Recenzie – Jurnalele Vampirilor vol.2 – Lupta

Descriere:

In linistitul orasel Fell’s Church lucrurile se precipita. Damon este mai nerabdator ca oricand s-o faca pe Elena partenera lui, Regina Intunericului. Elena, tot mai vulnerabila, se confrunta cu uneltirile lui Caroline si ale lui Tyler, in vreme ce Stefan trebuie sa-si calce juramintele si sa-si infrunte pe viata si pe moarte fratele.

Elena
Fata cu ochi albastri de nestemata si par de aur, intotdeauna Regina Balului, cea care poate avea orice baiat isi doreste.

Stefan
Distant si misterios, pare sa fie singurul baiat care ii poate rezista Elenei, desi incearca din rasputeri sa o apere de ororile trecutului sau tragic.

Damon
Sexy, periculos si manat de dorinþa de a se razbuna pe Stefan, fratele pe care il invinuieste ca l-a tradat. Hotarat sa o aiba pe Elena, e in stare sa omoare pentru ea.

Sursa . 

Recenzie :

Lupta volumul 2 al seriei Jurnalelor Vampirilor ne prezinta continuarea personajelor noastre preferate Elena , Stefan si Damon . Mi-a placut mai mult volumul doi decat precedentul .

In acest volum triunghiul iubirii se contureaza mai puternic , ambii frati Salvatore o doresc pe frumoasa Elena dar ea il vrea doar pe Stefan . Damon este hotarat sa o faca pe Elena Printesa lui a Intunericului . Elena se mai schimba putin in acest volum , in primul volum era tare superficiala .

Jurnalul Elenei  este furat de catre Caroline , un personaj pe care in serial il iubesc , dar care in carti este insuportabil . Caroline doreste cu orice chip sa ii strice Elenei reputatia si chiar se aliza cu Tyler Smallwood pentru a-i face zile fripte .

Stefan a disparut , Damon ii spune Elenei ca l-a omorat , dar bineinteles ca nu il crede . Saracu’ Stefan este acuzat de faptul ca l-a omorat pe domnul Tanner , profesorul de istorie , tot in acest volum apare si Alaric Saltzman care este noul profesor de istorie exact ca in serial .

Cu ajutorul prietenilor ei , Elena reuseste sa il gaseasca pe Stefan . Damon se aliaza cu ei si dovedeste ca nu este atat de rau pe cat vrea sa para .  

Dupa ce veti citi finalul cu siguranta veti devora si volumul trei care este de asemenea unul superb . 

Puteti afla continuarea doar cumparand cartea. Vi-l recomand cu caldura , o sa va placa mai mult decat primul , mai multa actiune , drama si mai mult Damon !

19 responses

  1. Da, citind recenzia ta , gandul imi zbura la momentele in care citeam eu cartea , imi revin in minte toate starile prin care am trecut, nu au fost multe ce-i drept da au fost intense ..

    Noiembrie 8, 2012 la 9:16 pm

    • iulia

      Stiu cum e,niste stari aparte…

      Decembrie 24, 2012 la 6:29 pm

    • Andreea

      Ai dreptate!Chiar te duce cu gandul la momentele de maxima intensitate traite in carte.

      Decembrie 24, 2012 la 9:01 pm

  2. imi plac foarte mult pozele pecare le-ai adaugat si personajele mele favorite sunt bonnie si Damon

    Noiembrie 8, 2012 la 9:18 pm

    • Ale

      Tot am auzit de Damon asta , care ii faza cu el?=)) E personajul negativ, sau?

      Noiembrie 24, 2012 la 8:48 pm

  3. am si eu volumul asta.nu prea am avut timp sa citesc weekendul asta.sper sa recuperez.

    Noiembrie 11, 2012 la 2:27 pm

  4. imi place mult poza!!!

    Noiembrie 11, 2012 la 2:27 pm

  5. Ale

    Pare din ce in ce mai interesanta seria asta si citind si recenzia de la vol 2 mi-a starnit si mai mult interesul:D

    Noiembrie 24, 2012 la 8:47 pm

    • iulia

      Sa sti ca e foarte interesanta,chiar merita!

      Decembrie 24, 2012 la 6:30 pm

  6. Damon e personajul negativ si nu prea , la un moment dat devine uman, apoi irascibil ..e genul de personaj care creaza controverse , dar dupa mine e cel mai ok personaj ..

