Recenzie – Jurnalele Vampirilor vol.5 Intoarcerea – Caderea Noptii

Descriere

Intre AMURG si TRUEBLOOD, dar cu cel putin un deceniu inaintea amandurora, o serie electrizanta despre o iubire adolescentina in Florenta secolului cincisprezece.

Elena Gilbert s-a intors din Lumea Cea lalta si trebuie sa invete din nou cum sa traiasca printre oameni. Este ajutata de iubirea vietii ei – vampirul Stefan Salvatore – si bunii sai prieteni – Bonnie, Meredith si Matt.

Dar puterile raului se aduna din nou in Fell’s Church, atrase de darurile acordate Elenei in Viata de Apoi si de sangele ei, care pulseaza cu o forta unica ce o face irezistibila pentru orice vampir.
Stefan este luat de langa Elena, chiar atunci cand are cel mai mult nevoie de el, si ea trebuie sa se intoarca spre fratele acestuia, Damon, pentru ajutor. Insa Damon, intotdeauna vanator, este acum cel vanat…

Sursa  .

Recenzie

Caderea noptii este primul volum din noul ciclu al Jurnalelor Vampirilor : INTOARCEREA .

Elena s-a intors din morti . Acum ea nu mai este doar un simplu om , are capacitati supranaturale : plutes , are aripi este ca un fel de inger . Pe langa toate aceste puteri , acum sangele ei este cu totul UNIC – are o Putere incredibila – este irezsistibil pentru orice vampir .

Prima parte a romanului ne prezinta reacomodarea Elenei in lumea reala .

Fell’s Church este din nou in pericol , fiind amenintat de noi creaturi supranaturale despre care eroii nu stiu nimic .

Acum Damon cel puternic , vanatorul este vanat de aceste creaturi , este posedat de un malach care il controleaza si il face extrem de periculos , era el imprevizibil dar acum …

Stefan are din nou probleme . Este dat disparut de catre prietenii lui ,  el fiind in cautarea unui loc numit Shi-no-shi despre care aflase cum ca ar putea gasi rezolvarea la problema lui : Cum sa revedina om !  

Elena si prietenii sai doresc sa plece in cautarea acestuia ! Cu Stefan plecat Damon incearca in continuare sa o convinga pe Elena ca cu el ar trebui sa fie nu cu fratele lui .

In acest volum eroii nostrii vor incerca sa ii confrunte pe Shinichi si Misao , spirite-vulpri numite kitsune . Acestia erau niste creaturi supranaturale cu puteri incredibile si deosebit de rele .

In ciuda multor pareri negative pe care le-am citit desrpe acest volum , pot spune sincer ca mie mi-a placut . Au fost intradevar cateva fragmente mai putin reusite dar mi-a placut si am asteptat cu nerabdare acest volum  .

Imi place relatia de prietenii pe care o au Elena , Bonnie , Meredith si Matt – o prietenie adevarata , puternica sunt foarte uniti si fac orice unul pentru celalalt .  

Cu Stefan rapit , Damon posedat si cu noile Puteri venite in Fell’s Church pentru a o omora de Elena , cum vor reusi eroii nostrii sa rezolve situatia ?

20 responses

  1. ioana alexandra

    noul ciclu nu este atat de reusit ca primele patru volume, dar Caderea noptii mi-a placut si mi-a mai placut si de cei doi frati spirite-vulpi

    Octombrie 31, 2012 la 6:57 pm

    • Eu de citit nu am mai citit;)) am renuntat dupa primele 160de pagini …nu mi-a placut aproape de loc

      Decembrie 2, 2012 la 6:46 am

      • iulia

        Eu am reusit intr-un final sa termin cartea,dar cu greu…

        Decembrie 24, 2012 la 10:01 pm

  2. dupa cum am mai spus pentru mine jurnalele vampirilor s-a incheiat dupa volumul patru.

