Recenzie : Cele 13 motive – Jay Asher

Iubesc cartea asta ! Am citit-o in doua zile ! Este superba ! V-o recomand din tot sufletul , este un must-read ! Aveti ce invata din ea ! Mesajul cartii este unul puternic ! Sa nu ratati cartea ! Merita !

Rezumat :

Hannah Baker s-a sinucis . Motivele pentru care aceasta a decis sa se sinucida sunt inregistrate pe casete audio . Hanna a avut treisprezece motive sa faca acest gest si a tinut mortis ca cei vinovati – cei care au facut-o sa recurga la acest gest sa stie cu ce au gresit fata de ea .

Casetele Hannei aveau un traseu bine stabilit de aceasta . Fiecare persoana prezenta pe caseta urma sa le primeasca . Dupa ce erau ascultate casetele urmau sa fie trimise urmatoarei persoane de pe lista , in caz contrar politia avea sa afle despre motivele Hannei de sinucidere .

Romanul incepe atunci cand este randul lui Clay Jensen . Cand acesta se intoarce de la scoala gaseste pachetul cu casetele . Clay Jensen fusese coleg cu Hanna si fusese si indragostit de aceasta . Nu stia sa fi gresit cu ceva fata de Hanna , mereu s-a comportat frumos cu ea . Si totusi Clay Jensen era unul dintre motivele pentru care Hannah Baker s-a sinucis ! De ce ?

Puteti afla doar cititind romanul !

Parerea mea :

Este un roman care trebuie citit ! Stiu , ma repet , dar chiar este un roman care merita atentia voastra !

Este bine scris ! Jay Asher a creat o capodopera !

Cu totii putem trece prin ce a trecut Hanna , iar mesajul cartii este unul puternic :

Cu bune , cu rele viata trebuie traita ! Mereu v-a rasari soarele si pe strada noastra . Trebuie sa avem rabdare , speranta si incredere ca intr-o zi va fi mai bine ! Important este sa nu renunti ! 

My fan art :

 

3 responses

  1. paunaoana

    Casetele Hannei aveau un traseu bine stabilit de aceasta . Fiecare persoana prezenta pe caseta urma sa le primeasca . Dupa ce erau ascultate casetele urmau sa fie trimise urmatoarei persoane de pe lista , in caz contrar politia avea sa afle despre motivele Hannei de sinucidere .-cat de interesant.un pic politista,ma atrage!

    Octombrie 28, 2012 la 2:11 pm

  2. hm…am avut o groaza de sentimente cand am citit aceasta carte si de cele mai multe ori alergam dupa Clay si imi doream sa o aud pe hannah ca se intoparce si sa zica ca a fost o gluma proasta , cand am realizat ce a impins-o safacace a facut mi-a venit sa-mi dau cu cartea in cap ..dar am renuntatrapid la idee

    Decembrie 1, 2012 la 7:33 am

  3. La inceput cartea mi s-a parut plictisitoare, insa cu timpul am inceput s-o ințeleg pe Hannah si pe cei din jurul ei.
    Cartea asta pur si simplu iti deschide ochii. Cel putin mie mi i-a deschis. Am invatat din ea ca si cea mai mica insulta te poate duce la a fi un motiv pe caseta cuiva.

    Mai 18, 2013 la 3:27 pm

Lasă un răspuns

