Nou in bibilioteca 1

De la Nely Cab am primit semne de carte , cartonas si o carte de vizita . Le adoor ! Thank you so much ! I love Creatura and I cannot wait to read it !

De la Simona am primit mai demult 2 semne de carte Elemental , iti multumesc mult Simona !

De la Jessica E Subject am primit un cartonas cu coperta si un magnet . Sunt deosebite , daca doriti va puteti inscrie la mine pe blog , apasati pe butonul din dreapta blogului , autoarea va va contacta pentru a va trimite cadoul . Thank you for sending me the magnet and the cover flat ! I love them !

De la Megan Crewe am primit mai multe semne de carte , in curand voi tine un mic Giveaway ! Mai astept swaguri de la autori si cand le voi primi pe toate concurs ! Deci fi-ti pe faza ! Thank you for the bookmarks !

 Am profitat de oferta editurii Leda si mi-am achizitionat Georgina Kinkaid la 99 lei 

 Uratii si Nascuta la miezul noptii le-am castigat , amblele la concursuri sponsorizate de Libris , Uratii de pe blogul Aripi de Hartie  ; Nascuta la miezul Noptii de pe Books for  Life .

De la editura Leda am precomandat Jurnalele Vampirilor vol 8 si Cercul Secret vol 4 . 

Si la final a ramas ce am cumparat cu Bravo si Bravo Girl ! 

Am cumparat toate cele 4 volume : Micutele Mincinoase si Secretele lor !

Si primele 2 volume din Asheleys ! 

 Cam atat deocamdata , am comandat de la Elefant – Spulbera-ma , dar inca nu a sosit si astept linkul de precomanda de la Eve 2 , Sacrificiul ! Voi , ce ati mai adaugat in biblioteca ?

 

23 responses

  1. ellaangelus

    Vroiam si eu mult de tot seria Georgina Kinkaid, dar pana la urma am comandat seria Sookie Stackhouse

    Iunie 26, 2012 la 1:44 pm

    • Eu am luat cu bravo vampirii sudului ! Nu m-am putut abtine sa nu cumpar Georgina Kinkaid !

      Iunie 26, 2012 la 2:10 pm

  2. Vai ce swags dragute ai!!!
    Imi plac toate!!

    Iunie 29, 2012 la 6:10 am

    • Mersi mult , mai asteptcateva plicuri de la autoare si voi tine un mic concurs cu swag .

      Iunie 29, 2012 la 7:42 am

      • Super tare!!Abia astept concursul:)
        O sa fie pe la inceputul lui Iulie?

        Iunie 29, 2012 la 7:45 am

      • Sincer nu stiu , sa vad cand le primesc😦 , eu sper ca da !

        Iunie 29, 2012 la 8:08 am

      • Ah…credeam ca nu…atunci o sa fiu plecata…
        Cat o sa dureze concursul?

        Iunie 29, 2012 la 9:38 am

      • inca nu m-am gandit , probabil vreo 2 saptamani

        Iunie 29, 2012 la 9:51 am

      • Aha.ok, mersi:)
        Si eu acum am concurs cu swags, dar dureaza 3 saptamani.

        Iunie 29, 2012 la 9:53 am

      • in ce perioada esti plecata ?

        Iunie 29, 2012 la 10:03 am

      • Pai intre 1 si 10/11 iulie:D

        Iunie 29, 2012 la 10:05 am

      • poi o sa ai timp sa te inscrii , o sa tin cont .

        Iunie 29, 2012 la 10:07 am

      • Mersi, credeam ca nu o sa am timp de inscrieri…sper sa am net acolo unde merg:D
        Mersi inca o data…si daca vrei poti sa te inscri si la concursul meu. Pot sa las link-ul?

        Iunie 29, 2012 la 10:10 am

      • da , il poti lasa

        Iunie 29, 2012 la 10:14 am

      • Ok uite-l: http://falleninbooks.wordpress.com/2012/06/27/concurs2-2/
        Te-am intrebat ca apoi sa nu am probleme, unele persoane se cam supara ca altele posteaza intr-un comentariu link-ul spre concursurile lor, pe mine nu deranjeaza, dar totusi sunt precauta:D

        Iunie 29, 2012 la 10:17 am

      • nu ma supar , n-am de ce , fiecare blog merita o sansa

        Iunie 29, 2012 la 10:30 am

      • Sincer si eu ma gandesc la fel, ma enerveaza faptul ca bloguril mai vezi de 2 ani se dau mari si tari in fata blogurilor nici chiar asa de vechi.

        Iunie 29, 2012 la 10:32 am

      • al meu are vreo luna :))

        Iunie 29, 2012 la 10:42 am

      • Oh…pai la mai multe si faca ani:)

        Iunie 29, 2012 la 10:45 am

      • Mersi la fel , daca ne tinem de treaba cu siguranta vor face !

        Iunie 29, 2012 la 10:52 am

      • Da de ce nu.
        Apropo eu am blog-ul din August anul trecut, deci incurand fac un an, dar chestia este ca atunci am facut blog ca sa postez despre concursurile de pe celalte bloguri, dar se pare ca acum il folosesc si pentru alte chesti…

        Iunie 29, 2012 la 10:54 am

      • si eu am postat mai mult despre concursuri la inceput ;)) . Este util blogul

        Iunie 29, 2012 la 11:09 am

      • Da adevarat. Pe urma am postat niste recenzii, iar saptamana acesta am reusit sa postez despre o carte si cateva inerviuri.

        Iunie 29, 2012 la 11:10 am

Lasă un răspuns

