Book Lovers Challenge ! Provocarea numarul cinci !

5. Dacă ti-ai dori într-o zi să scrii o carte, care ar fi subiectul ei, și ce imagine ai dori să fie folosită pentru copertă? Arată-ne imaginea.

Mi-ar placea la nebunie sa scriu o carte . Ar fi o carte fantasy , iar personajele supranaturale alese ar fi vampirii si varcolacii .

As include in roman o poveste de iubire intre un varcolac si un vampir , un razboi al raselor , consecinte ale iubirii celor doi .  Cine stie poate dar poate intr-o zi chiar voi scrie o carte . Aceste sunt doar cateva dintre ideile pe care le am acum .

Si coperta . Am muncit un pic la ea , sper din suflet sa va placa .

5 responses

  1. ❤ frumoasa idee!

    si coperta e superba.:*

    August 10, 2012 la 10:11 am

  2. E o idee buna…si eu vreau sa scriu o carte fantasy, deja am foarte multe idei notate, firul povestii, viata personajelor, locul actiunii si multe altele doar ca nu prea am timp sa incep, afacerea care o am imi ocupa mai tot timpu, am si numele multor personaje deja alese inclusiv cele principale, mai am si alte personaje doar ca inca mai am de lucrat la ele. cartea cred ca o sa incep sa o scriu anul viitor cand o sa fac o vizita verisoarei mele din apex carolina de nord iar apoi o sa imi vizitez prietena buna in plam springs california. trebuie sa am o insipartie pentru locuri si ce poate fi mai bine decat sa fiu live la locul actiunii :p. stiu ca voia avea mult de lucru dar sper sa iasa ceva bun la sf. as vrea sa scriu mai multe volume daca voi avea imaginatie destula :)) Si cine care a avut vreodata dorinta sa scrie o carte si a ajuns sa o si faca, nu a visat si la un film sau un serial :)).

    August 10, 2012 la 7:58 pm

    • sper sa ti se indeplineasca visul .

      August 11, 2012 la 8:45 am

      • multumesc frumos si bafta si tie😛

        August 11, 2012 la 3:34 pm

Lasă un răspuns

