Recenzie – Jurnalele Vampirilor vol.1 – Trezirea

Descriere : 

DRAGOSTEA POATE SA UCIDA.

Un triunghi amoros mortal strabate timpul, din Florenta sfarsitului de veac cincisprezece pana intr-un orasel american din zilele noastre – povestea iubirii adolescentine intre doi frati vampiri si frumoasa fata impartita intre dragostea lor.

Elena

Fata cu ochi albastri de nestemata si par de aur, intotdeauna Regina Balului, cea care poate avea orice baiat isi doreste.

Stefan

Distant si misterios, pare sa fie singurul baiat care ii poate rezista Elenei, desi incearca din rasputeri sa o apere de ororile trecutului sau tragic.

Damon
Sexy, periculos si manat de dorinta de a se razbuna pe Stefan, fratele pe care il invinuieste ca l-a tradat. Hotarat sa o aiba pe Elena, e in stare sa omoare pentru ea.

Sursa . 

Recenzie :

Am citit volumul de mult , acum un an si ceva si este genial . Vi- recomand cu caldura .

Cartea ne povesteste aventurile Elenei , eleva a liceul Robert E. Lee ai carei parinti au murit intr-un tragic accident de masina . In oras se muta , Stefan , un baiat atragator care ii atrage atentia Elenei . Elena are parte de o surpriza datorita faptului ca Stefan nu se lasa cucerit de ea , de obicei aceasta avea toti baietii la picioare dar Stefan nu se lasa …  

Damon isi face aparitia in Fell’s Church hotarat sa se razbune pe Stefan pentru moartea lui Katherine , o vampiroaica de care fusesera amandoi indragostiti cu mult timp in urma .  Asemanarea dintre Elena si Katherine este una semnificativa si ca urmare , asa cum se intamplase si cu 500 de ani in urma , ambii fratii sunt din nou indragostiti de aceeasi fata !

Acesta este doar inceputul unui nou triunghi amoros ! Pentru a vedea ce se intampla si pentru a calatori alaturi de Elena , Stefan si Damon va recomand sa cititi cartea nu veti regreta ! 

Sunt convinsa ca majoritatea stiti , dar cartile sunt foarte diferite de serial , in carte Elena este blonda cu ochii albastrii , Bonnie – creata cu par roscat , Caroline este de asemenea roscata , numele orasului in carte este Fell’s Church pe cand in serial eroii locuiesc in Mystic Fall . Exista si similitudini spre exemplu : Zilele Fondatorilor le gasim in amandoua ! Va recomand si cartea , dar si serialul !

19 responses

  1. ioana alexandra

    mi-a placut cartea, a fost a doua serie cu vampiri pe care am citit-o (prima a fost Twilight), dar totusi serialul este mai frumos, are mai multa actiune:)

    Octombrie 31, 2012 la 6:52 pm

    • Hm ca si romane de fictiune seria Twilight mi-a lasat un gust amar, cartile sunt scrise din perspectiva bellei ceea ce nu imi place ,insa filmele sunt bunicele

      Noiembrie 8, 2012 la 9:14 pm

      • iulia

        La mine a fost prima serie cu vampiri,mi-a placut,dar parca tot mai mult serialul.

        Decembrie 24, 2012 la 6:27 pm

  2. imi place recenzia ta.nu dezvalui nici prea mult,nici prea putin,exact cat trebuie sa pui cititorul pe jar.din ce am citit aici mi-ar placea sa citesc volumul.serialul,nu se stie…

    Noiembrie 2, 2012 la 6:58 pm

    • iulia

      Exact,foarte bine structurata,cat despre serial apucate cat mai repede!

      Decembrie 24, 2012 la 6:28 pm

  3. nu am seria,dar ma tenteaza sa vad serialul.

