Concurs de fidelitate

A sosit in sfarsit timpul sa dau startul primului concurs de fidelitate .  Sper ca premiile sa va fie pe plac !

Fara alte palavrageli voi lasa in continuare :

REGULILE CONCURSULUI :

1 . Sa lasati comentariu la aceasta postare cu numele cu care comentati si adresa de mail cu care urmariti blogul .

2. Se iau in calcul maxim 2 comentarii pe postare , si pentru a fi valide comentariile trebuie sa aiba legatura cu postarea si sa aiba mai mult de 4 cuvinte .

3. Din postarile anterioare voi lua in calcul doar commentariile de la recenzii , postarile din cadrul campaniei de publicare Cicada si la fan arturi .

DURATA CONCURSULUI :

28.10.2012 – 25.12.2012  .

PREMII :

Vor fi 3 castigatori .

Persoana cu cele mai multe comentarii va castiga :

2 carti de la Linda Robertson , swaguri si un creion Uses for Boys .

Cea de a doua va castiga :

Mai multe swaguri alaturi de un creion Uses for Boys si o lebada ( origami ) + The Last Girl ( Hardcover)

Cea de a treia va castiga :

3rd place updated

Un pachet de swaguri .

Succes tuturor !

27 responses

  1. paunaoana

    nume:Pauna Oana
    email:anastacie93@yahoo.com
    premiile sunt superbe!ma bucur ca-s aici:D

    Octombrie 28, 2012 la 12:53 pm

    • Ma bucur ca iti plac premiile ! Succes si mersi pentru inscriere !

      Octombrie 28, 2012 la 12:59 pm

  2. Alexandra M.

    Alexandra Marta
    ale_dul_ucker@yahoo.com

    Premiile sunt foarte dragute🙂

    Octombrie 28, 2012 la 2:35 pm

  3. ioana alexandra

    Ioana Alexandra
    dulce_yoana@yahoo.com

    superbe premiile, si superb si blogul, abia l-am descoperit si imi place mult:)
    spor la comentat tuturor!

    Octombrie 29, 2012 la 1:55 pm

  4. Penca Cristina

    Penca Cristina
    Mail:cristinacristinuzza.2010@yahoo.com

    Octombrie 29, 2012 la 7:04 pm

  5. nume: Adry ♥
    mail: noi2siunblog@gmail.com

    weeee ♥ Swaaaaguri ♥ Căăăărţiiii ♥ :)) sunt un mini monstruuuuu ♥♥♥

    Octombrie 29, 2012 la 8:44 pm

  6. nume simona mihalache
    mail simona_msc@yahoo.com
    yupiiiii ce premii faine

    Octombrie 30, 2012 la 7:01 am

  7. multumim ca ai pus si la premiul 2 o carte!!!!

    Noiembrie 4, 2012 la 8:20 am

  8. Nume : Diana Bontea
    dianna_dragutza99@yahoo.com

    Noiembrie 4, 2012 la 10:05 am

  9. Nume: Voinea Mihaela
    email: soaremihaela90@yahoo.com

    Foarte interesant blogul, frumoase concursuri cu superbe premii!!! succes tuturor! si ma bucur ca ma aflu aici!!!kisses!!!

    Noiembrie 7, 2012 la 12:09 pm

  10. Nume Cirstea Cristina ,,
    e-mail : bubblevanillagum@yahoo.com
    Sunt onorata ca am dat peste blogul tau si sper ca mai este loc si pentru mine aici …vreau sa iti multumesc pentru premile puse in joc si pt sansa de-a participa ,,,blogul tau este foarte dragut , imi place ceea ce vad aici deci nah..

    Noiembrie 8, 2012 la 8:40 pm

  11. ioana alexandra

    vad ca tot mai multa lume se inscrie la concurs! cred si eu, cu asa swaguri dragute si carti atat de interesante:X

    Noiembrie 9, 2012 la 7:13 pm

    • da se inscrie multa lume, dar sunt curioasa de cine ramane aici …ps sunt o multime de chestii draute aici mai ales fan-arturile ..

      Noiembrie 20, 2012 la 4:10 pm

      • Ale

        Si mie imi plac foarte mult fan-arturile . Mi se par foarte interesante:D

        Noiembrie 24, 2012 la 7:02 pm

  12. daca sunt doua persoane cu acelasi numar de comentarii ce se va intampla?

    Noiembrie 18, 2012 la 4:48 pm

    • Buna intrebare….ma voi gandi eu la ceva

      Noiembrie 18, 2012 la 9:18 pm

      • Ale

        Pe unele blog-uri cand se intampla asa , adminii ii pune pe participanti sa faca o compunere cu o tema anume , dar faci cum vrei tu , este numai alegerea ta:* , eu doar ti-am zis….sper sa nu te superi…

        Noiembrie 24, 2012 la 7:02 pm

  13. Ale

    Am descoperit de curand acest blogu si imi place , e dragut😀 Vreau sa iti spun ca premiile sunt superbe , iar swag-urile sunt asa de draguuuute:X Ma voi inscrie si eu:D
    Nume : Sutila Alexandra
    E-mail : alesutila@yahoo.com

    Noiembrie 24, 2012 la 6:57 pm

  14. Eu cred ca va alege ea cum va impartii premiile , daca sunt doua persoane cu acelasi numar de comentarii .

    Noiembrie 26, 2012 la 5:09 am

  15. arata dragutz acele swaguri….

    Decembrie 6, 2012 la 5:02 pm

  16. Radu

    Nume:Radu Diaconescu
    E-mail: eslgiulesti@yahoo.com

    P.S: Foarte frumos blogul si premiile!

    Decembrie 16, 2012 la 8:59 pm

  17. Ciprian Vestemean
    E0mail: cipriandeblaj@yahoo.com
    Bravo!

    Decembrie 20, 2012 la 4:01 pm

  18. Nume: Calina Antonia
    Email: antoniacalina@yahoo.com

    Decembrie 22, 2012 la 10:06 pm

  19. iulia

    Nume:Calota Iulia
    Email:iulia_andreea12@yahoo.com

    Decembrie 24, 2012 la 4:53 pm

    • iulia

      Si app,swag-urile sunt superbe:x

      Decembrie 25, 2012 la 9:34 am

  20. Andreea

    Toderoiu Andreea
    toderoiuandreea@yahoo.com
    Foarte dragute premiile.

    Decembrie 24, 2012 la 8:52 pm

    • Andreea

      Numele cu care comentez este Andreea.

      Decembrie 25, 2012 la 7:48 am

Lasă un răspuns

