Anunt concurs de fidelitate !

La locul 2 voi adauga o carte : The Last Girl . Succes tuturor !

14 responses

  1. super!!!multumim!

    Noiembrie 3, 2012 la 9:40 am

  2. sună suuuper😡

    Noiembrie 3, 2012 la 9:51 am

  3. ioana alexandra

    wow, superba coperta:X
    multumim mult!!!

    Noiembrie 3, 2012 la 11:26 am

    • iulia

      Da da da,coperta este superba :3

      Decembrie 24, 2012 la 5:19 pm

  4. este superba, multumim foarte mult ….

    Noiembrie 8, 2012 la 8:58 pm

  5. imi place foarte mult cartea, coperta este geniala …este atat de insangerata , parca e dintr-o alta lume ,,,

    Noiembrie 8, 2012 la 8:59 pm

  6. Ale

    Multumim mult ! Si sunt curioasa cine va castiga😀 Eu m-as bucura daca as lua si locul 3 . Toate premiile mie mi se par frumoase asa ca… orice premiu voi lua, daca voi lua , va fi bine venit

    Noiembrie 24, 2012 la 7:59 pm

  7. Ale

    Nu am mai auzit de cartea asta pana acuma , dar e super ok . E interesanta si poate o voi citii si eu …. , iar coperta este geniala :C Acel rosu….

    Noiembrie 24, 2012 la 8:01 pm

    • iulia

      Acum aud si eu prima data de ea.

      Decembrie 24, 2012 la 5:17 pm

  8. ioana alexandra

    tocmai am citit o recenzie la aceasta carte si am ramas placut impresionata
    nu ma asteptam sa fie asa de interesanta:X
    cine o va castiga va fi foooarte norocos!

    Noiembrie 25, 2012 la 3:58 pm

    • Sa stii, si eu am vazut o recenzie la cartea asta si este foarte buna , sunt curioasa dealte carti aleautoarei😉 are un stil interesant de a scrie si de a unii propozitiile in fraze

      Noiembrie 26, 2012 la 4:57 am

  9. Nici eu nu am citit aceasta carte sincera sa fiu , dar ma atrage foarte mult ..eu tot ma gandesc la bloody marry , varianta linistita ;))

    Noiembrie 26, 2012 la 4:56 am

  10. Radu

    E frumoasa cartea!

    Noiembrie 30, 2012 la 9:41 am

  11. Da adevar graita-i Radu …

    Decembrie 24, 2012 la 9:56 am

Lasă un răspuns

