Anunt ! Maine concurs !

Salutare ! Ce mai faceti ? Maine cu ocazia zilei mele de nastere voi organiza un concurs cu swaguri , ca cerinta va voi ruga sa imi  lasati comentariu cu adresa de mail cu care mi-ati dat follow . Siii , vor fi 3 castigatori . Daca primesc maine pachetul adaug si o carte . Simplu , nu ? 

Deci , ce ziceti ? Va inscrieti ?

Probabil va intrebati de ce am readaugat aceasta poza aici . In curand am de gand sa orgaznizez un primul concurs din cadrul campaniei , deci sa fiti pe faza !

10 responses

  1. Super idee😡 bazează-te pe mineeee :x:x
    uhm😕 am dat follow cu noi2siunblog@gmail.com

    abia aştept :x:x
    pupici

    Septembrie 11, 2012 la 8:04 pm

  2. ok,am dat follow cu anastacie93@yahoo.com
    abia astept!

    Septembrie 11, 2012 la 8:10 pm

  3. Pai LA MULTI ANI , Laura! Poate e un pic cam devreme , dar nu conteaza.
    Te urmaresc prin email cu antoniacalina@yahoo.com .

    Multumim pentru concurs<3😀

    Septembrie 11, 2012 la 10:09 pm

  4. Multumim Laura!!
    Trebuie sa ne lasam datele la aceasta postare sau la urmatoarea? Vad ca tu nu ai specificat ca la aceasta si ceilalti posteaza aici. Presupun ca la postarea respectiva, nu?

    Septembrie 12, 2012 la 4:59 am

    • La urmatoarea postare

      Septembrie 12, 2012 la 8:37 am

      • Multumes!!

        Septembrie 12, 2012 la 9:33 am

  5. mult succes tuturor

    Septembrie 12, 2012 la 6:08 am

  6. Diana_Andreea

    am dat follow cu diana_andreea2994@yahoo.com
    abia astept

    Septembrie 12, 2012 la 8:36 am

  7. iubesc aceste fan arturi , le ador ,,ai talent dar si rabdare

    Decembrie 1, 2012 la 7:27 am

Lasă un răspuns

