Book Lovers Challenge ! Provocarea numarul sase !

Salutari ! Ce mai faceti ? Eu am fost cam ocupata in ultimul timp si nu prea am mai postat … Este posibil ca zilele astea sa incalc regulile si ca in  sa postez si 2 provocari pe zi pentru a recupera din timpul pierdut .

Sa trecem la provocarea de astazi :

6. Copiază un citat care te-a impresionat și comentează-l. Scrie părerea ta despre el, ce îti inspiră, de ce l-ai ales.

Citatul care m-a impresionat cel si cel mai mult este unul din cartea mea de suflet ” La rascruce de vanturi ” . Sa o cititi ! Cei care au citit-o stiu de ce spun asta .

” În această lume, marile mele suferinţe au fost suferinţele lui Heathcliff: le-am văzut şi simţit pe toate de la început. Unicul gând al vieţii mele este el. Dacă totul ar pieri şi n-ar rămâne decât el, eu aş continua să exist; iar dacă totul ar rămâne şi el ar fi nimicit, universul s-ar transforma într-o uriaşă lume străină mie şi mi s-ar părea că nu mai fac parte dintr-însa. Iubirea mea pentru Linton seamănă cu frunzele pădurii, timpul o va schimba, îmi dau bine seama, aşa cum iarna schimbă pomii. Iubirea mea pentru Heathcliff însă e asemeni stâncilor eterne de sub pământ: nu prilej de încântare, ci necesitate. Nelly, eu sunt Heathcliff! El e mereu, mereu în mintea mea, nu ca o plăcere, aşa cum nici eu nu sunt întotdeauna o plăcere pentru mine însămi, ci ca propria mea fiinţă. „

Scena din film .

Parerea mea despre el ? Am citit cartea acum cativa ani si inca il am tiparit in minte . M-a marcat citatul si nu cred ca il voi putea uita vreodata . Este un citat profund . Niciun comentariu de al meu nu i-ar putea creste valoarea . Cuvintele si profunzimea acestul citat sunt de ajuns . Sper ca sa va faca sa cititi romanul !

Katherine ii spune lui Nely aceste cuvinte din suflet , iar mesajul lor este unul …. nu am cuvinte sa exprim cat de mult m-a impresionat si cat de mult am fost marcata de acest roman . M-am gandit sa aleg un alt citat pentru a-mi fi usor sa il comentez , dar nu am putut . Am tinut mortis sa impartasesc acest minunat citat cu voi .


Lasă un răspuns

