The Clearing – Heather Davis

Dupa cum am promis , am revenit cu traducerea ! 

Romanul ne prezinta povestea lui Amy care este atrasa in misteriosul loc din spatele matusii ei , Mae deoarece arata ca locul perfect in care te poti ascunde de viata . Un loc in care aceasta blocheaza durerea ramasa din ultima ei relatie , in care evita copii din noul oras .

Ea il intalneste pe Henry , un baiat diferit de toti baietii pe care Amy ii cunoscuse vreodata . Dupa cateva intalniri , ea incepe sa se indragosteasca de el .

Amy ramane fara cuvinte cand afla cat de diferit Henry este cu adevarat . Deoarece in partea in care locuieste , este inca anul 1944 . Ca intr-un miracol Henry si familia lui sunt blocati in trecut , incercand sa previna tragedia care ii va trimite in viitor . Amy trece de partea lui Henry si ii aduce multa fericire , mai multa decat cunoscuse vreodata – dar prezenta lui Amy ameninta sa distruga existenta lui in siguranta .

In romanul The Clearing , autoarea Heather Davis a creat o poveste despre cum te indragostesti , cum sa gasesti puterea si ce inseamna sa ai curaj sa iti creezi singur destinul !

Traducerea nu este perfecta ! Puteti contribui si voi ! Multumesc !

3 responses

  1. Heather Davis e geniala, iar stilul sau de a scrie m-a fermecat inca de cand am citit Never cry werewolf. Imi plac cartile in care se vorbeste despre calatoria in timp, iar aceasta nu face exceptie. Conceptul mi s-a parut dintotdeauna interesant, iar asta a fost un plus pentru aceasta carte.

    Mai 26, 2013 la 8:10 pm

  2. Mi se pare ca are anumite elemente din „Culorile dragostei”, dar ma intereseaza foarte mult autoarea. Dupa „Nu plange sub clar de luna”, am tot incercat sa gasesc alte carti sub semnatura autoarei. Imi place stilul ei original de a scrie-usor melancolic,dar si amuzant.

    Mai 27, 2013 la 10:51 am

  3. eu nu am citit romane scrise de ea.Nu pot spune că m-au atras în vreun fel dar mă gândesc serios să citesc o carte ..

    Mai 27, 2013 la 1:14 pm

Lasă un răspuns

