Book Lovers Challenge ! Provocarea numarul sapte !

7. În lumea cărei cărti ai dori să trăiești pentru o scurtă perioadă de timp și de ce ?

Chiar mi-ar placea sa am aceasta posibilitate . As avea multe variante , dar as alege cu siguranta lumea lui Harry Potter .

Am devorat toate volumele si intotdeauna am visat la aceasta minunata lume creata de JK Rowling .  Mereu mi-am dorit sa locuiesc intr-un castel , iar Hogwards este perfect . Mi-ar placea o bagheta magica si mi-ar placea sa testez vrajile invatate de Harry Potter . Am fost si sunt o mare fana si a jocurilor Harry Potter si chiar mi-ar placea sa invat tot felul de vraji , dupa care sa le testes eficacitatea .

M-as plimba in castel toata ziua  ,  a-s  invata sa zbor cu matura , l-as vizita pe Hagrid si cu siguranta nu m-as abtine sa nu il spionez pe Snape .

Mi-ar placea sa fiu alaturi de Harry in misiunile lui si sa ii pot fi de ajutor . Mi-ar placea sa traiesc in lumea lui Harry Potter pentru ca am crescut cu aceste volume minunate . As adora sa traiesc si pentru o scurta perioada de timp in aceasta lume magica , departe de aceasta lume rea in care traim acum  .

Lasă un răspuns