    Noiembrie 26, 2012 la 5:12 am

  7. ioana alexandra

    intr-adevar volumul doi a fost mai bun decat primul
    sau asa mi s-a parut mie, pentru ca Damon a aparut de mai multe ori in carte:X

    Decembrie 7, 2012 la 4:53 pm

  8. ioana alexandra

    recenzia ta ma face sa vreau sa citesc din nou seria asta, desi nu a fost una extraordinara dupa parerea mea
    dar mi-a placut destul la vremea respectiva (eu mi-am luat volumele imediat dupa ce au aparut la noi)

    Decembrie 7, 2012 la 4:55 pm

  9. seria asta am cumparat-o si eu imediat ce a aparut si la noi ..foarte comic de altfel, deoarece urlam in sinea mea ca mi-o doresc au mama

    Decembrie 24, 2012 la 7:04 am

  10. Andreea

    Imi place foarte mult imaginea pe care ai ales-o la sfarsitul postarii.De asemena,bravo pentru recenzie!!<3

    Decembrie 24, 2012 la 8:58 pm

  11. Volumul doi a fost ceva mai reusit decat primul, dar tot nu o indragesc pe Elena. Damon tot superb este, mai ales pentru faptul ca se hotaraste sa o cucereasca pe Elena, doar ca sa isi enerveaza fratele ( ce sa mai, vampirasul nostru preferat amesteca afacerile cu placerea), dar din pacate pentru el, ea nu seamana cu Katherine la comportament, deci… mult succes cu asta, Damon!
    Finalul a fost socant, la fel ca primul volum m-a lasat in suspans, ceea ce este destul de bine, avand in vedere ca citesc seria doar asa… sa fac comparatie cu serialul.

    Mai 15, 2013 la 7:26 pm

  12. Intradevar…si eu sunt de parere ca volumul doi a fost mult mai bun ca primul,adica asta este parerea mea.
    Damon un personaj excelent(cum sa nu il adori) cred ca ar merita atentia Elenei.
    Povestea continuă din acelaşi punct de unde a rămas în primul volum. Elena va fi nevoită să colaboreze cu Damon pentru găsirea lui Stefan, cel din urmă fiind răpit. Însă orăşelul Fell’s Church ascunde multe secrete periculoase, iar o putere misterioasă se joacă cu ei după bunul său plac ceea ce da o nota originala si totodata foarte captivanta.
    M-a surpins intru-un mod placut Damon deoarece din duşman, aşa cum l-a catalogat Elena, acesta se schimbă o perioadă, având grijă de ea şi colaborând în căutarea propriului sau frate.
    Actiunea m-a captivat inca de la prima pagina, dar cu toate acestea nu ma pot abtine sa nu o critic pe Caroline. Dintr-e toate personajele ea mi sa parut cea mai enervanta mai ales atunci cand încerca să îl distrugă pe Stefan spunând tuturor adevărul despre el, aflat din jurnalul Elenei.
    Volumul doi a fost mai captivant si mai misterios decat precedentul iar finalul a fost incendiar.Cred ca niciunul dintr-e cei care au citit acest volum nu va rata si volumul trei.

    Mai 17, 2013 la 5:04 pm

  13. Sincer eu sunt fana a primelor 4 volume .Sincer acum continuarile sunt scrise de alt autor , desi primele doua volum 5 si sase sunt scrise de ea , se vede ca a trecut ceva timp de atunci deoarece parea ca scrie doar pentru bani si apoi a fost concediata si bla bla bl a..dar privind partea buna a lucrurilor e mult mai bine decat seria ce i-a urmat si anume amurg serios acum.

    Mai 25, 2013 la 1:25 pm

  14. Jurnalele Vampirilor nu pot fi comparate cu Twilight. Nu sunt fana a seriei Amurg si nici nu intentionez sa ii jignesc pe fanii acestei serii, dar in opinia mea filmele au fost niste esecuri totale, iar conceptul de vampir care straluceste la soare m-a facut sa imi iau gandul de la a citi cartile. Fiecare cu ideile lui despre vampiri, dar faptul ca colturosii astia de suge sange devin sclipitori in lumina soarelui imi taie tot avantul:)) De vina o fi jocul actoricesc destul de slab ( inexpresivitatea lui Kristen Stewart m-a adus la disperare) si felul in care a fost regizat, dar in orice caz, JV nu are nimic in comun cu Twilight. Poate doar subiectul, dar nici asta nu prea intra in corelatie.

    Mai 25, 2013 la 1:57 pm

  15. Da stiu , eu nu sunt fana doar ca e prea mare isteria creata in jurul acestor carti .

    Mai 25, 2013 la 5:32 pm

Lasă un răspuns