    Noiembrie 7, 2012 la 2:19 pm

    • ioana alexandra

      eu iti recomand serialul, deja a ajuns la sezonul 4 si cu fiecare episod e din ce in ce mai bun, daca asta poate fi posibil!!:D

      Noiembrie 9, 2012 la 7:16 pm

    • Ale

      Si eu as vrea sa vad serialul , dar mai intai trebuie sa citesc si cartile…

      Noiembrie 24, 2012 la 8:43 pm

      • ioana alexandra

        nu e obligatoriu sa citesti cartile mai intai
        poti sa treci direct la serial. e destul de diferit si mult mai frumos

        Noiembrie 30, 2012 la 8:12 pm

      • da , mai alwes daca nu vrei sa ramai cu un gust amar cand vei vedea mari diferente de caractere😉

        Decembrie 2, 2012 la 6:42 am

      • Andreea

        E foarte incitant serialul.Trebuie neaparat sa-l vezi!!<3

        Decembrie 24, 2012 la 8:57 pm

  4. Imi place recenzia , este scurta si nu ofera prea multe detalii ceea ce este bine ,,,imi place de asemenea si aceasta serie ..Desi actiunea romanului este putin lenta la inceput , cu cat inaintam in volume cu atat totul se intoarce la cel putin 130 de grade

    Noiembrie 8, 2012 la 9:13 pm

  5. Ale

    Imi place recenzia ! Este scurta si la obiect , dar iti poti da seama usor despre ce este vorba in carte , cel putin eu mi-am format idee .

    Noiembrie 24, 2012 la 8:42 pm

  6. Hm..mie imi place foarte, foarte mult serialul …abia astept sa vad cum vor evolua lucrurile intre protagonisti

    Noiembrie 26, 2012 la 5:11 am

  7. Andreea

    Imi place foarte mult cartea.Am citit-o si eu.Si recenzia ta este buna.Daca n-as fi citit-o,m-ai fi convins sa o citesc.Bravo!!

    Decembrie 24, 2012 la 8:56 pm

  8. Diferenta dintre serial si carte e destul de mare. In serial Elena e mult mai matura, mai serioasa si responsabila, pe cand in carte nu intruneste toate calitatile unei tipe dupa care balesc doi vampiri. Personajul nu ma atrage cu nimic si chiar nu mi-a placut de ea, ceea ce mi se pare destul de ciudat, avand in vedere ca in majoritatea timpului protagonistul este personajul meu preferat.
    Dintre personajele cartii cel mai mult mi-a placut Damon. E impacat cu firea sa, cu ceea ce este si cel mai important cu faptul ca isi va petrece eternitatea lipsit de griji. Pe cand Damon e relaxat si nu are nicio problema, Stefan e un intepat, care daca te aproprii de el iti vine cu prelegerea: „Sunt un vampir mare si rau. Fugi inainte sa te influentez cu latura mea maniaca si sa te ademenesc in lumea vampirilor malefici.” E putin cam exagerat si ma aduce la disperare cu atitudinea lui.
    Actiunea e cam saracioasa si se pune accent mai mult pe trairile interioare, in concluzie: nu ma declar fana cartilor Jurnalele Vampirilor. Serialul, in opinia mea, e mult mai reusit.

    Mai 15, 2013 la 7:08 pm

    • dar serialul se va termina iar cărțile parcă nu mai au sfârșit ceea ce e dubios și un pic iresponsabil

      Mai 16, 2013 la 3:47 am

  9. Momentan serialul continua cu sezonul 5 si mai e si spin off-ul cu The Originals, asa ca in legatura cu serialul nu avem de ce sa ne facem griji. Cat despre carti si The secret circle a patit acelasi lucru, volumul 4 fiind scris de altcineva si nu de L.J.Smith.

    Mai 16, 2013 la 6:47 am

  10. Am citit cartea cu mare interes.Nici macar nu am realizat cand au trecut capitole intregi.
    Povestea incepe dintr-un unghi putin superficial dar ia o intorsatura care numai banala nu poate fi numita.
    Dupa ce intervine Damon povestea depaseste asteptarile tuturor.Acesta facand tot posibilul sa ii atraga atentia Elenei fata devenind o adevarata provocare pe care Damon considera ca o va depasi,si o va determina pe Elena sa fie alaturi de el.Dar cum nimic nu poate fi prevazut Damon este pus in situatii greu de imaginat si chiar este nevoit sa isi omoare propriul frate.

    Mai 17, 2013 la 4:30 pm

Lasă un răspuns

