Surprizele lui Belle pentru voi …

 

Dupa cum bine stiti, Belle Whittington este autoarea cartii ”Cicada”(recenzia mea aici), carte pentru care am initiat campania de publicare in Romania. Aceste frumoase ”bunatati”(exemplare semnate din volumul Cicada, semne de carte semnate, postere, tricouri, carti de vizita+ alte surprize care urmeaza sa apara) sunt trimise de catre Belle si reprezinta premiile la concursurile din perioada urmatoare, adica sunt in totalitate ALE VOASTRE!!! Nu e minunat? ;)) Nu uitati de campanie si nici de Cicada! ;))

Votati la sondajul din dreapta, daca nu ati facut-o inca!😀

Va uram o duminica placuta, in care puteti savura cu placere , o ceasca de ceai sau ciocolata calda si o carte buna!🙂

                                                               Ramona, Laura si Sabrina

14 responses

  1. paunaoana

    sunt superbeee!am votat cu mare drag!:D

    Octombrie 28, 2012 la 6:45 pm

  2. bellewhittington

    Romanian readers are beautiful!❤
    Much love from Texas!❤
    ~Belle

    Octombrie 28, 2012 la 6:48 pm

  3. ioana alexandra

    wow, sunt superbe:X
    am votat!! felicitari pentru campanie, sper sa aiba succes

    Octombrie 30, 2012 la 11:57 am

    • Eu de votat inca nu am facut-o …dar imi place toata staruinta de care da dovada

      Noiembrie 8, 2012 la 8:44 pm

      • Ale

        Nici eu nu am votat inca pentru ca nu prea stiu unde pot vota .Ma poate ajuta cineva ?As vota cu cea mai mare placere!!!

        Noiembrie 24, 2012 la 7:10 pm

  4. radu

    Foarte frumoase!

    Octombrie 31, 2012 la 4:48 pm

    • iulia

      Asa e,sunt foarte dragute😀

      Decembrie 24, 2012 la 4:58 pm

  5. este o campanie superba , iar lucrusuarele sunt extraordinare …iti doresc mult succes cu aceasta campanie

    Noiembrie 8, 2012 la 8:42 pm

    • iulia

      Da,mult succes in continuare🙂

      Decembrie 24, 2012 la 4:58 pm

  6. imi plac mult tricourile!!!!!

    Noiembrie 18, 2012 la 4:51 pm

  7. Ale

    Sunt foarte dragute toate , sa va bucurati de ele si… cat mai multe carti , swag-uri si alte cele:D

    Noiembrie 24, 2012 la 7:09 pm

  8. Sunt premii dragute🙂 bucurati-va de ele🙂

    Noiembrie 26, 2012 la 5:07 am

  9. intrebare caci nu bate faza mea lunga , in lista de premii sunt si doua exemplare ale cartii?…

    Decembrie 24, 2012 la 9:48 am

Lasă un răspuns

