Prima mea leapsa + Premiu

Multumesc din suflet Zippy , chiar vroiam si eu o leapsa !

REGULI:
1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Raspunde la intrebările adresate de cel care te-a nominalizat si formulează un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor si anunta-i
6. Nu da tag-ul inapoi!

11 lucruri despre mine :

  1. Ador pisicile .
  2. Imi place sa fac Fan Arturi .
  3. Culori preferate : albastru , verde , roz .
  4. Urasc minciuna .
  5. Detesc oamenii prefacuti .
  6. Nu suport nedreptatea .
  7. Adoor serialele .
  8. Mereu voi iubi seria Harry Potter .
  9. Imi place sa ma joc pe calculator : Shrek2 , Harry Potter 5,6 – preferatele mele
  10.  Nu imi place sa ma uit la televizor la posturile romanesti .
  11.  Numele blogului vine de la pisica mea : Lucky

1.Care este melodia ta preferata?

Greuuu , Christina Aguilera – Bound to you .

2.De ce iti place sa citesti?

De ce imi place sa citesc ? Imi place sa imi petrec astfel timpul liber , adoor sa intru in poveste , sa fiu alaturi de personaje , sa calatoresc alaturi de ele .

3.Ce iti place cel mai mult la o carte?

Subiectul , citesc descrierea si daca imi place o cumpar sau o adaug in wishlist .

4. Care este mancarea ta preferata?

Ador puiul la gratar …

5. Ce iti place cel mai mult la o persoana?

Sinceritatea .

6. Coca-cola sau Sprite?

Colaaaaa …..

7. Care este idolul tau in viata?

Hmmmm…. Sincer nu m-am gandit pana acum la un idol .

8. Ce ai vrea sa realizezi in viitor?

Multe , am multe planuri si sper din tot sufletul ca voi reusi .

9. Care este animalul tau preferat?

Cu siguranta pisicile … dar iubesc si cateii . Pisicile imi intra mai repede sub piele.

10. Ce leguma nu-ti place?

Nu suport ardeiul gras .

11.Ce ai facut in ultimul timp?

Practica , citit , putin timp pe blog .

  1. Spune ceva despre tine , ceva nou .
  2. Ce preferi distopiile sau romanele fantasy ? Spune-mi de ce .
  3. Ce muzica asculti dintre genurile Rock , hip-hop sau ambele ? 
  4. Te uiti la seriale ? Daca da , care – si care este preferatul tau ?
  5. Ai cumparat vreodata o carte pentru coperta ?
  6. Jurnalele Vampirilor sau Amurg ? Argumenteaza .
  7. Ce preferi vampirii sau varcolacii ?
  8. Daca ar fi sa ai vreo putere , sau sa fi o fiinta supranaturala ce ai alege ?
  9. Curiozitate … care sunt / au fost desenele animate preferate ?
  10.  Ce carti fantasy / distopii recomanzi ?
  11. Si ca incheiere . Este vreo carte care te-a tulburat , care ti-a schimbat gandirea , care sa te marcheze intr-un fel anume sau in care te-ai regasit ?

Leapsa o dau mai departe Simonei , Sabrinei , o dau mai departe pe blogul Aripi de Hartie  , Bibliophile Mistery  si Bianca2b si tuturor care o doresc !

 

 

One response

  1. Pingback: Liebster Blog Award! | bianca2b

Lasă un răspuns

