Recenzie – Jurnalele Vampirilor vol.4 – Reuniunea

Descriere : 

DRAGOSTEA POATE SA UCIDA

O noua amenintare s-a ivit in Fell’s Church – un alt spirit malefic dezlantuit. Bonnie, Meredith si Matt, impreuna cu Stefan si Damon, isi unesc fortele pentru a infrange, cu ajutorul Elenei, acest inamic nevazut.

ELENA

Revine din lumea mortilor pentru a recrea puternicul trio al vampirilor.

STEFAN

Chemat de catre Elena, isi tine promisiunea facuta si lupta impotriva celui mai inspaimantator rau cu care s-a confruntat vreodata.

DAMON
Alaturandu-se fratelui pe care odinioara il socotea dusman, se bate cu aceasta noua oroare cu forta, viclenie si farmec mortal.

Sursa . 

Recenzie :

Reuniunea este ultimul volum al primului ciclu Jurnalele Vampirilor . Acesta este scris din perspectiva lui Bonnie .

Acum ca Elena a murit odata cu Katherine , Damon si Stefan parasesc Fell’s Church intorcandu-se in tara lor natala , Italia . Au trecut 6 luni de la moartea Elenei , in oras totul pare ca se intoarce la normal .

Elenei i se simte lipsa , Meredith si Bonnie incearca sa refaca vechea legatura cu Caroline .

La ziua de nastere a lui Meredith , fetele incearca sa o contacteze pe Elena prin intermediul unei table Ouja , impreuna cu Caroline , Vicky si Sue . Elena le trasmite mesaj ca toata lumea din oras este din nou in pericol , Fell’s Church este locul unde se intalnesc liniile magice fapt pentru care toate creaturile supranaturale sunt atrase in el .

In aceeasi seara Sue Carson moare fiind aruncata de la balcon . Elena apare in viziunile lui Bonnie si ii da instructiuni sa ii contacteze pe fratii Salvatore pentru a se intoarce din Italia pentru a le acorda ajutor . 

Acestia incept sa investigheze noua situatie , se unesc din nou pentru salvarea orasului .

In acest volum este introdus Klaus , primul vampir care traia dinaintea piramidelor si varcolacii .

Daca v-am starnit curiozitatea , cititi romanul ! Merita ! Actiune din plin !


11 responses

  1. Hm , pentru mine totul s-a incheiat cu acest volum, un final tragicdaca stau bine sa ma gandesc, dar nu unul permanent …

    noiembrie 8, 2012 la 9:26 pm

    • Andreea

      Imi place cum ai zis-o.sunt si eu curioasa care este continuarea seriei dupa acest volum.

      decembrie 24, 2012 la 9:05 pm

  2. imi place modul tau de a scrie recenzii, eu nu o fac de mult timp iar la mine toate sunt amestecate ….

    noiembrie 8, 2012 la 9:27 pm

  3. mi-ar fi placut sa se potriveasca personajul feminin cu descrierea din carte sau in cazul meu,cu ce am vazut pe coperta:blonda,ochi albastri.era mai veridic asa.

    noiembrie 11, 2012 la 2:55 pm

  4. Da, dar se pare ca cei care au facut serialul nu s-au gandit si la chestia aceasta inaine sa ne bombardeze cu o Ellena frumoasa precum Nina, dar dezamagitor e faptul ca desi ea se pliaza foarte bine pe fondul Elenei , nu e ceea ce trebuie ..elena din carte e al naibii de rea, iar Elena de aici e moale

    noiembrie 26, 2012 la 5:16 am

    • iulia

      In mare s-a luat din carte doar ideea principala,nu prea sunt multe asemanari cu serialul.

      decembrie 24, 2012 la 9:57 pm

  5. ioana alexandra

    si volumul acesta mi-a placut foarte mult si nu am regretat ca l-am cumparat desi intial imi spusesem ca nu-mi mai iau nimic din seria asta
    coperta nu prea e pe placul meu, pentru ca nu o sufar pe Bonnie

    decembrie 7, 2012 la 5:03 pm

  6. asa bonie ,…nu stiam cine e tipa asta …ma tot uitam pe coperta si nu imi dadeam seama

    decembrie 24, 2012 la 7:09 am

  7. Andreea

    Aceasta carte,dupa parerea mea este cea mai incitanta din carte,pentru ca asa cum ai spus si tu,vine Klaus,un Original.

    decembrie 24, 2012 la 9:04 pm

  8. Faptul ca Elena nu mai este personajul principal nu pot spune ca imi displace.
    Oricum nu ma asteptam ca ea sa revina din lumea mortilor pentru a reforma ineditul trio al vampirilor.
    Acest volum este mult mai incitatnt decat precedentul insa pe Bonnie nu o suport..consider ca are o atitudine enervanta,insa Klaus imi place mult mai mult decat Damon care in volumele anterioare se numara printr-e favoriti.

    mai 18, 2013 la 10:02 am

Lasă un comentariu