Nou in biblioteca

Cred ca va fi o postare foarte lunga . Nu am mai stat sa fac poze la tot ce am primit in ultimul timp si am strans o gramada de carti si swaguri . Va pregatesc o surpriza asa ca fiti pe faza .

Am cumparat :

Din strainatate am primit :

Am primit Creatura de la Nely Cab ( comandata prin Bookdepository ) . Thank you Nely ! I loved it !

De la Belle Whittington am primit pentru recenzie Cicada ! In curand voi reveni cu recenzia !

Thank you Belle !

Thank you so much Caitlen for giving me the opportunity to read Ordinary Magic !

Am primit pentru recenzie Dark Companion ! Astept cu nerabdare sa o citesc ! Thank you so much !

Am primit Demon Hunting into the Deep South , ARC-ul ! Thanks Lexi !

The Weeping Empress pentru recenzie ! Thank you Sadie !

Thank you so much Heather for sending me your book ! Lucky a tinut mortis sa fie in poza !

De la Juliet Marillier am primit Sadowfell alaturi de semne de carte si un poster pe care vreau sa il transform in supracoperta ! Thank you with all my heart Juliet !

De la Jennifer Strong am primit Hidden Jewel ! Thank you Jennifer !

Revin in curand cu Swagurile primite !

9 responses

  1. Cristinab

    oau! frumoase achizitii, sa le stapanesti sanatoasa si lectura placuta!

    Septembrie 4, 2012 la 10:32 am

  2. Nemaipomenite carti!! Azi trebuie sa imi iau „Pe cuvant de spioana”. Imi place cum arata „Creatura”.

    Septembrie 4, 2012 la 1:26 pm

  3. Mersi mult ! E superba Creatura , am postat si o recenzie la ea . Superba cartea , ma bucur ca apare si la noi .

    Septembrie 4, 2012 la 6:58 pm

  4. paunaoana

    sunt extraordinare!mai ales shadowfell:X:Xeu primesc 2 carti si sar in sus de bucurie,dac-as vedea atatea carti superbe in fata mea,as lesina!

    Octombrie 28, 2012 la 2:33 pm

    • iulia

      Cred ca si eu la fel.

      Decembrie 25, 2012 la 9:40 am

  5. deci eu iubesc pisica da stuu cae ciudat dar cum o cheama? .,..si da si cartile sunt frumoase chiar spulbera-ma ma atrage

    Decembrie 1, 2012 la 7:35 am

    • Numele lui e Lucky . Am numit blogul dupa el😛

      Decembrie 1, 2012 la 11:47 am

      • iulia

        Ce dragut e:X,eu nu pot avea un animal:(

        Decembrie 25, 2012 la 9:40 am

Lasă un răspuns

