Recenzie – Jurnalele Vampirilor vol.3 – Furia

Descriere :

DRAGOSTEA POATE SA UCIDA

Elena a devenit vampir. Acum ii apartine lui Damon si lumii lui intunecate. Dar cand in cele din urma isi aminteste ca adevarata ei iubire este Stefan, un dusman nou si puternic apare in Fell’s Church… iar cei trei vor trebui sa-si uneasca fortele intr-o batalie mortala.

ELENA

Transformata, fata cu parul de aur a devenit ceea ce odinioara se temuse, dar si dorise sa devina.

STEFAN
Chinuit de pierderea Elenei, e hotarat sa puna capat pentru totdeauna luptei cu fratele sau – indiferent cu ce pret.

DAMON

In sfarsit, Elena este a lui. Dar oare setea sa de razbunare impotriva lui Stefan ii va otravi triumful?

 Sursa .

  Recenzie : 

In cel de-al treilea volum , Elena devine vampir . Ea a murit inecata , in timp ce conducea masina lui Matt pe podul Wikery care se darama avand ca consecinta moartea Elenei .

Cand se trezeste ca vampir , Elena este convinsa ca il iubeste pe Damon , motiv pentru care Stefan are inima franta . 

In Furia aceasta se confrunta cu schimbarile noii sale naturi , aceea de vampir .

Stefan este convins ca Elena este moarta din cauza lui Damon . Tot in acest volum Stefan afla ca Elena si Damon au facut schimb de sange , deoarece era convins ca nu el nu ii daduse sange suficient Elenei pentru a o transforma .

  Puterea care a ajuns in Fell’s Church nu  ii pune in periocol numai pe ei , ci tot orasul . Asistand la propria sa inmormantare Elena isi revede prietenii si familia , ii aude vorbind despre ea dar ceremonia este intrerupta de un atat al unor animale , caini mai exact . Aceasta noua Putere controleaza animalele si este responsabila pentru transformarea Elenei in vampir .

Elena , Stefan si Damon impreuna cu Bonnie , Meredith si Matt se aliaza din nou de data asta pentru a descoperi cine este puterea care ameninta orasul .

Pueti afla ce se intampla cu personajele preferate doar citind volumul !

Furia este un roman superb , bine scris , personajele se mai maturizeaza actiunea este mai complexa . Mi-a placut faptul ca Elena a devenit vampir , iar sfarsitul volumului m-a bulversat un pic , a fost un final neasteptat .  

Vi-l recomand cu caldura

26 responses

  1. Si eu am citit primul volum din serie, ideea este draguta, dar nu-mi place cum scrie autoarea…

    Iunie 29, 2012 la 11:15 am

    • mie imi place , restul volumelor sunt mai bune , oricum daca nu iti place stilul autoarei iti recomand Jurnalele lui Stefan sau Fantoma – care nu este scris de LJ Smith .

      Iunie 29, 2012 la 11:19 am

      • Da stiu ca nu sunt scrise aceeasi autoare, dar mi se pare urat sa concediezi autoare doar pentru ca nu vrea sa scrie ca elene si daenom sunt imprune(asa am auzit)

        Iunie 29, 2012 la 11:23 am

      • Normal , eu nu vroiam volumul initial dar l-am cumparat ca sa imi completez seria . acum sunt pe la jumatatea lui e ok nu stiu ce sa zic dar se simte o usoara diferenta . oricum e urat ce i-au facut lui LJ Smith , nu imi pot da seama prin ce trece

        Iunie 29, 2012 la 12:07 pm

      • Elena si Damon, scuze:D

        Iunie 29, 2012 la 11:24 am

      • da aici sunt de acord, eu care credeam ca sunt singura persoana dezamagita de faptul ca au concediat-o pe autoare, ceea ce eu inca nu inteleg de ce au continuat seria cu numele ei , puteau sa il schimbe …daca tot au intors povestea pe toate partile

        Noiembrie 8, 2012 la 9:22 pm

      • iulia

        Asta e!Este foarte urat din partea lor dar asta fac banii din oameni!

        Decembrie 24, 2012 la 9:52 pm

  2. ioana alexandra

    volumul asta mi-a placut cel mai mult din toata seria. dupa parerea mea a avut mai multa actiune decat celelalte volume, plus ca a aparut si Katherine (pe care o ador)
    coperta de asemenea mi se pare cea mai frumoasa

    Noiembrie 4, 2012 la 5:08 pm

  3. Hm…nu stiu ce sa spun , volumul a fost unul bunicel …dar nu perfect

    Noiembrie 8, 2012 la 9:20 pm

    • eu nu le-am citit,dar cred ca-s bune…

      Noiembrie 11, 2012 la 2:48 pm

  4. interesanta actiunea.ma intreb ce gandeste elena despre noua ei viata,ce simte….

