Book Lovers Challenge ! A patra provocare !

4. Care sunt personajele tale supranaturale preferate (vampiri, vrăjitoare, zâne etc) și de ce?

Fiecare personaj supranatural are ceva al lui care te face sa il iubesti sau sa il urasti . Eu una ador vampirii , varcolacii si vrajitoarele , dar bineinteles ca am un preferat . Pana a va dezvalui preferatul meu vreau sa va zic ce imi place la fiecare . De exemplu : Varcolacii : sa te poti schimba , sa iti poti schimba forma , sa nu te recunoasca nimeni si sa porti aceasta povara o singura data pe luna , cand e luna plina , mi se pare mai mult decat ok – si sa fi mai puternic , mai puternic decat restul oamenilor , sa te poti apara singur ? Convenabil , nu ? Vrajitoarele : cui nu i-ar placea sa poata controla elementele naturii sau sa poata face orice ii doreste inima prin intermediul catorva cuvinte ? Eu cred ca oricui , ar fi super sa poti face orice , dar bineinteles sa iti folosesti puterile cu cap , si nu in scopuri rautacioase . Cu asemenea puteri ai putea salva vieti . 

Vampirii : uite ca am ajuns si la personajele mele preferate . Unii se vor intreba de ce tocmai vampirii , altii poate ca vor fi de acord cu mine . Se stie dintotdeauna ca vampirii sunt rai , dar unele carti mi-au svhimbat total parerea . Nu trebuie sa fi rau , iti poti depasi conditia si poti sa te hranesti fara a ucide . Ador faptul ca sunt foarte puternici , extrem de rapizi si aproape invincibili ( tarus sau foc ) .  Imi plac si vampirii din Twilight , dar si cei din Jurnalele Vampirilor , si totusi dupa ce am citit volumele imi plac mai mult cei din Jurnalele Vampirilor , mai ales Damon . 

Voi ce preferati ?

2 responses

  1. categoric VAMPIR! dc? simplu. vampirii au clasa,stil si isi doboara victimele cu „afectiune” sarutandu-le dulce pe gat. :p. lasand gluma la o parte, imi plac vampirii deoarece, pana acuma am citit 8 serii de carti cu vampiri si in fiecare serie, pe langa faptul ca sunt frumosi , puternici si f rapizi, au ceva in plus. ca si in twilight faptul ca stralucesc la soare, iar in JV au nevoie de un obiect magic sa stea in lumina soarelui si pot manca si mancare exact ca si vampirii din morganville sau in true blood si casa noptii unde oamenii stiu de existenat lor, iar in casa noptii vampirii au tatuaje pe corp si pe fata care ii deosebesc de oameni si au o afinitate fata de elementele naturii; in academia vampirilor sunt vampiri muritori, moroi care se nasc vampiri si care au o afinitate fata de elementele naturii si beau sange fara sa omoare dar si mananca , si cei nemuritori, strigoii care mor la lumina soarelui si se hranesc doar cu sange iar in sange albastru vampirii au umor :)). de aceea imi plac mie vampirii, tot timpul sunt surprinsa de ceva nou. Varcolacii nu prea ma atrag, in afara de cei din twilight care mi se par fascinanti ca au magia in ei, in rest e aceasi poveste, se transforma doar cand e luna plina. imi plac si vrajitoarele ar fi cool sa poti sa faci vraji si sa stapanesti elementele naturii. lumea ideala pentru mine ca vrajitoare ar fi cea a lui harry potter.

    August 8, 2012 la 10:31 pm

    • frumos raspunsul tau . iti multumesc pentru comentariu .

      August 11, 2012 la 8:43 am

Lasă un răspuns

