Nou in biblioteca

Cu bravo Girl mi-am completat seria Fetele Gallagher . Sper ca volumul 5 sa apara curand !

Din strainatate am primit mai multe carti si swaguri . Cu aceasta ocazie tin sa le multumesc inca o data autorilor pentru sprijin ! Thank you all with all my heart for sending me these wonderful swags and wonderful books ! It means the world for me !

Linda Robertson a fost foarte draguta si mi-a oferit carti si pentru voi , deci in curand voi organiza un concurs . Sper sa participati cat mai multi !

De la Sabrii am primit Auracle si Into the deep ( iti multumesc din suflet ) alaturi de cateva swaguri .

7 responses

  1. Wow cate carti minunate sa le citesti cu placere:)

    Octombrie 21, 2012 la 8:40 am

  2. Grămadăăăăăă mareeeee!!! Yeeeey! :x:x:x
    Felicitări!! Şi spor la citit!! :*:*:*

    Octombrie 21, 2012 la 1:06 pm

    • Mersi … va urma o perioada a recenziilor aici pe blog :p

      Octombrie 21, 2012 la 9:27 pm

  3. paunaoana

    woooooow,cate minunatii!!!!!!!!
    felicitari si spor la lectura!

    Octombrie 28, 2012 la 1:04 pm

  4. buna ,,,sunt krisszu sitocmai am dat de bloguletzul tau, pot spune ca este un blog interesant ….acum felicitari pt swaguri si lectura placuta …

    Noiembrie 8, 2012 la 8:31 pm

  5. Si eu astept cu nerabdare volumul cinci din fetele gallagher. Sunt curioasa daca tatal lui Cammie e sau nu in viata si cum va continua relatia dintre ea si Zack.

    Mai 11, 2013 la 8:05 pm

Lasă un răspuns

