Ce ziceti de un concurs ?

Salutari ! Nu am fost prea activa in ultimul timp am fost foarte ocupata cu orele si cititul . M-am gandit sa ma revansez fata de voi si in zilele urmatoare va urma sa organizez un concurs de fidelitate ! Premiul intai va consta in doua carti si cateva swaguri , premiile doi si trei vor fi alcatuite din pachete de swaguri ! Sper sa va placa si sa va inscrieti cat mai multi . 

In continuare va las cateva noi fan arturi Cicada ! Va rog din tot sufletul sa sustineti aceasta campanie de publicare a cartii Cicada in Romania ( recenzia mea aici ) ! Este o carte captivanta , care merita sa fie publicata in tara noastra !

 

8 responses

  1. I love it! Beautiful!!!!!
    Thank you, Lovely Laura!❤
    ~Belle

    Octombrie 23, 2012 la 8:14 pm

    • So glad you like them !

      Octombrie 23, 2012 la 8:25 pm

  2. Îmi plaaac noile fan-art-uri!! ❤❤❤
    Siiiiigur că mă înscriu la concuuuurs ❤❤❤ Swaaaaguri ❤❤❤ :)) (e numai vina Sabrinei că m-am transformat!! :)) )

    pupici

    Octombrie 24, 2012 la 12:39 pm

  3. bellewhittington

    Lovely Laura and Adry:❤ Much love to you both!

    Octombrie 24, 2012 la 4:58 pm

  4. paunaoana

    sunt extraordinare fan-art-urile!!!!!cata imaginatie…

    Octombrie 28, 2012 la 1:03 pm

    • iulia

      Stiu,toate sunt absolut superbe!

      Decembrie 25, 2012 la 9:29 am

  5. cat de frumos lucreaza unii …

    Noiembrie 8, 2012 la 8:32 pm

    • iulia

      Asa e,din pacate eu nu prea am nici o idee cum sa fac astfel de fan-art-uri….

      Decembrie 25, 2012 la 9:30 am

Lasă un răspuns