    Noiembrie 9, 2012 la 4:24 am

  3. Totusi nu pot sa nu remarc cateva nereguli, in pprimul rand copertile, sunt cu actorii care interpreteaza personajele, ceea ce nu e neaparat un lucru rau, dar in cazul defataeste , deoarece Elena nu e satena …este blonda , Apoi ,,,decrierileacelea lungi si plictisituare in care Elena e ridicat in slavi, ba inger -ba om …si nu in ultimul limbajul folosit de stefan ….iubirea mea la la la ,,,,mult prea siopos pentru un vampir …sincer acum…in rest nu prea am ce spune, recenzia ta este foarte dragutza felicitari

    Noiembrie 9, 2012 la 4:28 am

    • iulia

      Stiu,mai bine s-ar fi incheiat seria la 4 volume!

      Decembrie 24, 2012 la 10:02 pm

  4. cat de sexy e Damon!!!!

    Noiembrie 11, 2012 la 3:24 pm

  5. imi place subiectul intregii serii.mi-as dori s-o citesc.

    Noiembrie 11, 2012 la 4:01 pm

  6. Da damon e super hot …cat despre acest volum pentru mine e o dezamagire, sper sa am tragere de inima sa termin seria si sa imi schimb parerea

    Noiembrie 26, 2012 la 5:17 am

    • Andreea

      Damon chiar e super hot.Sunt curioasa cum o sa-l descrie de acum inainte autoarea.

      Decembrie 24, 2012 la 9:08 pm

  7. ioana alexandra

    mi-a placut fosrte mult faptul ca au schimbat copertile si au pus imagini cu actorii din serial:X
    cred ca mai mult din cauza asta mi-am luat eu volumul 5, dar am fost foarte dezamagita cand am inceput sa citesc. dar pana la urma am rezistat si am citit volumul pana la capat!

    Decembrie 7, 2012 la 5:06 pm

  8. da,,dar de la volumul 8 au revenit cele initiale

    Decembrie 24, 2012 la 6:55 am

  9. Andreea

    Desi am cartea in biblioteca,nu am citit-o,dar dupa recenzia ta,promit ca o s-o fac.

    Decembrie 24, 2012 la 9:06 pm

  10. Primele volume mi-au displacut si nu am acordat seriei prea multa atentie, insa de la cinci incolo parerea mea s-a schimbat. Volumul a fost bun, nu exagerat de bun. A avut unele scapari si uneori imi venea sa dau cu cartea de pamant, dar seria a crescut in ochii mei considerabil.

    Mai 22, 2013 la 8:06 pm

    • Sa inteleg ca se merit sa incerc sa citesc urmatoarele volume? Eu am citit primele 4 si nu mi-au placut absolut deloc.

      Mai 24, 2013 la 10:32 am

  11. da ceea ce imi aminteste faptul ca elena avea atatea aripi ..si ca in realitae nu e tocmai o sfanta ..

    Mai 23, 2013 la 11:27 am

  12. Eu am citit primele 4 volume din serie(in editie de chiosc) si nu mi s-a parut ca sau detasat de o poveste originala cu vampiri. Mi s-a parut ceva foarte banal, fara o intriga bine construita.
    Poate ma insel eu, dar cam asta e parerea mea.

    Mai 24, 2013 la 10:27 am

  13. eh..depinde de perceptia fiecaruia, vei vedea totusi ca urmatoarele volume sunt atat de diferite..

    Mai 24, 2013 la 12:09 pm

  14. Mie personal volumele de la 5 incolo mi s-au parut mult mai bune si chiar le recomand. Povestea merita citita, insa intotdeauna Elena m-a facut sa nu indragesc asa de mult seria.

    Mai 24, 2013 la 6:38 pm

  15. Volumul 5 la fel ca si urmatoarele mi-au placut mult mai mult decat primele.
    Adevarat,fiecare percepe povestea in felul sau dar incepand cu volumul 5 povestea se schimba…si dupa parerea mea devine mai interesanta.

    Mai 24, 2013 la 6:43 pm

Lasă un răspuns

