt atat de laudate.

    Noiembrie 11, 2012 la 4:14 pm

  5. Sunt foarte multe carti pe care le-as citii , dar din pacate bugetul nu imi permite , insa aceasta carte este interesanta , subiectul tratat este unul amuzant plus ca am auzit ca mai este un volum la fel de traznit ca acesta ..ps Zac arata bine acolo ;))

    Noiembrie 11, 2012 la 5:45 pm

  6. Imi place foarte mult cartea asta , povestea dintre regina scolii majoreta sefa, moarta calcata de autobuz si emo boy …ce iese de aici? UN DELICIU COLOCVIAL:)

    Noiembrie 26, 2012 la 11:23 am

  7. ioana alexandra

    foarte frumoasa recenzia, felicitari!:)

    Decembrie 14, 2012 la 5:18 pm

  8. ioana alexandra

    povestea nu ma atrage foarte mult, insa am auzit ca este o carte foarte amuzanta si in acest moment as avea nevoie de asa ceva

    Decembrie 14, 2012 la 5:19 pm

    • Ti-o recomand din suflet. Este o lectura usoara, care merita citita.

      Decembrie 14, 2012 la 7:37 pm

    • e chiar comica cartea

      Decembrie 24, 2012 la 7:26 am

  9. ioana alexandra

    imi place la nebunie citatul pe care l-ai adaugat
    banuiesc ca Alona are niste replici super amuzante, nu?:))

    Decembrie 14, 2012 la 5:20 pm

  10. buna intrebare ..eu am tot citit recenzii si cand citesti mai multe recenzii te plictisesti , te saturi, nu e nimic nou care sa creeze o punte de legatura intre tine si carte plus ca ai senzatia ca ai citit deja cartea

    Decembrie 24, 2012 la 7:28 am

  11. Andreea

    Imi place foarte mult coperta si fan art-ul tau.E amuzanta pozitia in care sta Zac.Bravo!!

    Decembrie 25, 2012 la 7:32 am

  12. Radu

    E super tare cartea, o recomand🙂

    Decembrie 28, 2012 la 9:18 am

  13. Am aceasta carte de ceva timp, am inceput-o, dar inca nu am apucat sa o termin. Mi se pare frumoasa, amuzanta, potrivita pentru o zi de primavara sau vara, o lectura usoare si placuta.

    Aprilie 2, 2013 la 4:08 pm

  14. Alona are niste replici criminale, iar Will un sarcasm ucigator. Perechea fatala ce sa mai :))
    Cine ar fi crezut ca in cele din urma cei doi poli opusi se vor atrage si se va forma o noua legatura?
    N-as fi ghicit niciodata ca ei vor ajunge ceva mai mult decat cunostinte care nu se suporta. A fost o lectura placuta si mi-as dori sa apara si la noi volumele 2 si 3.

    Mai 11, 2013 la 10:10 pm

Lasă un răspuns

