MISIUNE FINALĂ: SALVAREA LUMII!

ŞCOALA S-A TERMINAT… PE VECI!, volumul 2 din seria MAXIMUM RIDE de James Patterson

O continuare – captivantă, plină de acţiune, mister, umor… şi tot ce-ţi mai poţi dori – a aventurilor trăite de copiii cu aripi.
Iată cum stă treaba pentru oricine-i nou-venit în această aventură.

Suntem şase: Angel, care are şase ani; Gasman, opt ani; Iggy, paisprezece ani, şi orb; Nudge, unsprezece ani; Fang şi cu mine (Max), care avem paisprezece ani. Am evadat din laboratorul unde am fost crescuţi, ni s-au dat aripi şi alte diverse puteri. Ne vor înapoi, foarte mult. Însă noi n-avem de gând să ne întoarcem. Niciodată.

Chiar dacă cei şase copii-pasăre trec uneori prin momente tragice, sunt urmăriţi şi atacaţi, nimic nu-i poate opri din drum. Visul lor de a-şi găsi părinţii se spulberă însă după ce unul dintre ei reuşeşte să-i cunoască pe cei care i-au dat viaţă. Dezamăgirea este atât de profundă şi de dureroasă, încât preferă să se întoarcă la prietenii înaripaţi lângă care se simte ca într-o familie adevărată.
Destinul pare să le surâdă la un moment dat, când agentul FBI Anne Walker îi ia în grijă şi le asigură tot ce-şi poate dori orice copil – o viaţă normală, un cămin adevărat, mers la şcoală, prieteni etc., etc.
Dar visul frumos nu durează, fiindcă Eliminatorii şi „halatele albe” sunt pe urmele lor, mai hotărâţi ca niciodată să-i captureze…
Şi în tot acest amalgam de aventură, mister, curaj şi luptă pentru supravieţuire, Max nu trebuie să uite că – atunci când va veni momentul apocaliptic al omenirii –, ea va trebui să fie salvatoarea vieţii pe Pământ.

„În acest follow-up la Experimentul Angel, Patterson, un povestitor desăvârşit, îşi demonstrează încă o dată abilitatea de a compune scene de extremă acţiune, pline de suspans, cu momente de umor absolut surprinzătoare…” – Booklist

„Răsturnări de situaţii, conspiraţii, întâmplări dramatice… dar şi prezenţa unui câine vorbitor care aduce o notă amuzantă irezistibilă.” – School Library Journal

„Cărţile din această serie se citesc repede şi se încheie în suspans, făcându-te curios să afli ce se întâmplă în volumul următor.” – Erin Collazo Miller, About.com

MAXIMUM RIDE

Serie vândută în peste 16 milioane de exemplare • Tradusă în peste 12 ţări • New York Times Bestseller (29 de săptămâni consecutiv pe locul întâi) • Publishers Weekly Bestseller • ALA Quick Pick pentru Tineri • Selectată în ALA/VOYA „Teens’ Top Ten” • Selectată de New York Public Library la categoria „Books for the Teen Age” • Recomandare Book Sense Pick • Recomandată de editorii de la KLIATT • Premiul Autorul Anului acordat de Children’s Choice • În 2013, un film realizat de Seaside Entertainment şi Universal Pictures

http://www.maximumride.com

Cartea are 448 de pagini, formatul 13 x 20 cm., este cartonată cu supracopertă şi are preţul de listă 44,90 lei. La precomandă veţi beneficia de 25% reducere şi veţi avea transportul gratuit.

15 responses

  1. imi place descrierea si ador coperta.pasarea aia face tot farmecul.

    Noiembrie 7, 2012 la 2:17 pm

  2. ioana alexandra

    n-am citit primul volum, nu prea ma atrage seria asta. sunt alte carti mai bune..

    Noiembrie 8, 2012 la 7:34 pm

    • iulia

      Si eu cred cam la fel…

      Decembrie 24, 2012 la 5:25 pm

  3. Eu iubesc foarte mult seria aceasta , sincera sa fiu nu stiu de ce anume …are ceva special , nu am citit inca primul volum, dar coperta celui de-al doilea este foarte interesanta , ador acea pasare rosie ..intr-un fell ma ducecu gandul la directorul bun si land din Hp..La Albus …

    Noiembrie 8, 2012 la 9:07 pm

  4. Dar , am uitat sa mentionez ceva …nici baiatul de pe coperta nu arata rau …dar lasand asta la o parte ..este foarte interesanta aceasta serie merita ,,,am vazut numai pareri bune despre ea

    Noiembrie 8, 2012 la 9:08 pm

    • Ale

      Baiatul de pe coperta nu arata deloc rau=)) Mie mi se pare foarte dragut , iar pasarea aceea m-a cam pus pe ganduri….

      Noiembrie 24, 2012 la 8:13 pm

  5. ioana alexandra

    si eu am citit pareri bune despre aceasta serie si stiu ca multi au vrut-o in Romania, dar pe mine una nu a reusit sa ma faca sa-mi doresc sa o citesc
    legat de coperta, mai mult mi-a placut prima, cea albastra

    Noiembrie 9, 2012 la 7:02 pm

  6. mie imi place si prima.le-as dori pe amandoua.

    Noiembrie 11, 2012 la 4:45 pm

  7. Radu

    Si mie imi plac ambele serii!

    Noiembrie 21, 2012 la 9:23 pm

  8. Ale

    Am citit cateva recenzii si descrierea ambelor carti si mi se par destul de ok . Dar nu le-as citi in viitorul apropiat , pentru ca mai sunt multe carti care ma asteapta=)) , desi seria este super interesanta:D

    Noiembrie 24, 2012 la 8:11 pm

  9. Eu imi doresc cartea asta , nu stiu ce m-a atras la ea , a fost dragoste la prima vedeRE ;)) SUBIECTUL,, coperta, dorinta , curiozitatea , nu am idee , dar mi-o doresc

    Noiembrie 26, 2012 la 4:49 am

  10. eu sunt trista pt ca inca nu se poate comanda..sau ma rog doar cu link de precomanda …eh, dar oricum e ok sper sa o gasesc cat mai curand

    Decembrie 1, 2012 la 7:06 am

  11. o vreau, o vreau, o vreau ..asta e reactia mea la ora 12 dupa ameaza

    Decembrie 24, 2012 la 9:59 am

  12. iulia

    Hmmm,nu stiu ce sa zic,nu am citit-o inca.

    Decembrie 24, 2012 la 5:26 pm

  13. Aceste volume din seria Maximum Ride te fac să te simți ca și cum ai fi cu ei, în văzduh, zburând, și din când în când, dând ochii cu Eliminatorii. Însă parcă stolul nu iese din această rutină, și anume că tot timpul fug de Eliminatori.
    Am apreciat îndeosebi diversitatea personajelor: Autoarea nu se sfieşte să le dea puteri supranaturale total unice, deosebite, construind personalităţi unice şi impresionante. Mi-a plăcut faptul că s-a narat şi din perspectiva personajelor negative şi anume a lui Ari, care s-a întors din morţi. A,şi un lucru tare şmecher la partea asta: câinele lui Angel vorbeşte. Şi să nu uit de clona lui Max.
    În mare, carte e plină de peripeţii si originalitate.

    Mai 19, 2013 la 3:19 pm

Lasă un răspuns