    Noiembrie 11, 2012 la 2:48 pm

    • Furie, dorinte, pofte …hm..cred cae greu sa traiesti precum un vampir, dar va revdevenii om🙂

      Noiembrie 26, 2012 la 5:14 am

  5. ador fan-art-urile pe care le pui!!!!

    Noiembrie 11, 2012 la 2:51 pm

  6. Ale

    No comment…. chiar ma gandesc serios sa ma apuc sa citesc si eu seria asta , recenziile voastre m-au motivat sa fac asta:*

    Noiembrie 24, 2012 la 8:51 pm

    • Andreea

      Recenzia este intr-adevar buna si te indeamna sa citesti seria.Daca n-as fi citi-o,nici nu mai stateam pe ganduri…

      Decembrie 24, 2012 la 9:03 pm

  7. Ale

    Imi place foarte mult fata celei de pe coperta si acei ochi albastrii… of, eu de ce nu am ochii albastrii?

    Noiembrie 24, 2012 la 9:05 pm

    • ioana alexandra

      si mie imi place coperta, e superba, desi nu mi-o inchipui pe Elena blonda, ci bruneta cum e in serial:D

      Decembrie 7, 2012 la 4:59 pm

      • eu nu mi-o pot inchipuii satena cum e in serial, nu imi place ,plus ca e moale si bla bla bla, desi in carte e o mica…..e mult mai ok

        Decembrie 24, 2012 la 7:07 am

  8. Faata cu ochii albastrii este Elena din carte :))..da e foarte ok ..desi actiunea este mai moale putin ..

    Noiembrie 26, 2012 la 5:13 am

  9. ioana alexandra

    din contra, mie mi s-a parut ca Furia are cea mai mare actiune din toata seria
    pur si simplu am adorat volumul trei
    a fost si prima mea carte castigata pe un blog, si de aceea o sa o port mereu in suflet:)

    Decembrie 7, 2012 la 4:58 pm

    • probabil de asta ,,,

      Decembrie 24, 2012 la 7:07 am

    • iulia

      De aceeasi parere.Cred ca in cartea asta se petrec cele mai multe schimbari!

      Decembrie 24, 2012 la 9:54 pm

  10. Andreea

    Descrierea se potriveste cu fata de pe coperta,Elena.Superba recenzia.Inca o data bravo!!

    Decembrie 24, 2012 la 9:02 pm

  11. Aceasta poveste ma fascineaza din ce in ce mai mult!
    Volumul trei mi-a depasit toate asteptarile.
    Eu consider ca volumul al treilea debuteaza intr-un mod socant.Dupa tot ce s-a intamplat intr-e Elena si Stefan,Damon reuşeşte să o transforme in vampir.Elena il uita pe Stefan sustinand ca Damon este adevarata sa iubire.Acest fapt mi-a tradat toate asteptarile.Tot ce s-a intamplat in primul volum pare lipsit de sens..gata lupta??echilibrul a fost restabilit?adica aparent Damon a castigat inima Elenei,deci…si-a atins scopul.Nu imi mai imaginam cum ar mai putea continua actiunea,dar am acordat incredere povestii si bine am facut pentru ca actiunea incetul cu-ncetul sa revina la normal(desi parca totul e inca destul de ciudat).
    Desnodamantul este dominat de rasturnari de situatii ceea ce trebuie sa recunosc…nu e tocmai pe placul meu,dar totodata e foarte bine pentru ca suspansul e cel care ne determina sa nu ne pierdem interesul pentru povestea de dragoste a Elenei.

    Mai 17, 2013 la 5:52 pm

  12. Volumul asta a fost pe placul meu, ceea ce este destul de surprinzator, avand in vedere ca nu m-am declarat fana carilor Jurnalele Vampirilor inca de la inceput. A fost destul de emotionant momentul in care Elena isi vede propria inmormantare si ii priveste pe toti cum o jelesc.
    Cred ca acesta este volumul preferat din toata seria.

    Mai 17, 2013 la 7:16 pm

  13. Și totuși volumul patru trebuia să fie ultimul, dar așa e când e foame de bani .

    Mai 18, 2013 la 5:06 am

Lasă un răspuns

