SUPRANATURAL, volumul 2 al seriei PARANORMAL de Kiersten White

CÂND NORMALITATEA DEVINE PLICTISITOARE, CE E DE FĂCUT?

SUPRANATURAL, volumul 2 al seriei PARANORMAL de Kiersten White Bestseller New York Times În curând în colecţia CORINTEENS a Editurii CORINT JUNIOR!

VAMPIRI
Am crezut că ştiu cum să te protejez.

VÂRCOLACI
Am crezut că ştiu cărui loc aparţin.

SILFI
Dar lumea se transformă, iar lucrurile se schimbă.

METAMORFI
Iar adevărul este că, de fapt, n-am ştiut nimic.

O LUME DE PARANORMALI

Evie ajunge să trăiască viaţa normală pe care şi-a dorit-o, dar descoperă uluită că este oarecum… plictisitoare. Tocmai când începe să ducă dorul zilelor petrecute la Agenţia Internaţională de Securitate pentru Paranormali, i se oferă şansa să lucreze din nou pentru aceasta şi acceptă. Însă misiunile dezastruoase se ţin lanţ, aşa că Evie se întreabă dacă a ales corect. Când fostul ei iubit silf, Reth, îi face dezvăluiri devastatoare privind trecutul ei, ea îşi dă seama că cele două Curţi ale silfilor pregătesc o luptă care ar provoca haos în lumea paranormală.
Miza? Însăşi Evie!
S-a zis cu normalitatea…

„Un deliciu pentru cei cărora le plac poveştile de dragoste combinate cu aventurile supranaturale.” – Kirkus Reviews

„Romanul este plin de răsturnări de situaţie palpitante, iar cititorii vor fi captivaţi de fiecare dezvăluire uluitoare.” – School Library Journal

KIERSTEN WHITE este autoarea romanului Paranormal, bestseller New York Times. Locuieşte în San Diego, aproape de ocean, împreună cu soţul ei şi cei doi copii, având o viaţă cât se poate de normală. Tocmai normalitatea copleşitoare i-a trezit pasiunea pentru lumea paranormală cu silfi, vampiri şi alte asemenea creaturi, precum şi fascinaţia pentru cultura pop.

Pentru informaţii suplimentare vizitaţi www.kierstenwhite.com

Puteţi vizualiza aici trailerul cărţii:

Cartea are 352 pagini, format 13 x 20 cm, este cartonată şi are preţul de listă 39,90 lei. La precomandă veţi beneficia de 25% reducere şi veţi avea transportul gratuit.

14 responses

  1. radu

    Abia astept sa apara !

    Noiembrie 1, 2012 la 4:06 pm

  2. ioana alexandra

    wow cat de bine arata coperta!!
    primul volum mi-a placut, sunt curioasa ce o sa se mai intample in continuare

    Noiembrie 1, 2012 la 8:05 pm

    • eu nu am citit primul volum…dar al doilea ma atrage foarte mult

      Noiembrie 8, 2012 la 8:56 pm

      • iulia

        Nici eu nu l-am citit inca,dar sper sa o fac curand !

        Decembrie 24, 2012 la 5:15 pm

  3. Pancu

    Genul meu de carte, o vreau!

    Noiembrie 2, 2012 la 8:26 am

  4. Imi doresc cartea, este interesanta si plina de mister ,,,daca ar avea gura sa strige, cu siguranta s-ar promova in cel mai frumos mod posibil

    Noiembrie 8, 2012 la 8:57 pm

  5. ma atrage in mod bizar,tot ce e ciudat.as citi-o daca as avea-o…

    Noiembrie 18, 2012 la 5:07 pm

  6. coperta inspira mister.imi place!!!

    Noiembrie 18, 2012 la 5:07 pm

  7. Ale

    Eu nu am citit nici primul volum , insa pare destul de interesanta cartea, seria defapt. Sper sa am oczia sa o citesc si eu intr-o zi…

    Noiembrie 24, 2012 la 7:57 pm

  8. Ale

    E genul de carte care mie imi place , care ma atrage , deci mi-ar face placere sa o citesc:*

    Noiembrie 24, 2012 la 7:58 pm

    • iulia

      Si mie,acum cand o voi citi nu prea stiu…

      Decembrie 24, 2012 la 5:16 pm

  9. ioana alexandra

    eu recomand tuturor seria Paranormal!!!:X
    am ajuns sa citesc primul volum dintr-o intamplare, dar m-a fermecat pur si simplu
    sunt sigura ca o sa va placa mult la fel cum mi-a placut si mie:)

    Noiembrie 25, 2012 la 3:52 pm

  10. Hm..eu intai artrebuii sa incep cu inceputul , nu stiu ce sa zic ..am tot stat si am analizat pe toate partile , da , paranormal e o serie buna, coperta atregatoare , poveste ok , dar sunt alteserii mult mai bune, daca ar avea un pret mai mic m-as arunca si eu , dar neh…in momentul actual spun pas …

    Noiembrie 26, 2012 la 5:00 am

  11. Desi mi-au lipsit anumite aspecte din primul volum, volumul doi al seriei mi s-a parut la fel de dragut, insa intr-un mod ceva mai diferit, tinand cont de faptul ca au avut niste schimbari in viata personajului principal. Evie a primit raspunsuri la cateva intrebari pe care le avea de ceva timp, insa in acelasi timp inca au ramas cateva situatii nerezolvate, astfel incat abia astept cel de-al treilea volum al seriei. Sunt curioasa cum se va termina.

    Mai 19, 2013 la 3:22 pm

Lasă un răspuns

