Prezentare Eve 3 – Rise – Anna Carey

Romanul va aparea pe 2 Aprilie in America si sper ca va aparea si la noi in aceasii zi !

Atentie prezentarea contine spoilere , sa nu o cititi daca nu ati citit volumul 2 !

Engleza : The fate of The New America rests with Eve in this stunning finale to the Eve trilogy.

Eve is trapped in the City of Sand, married to a man of her father’s choosing, but she can’t forget her love for Caleb—or her passion for the rebel cause. When rebel armies invade the city, Eve uses her position as princess for the ultimate act of rebellion—to kill her father, the king. Then tragedy strikes, and Eve must choose who to leave behind, who to save, and who to fight in this final battle for freedom.

Romana : Soarta Noii Americi ramane pe umerii lui Eve , in acest ultim volum al trilogiei Eve .

Eve este captiva in Orasul de Nisip , casatorita cu omul ales de tatal ei . Ea nu poate sa uite sentimentele ei pentru Caleb – sau pasiunea ei pentru cauza rebelilor . Cand inamicii rebeli invadeaza orasul , Eve se foloseste de statutul ei de printesa pentru ultimul act de rebeliune . Vrea sa isi omoare tatal , pe rege . Dar atunci are loc o tragedie , iar Eve trebuie sa aleaga pe cine sa lase in urma sau pe cine sa salvezi si cu cine sa se lupte in aceasta ultima lupta pentru libertate !

11 responses

  1. Criss

    buna am citit vol.2 si m-a impresionat ,dar chiar a murit caleb?

    Ianuarie 21, 2013 la 8:04 am

    • Nu dezvalui nimic. Este superba seria si iti spun doar atat: Astept cu nerabdare vol 3.

      Ianuarie 21, 2013 la 7:44 pm

  2. Ane

    Eu o sa/mi cumpar maine volumul 3 de la Slatina

    Februarie 22, 2013 la 3:46 pm

    • Ariana

      a aparut volumul 3? ca eu nu-l gasesc..

      Aprilie 5, 2013 la 9:35 pm

      • inca nu.

        Aprilie 6, 2013 la 8:38 am

    • Letty

      serios tradus in romana ??

      August 16, 2013 la 4:21 pm

  3. selen a gomez

    Hi I am Selena andI like this book .Lucky ,do you want my phone number ?is 05236594877

    Februarie 22, 2013 la 3:51 pm

  4. Sper sa apara si la noi cat mai curand, deoarece sunt foarte nerabdatoare. Deobicei cand o serie se incheie se intampla atatea lucruri neprevazute in volumul final si pur si simplu arzi de nerabdare. Ah, da, si sunt foarte curioasa daca Caleb chiar…a murit.

    Mai 20, 2013 la 6:51 am

  5. Ok, nu am citit-o! Abia astept sa-mi iau volumul 2 si dupa volumul 3.
    Sper ca volumul 2 sa ma surprinda mai mult decat primul!

    Mai 22, 2013 la 11:19 am

  6. eu astept mult-mult -mult ….cine stie poate ma va atrage

    Mai 22, 2013 la 4:20 pm

  7. Pai daca nu ai citit primele doua volume eu te-as sfatui sa o faci.Astfel vei sti daca mertita sa mai astepti sa apara volumul 3.

    Mai 25, 2013 la 6:22 pm

Lasă un răspuns

