Book Lovers Challenge ! A treia provocare !

3. Cu care personaj din cărtile citite te asemeni cel mai mult (aveti calităti, defecte comune, același mod de a actiona în unele situatii etc.) ? Dacă nu ai găsit doar un personaj, poti face un mix de 2-3 și să ne spui ce ai asemănător de la fiecare.

Cu intrebarea aceasta chiar m-ati blocat , nu stiu daca m-am gandit vreodata la acest lucru .

Va pot spune insa ca am gasit o mare asemanare intre mine si Juliet Skyes din O zi din Sapte ( Lauren Oliver ) . Nu va dezvalui nimic pentru ca vreau sa cititi acest roman , dar pot sa va spun ca dintr-un motiv asemanator cu cel al lui Juliet mi-am pierdut si eu o ” prietena ” .

Fiind o persoana mai sensibila pot spune sincer faptul ca aveam si eu obiceiul de a ma consuma precum Hanna Baker din Cele 13 motive ( Jay Asher ) , insa nu m-am gandit niciodata la sinucidere .

Cum am mai spus asta e o intrebare mai de baraj pentru mine . Sper sa fi dat un raspuns cat de cat multumitor .

Lasă un răspuns

