Review UnEarthed by Rebecca Bloomer

Unfortunately this is going to be a very short review . The book was also short and I do not want to reveal any spoilers .

I will start by saying that this is my first science fiction book that I have ever read . And I have liked it and I SINCERELY RECOMMEND IT to you .

UnEarthed is a verry well written , I liked Rebecca Bloomer style a lot . I have loved the book , but I have to tell you that I wish it could have been longer . Please do not get me wrong for saying this , the book is verry good , but ussually I have not read many short novels . It finished to fast .

The  book tells us the story of Jodi Scarfield . Reading the book we learn a lot of thing such as :  Jodi is a very smart girl , she is also a hacker ( being really smart gives you this opportunity – Personally I am in disagreement with hacking ) , we also learn that humans where not ussually born on Earth and that Mars was the first planet where humans were born .

To be sincere I really do not know what else to tell you about the story , it was short and I do not want to reveal any spoilers . You should read it , the SF books fans will certainly love it !

So , I recommend you this book with all my heart. Like I said before I have never read a science fiction novel before , but I have liked it . I would love to read another science fiction book again !

Thank you so much Rebecca Bloomer for sending me your book for review !

5 STARS FROM ME

16 responses

  1. Şi eu trebuie să o citesc zillele astea, dar am fost obosită. O să revin să citesc recenzia după ce termin şi eu cartea🙂 Dar sunt convinsă că-i tare! :*:*

    Noiembrie 13, 2012 la 6:27 pm

  2. interesanta descrierea.cred ca e o carte chiar buna;)

    Noiembrie 13, 2012 la 6:29 pm

    • iulia

      De aceeasi parere ca tine🙂

      Decembrie 24, 2012 la 5:34 pm

  3. Este o carte superba imi place recenzia ta :))

    Noiembrie 14, 2012 la 4:52 am

  4. Si coperta este atragatoare, asta chiar imi place

    Noiembrie 14, 2012 la 4:52 am

  5. ioana alexandra

    nu stiam de cartea asta
    recenzia este foarte reusita si chiar daca nu ma omor dupa cartile sf asta cred ca merita citita

    Noiembrie 14, 2012 la 5:30 pm

  6. coperta e superba.ma duce cu gandul la o lume desertica,parasita….

    Noiembrie 18, 2012 la 4:38 pm

  7. Radu

    Vreau neaparat sa citesc aceasta carte! E genul meu😀

    Noiembrie 21, 2012 la 9:27 pm

  8. Ale

    Nu am mai auzit de cartea asta pana acum , dar pare ok . Felicitari pentru recenzie , este foarte buna! :*

    Noiembrie 24, 2012 la 8:28 pm

  9. Ale

    Coperta ma duce cu gandul la o alta carte , si anume Breathe de Sarrah Crossan , nu am citit-o , dar am vazut-o pe alte blog-uri. Pare simpla coperta , dar dupa ce am citit recenzia , nu mai pare asa de simpla , ascunde multe lucruri….

    Noiembrie 24, 2012 la 8:30 pm

  10. ioana alexandra

    mie imi place foarte mult ce scrie pe coperta, sus
    de multe ori aleg o carte in functie de citatul de pe coperta
    esti foarte norocoasa ca ai avut sansa sa o citesti

    Noiembrie 25, 2012 la 3:34 pm

  11. In general cartile ce par simple sunt adevarate controverse in realitate🙂 , da este un citat interesant ..

    Noiembrie 26, 2012 la 4:40 am

  12. paunaoana

    imi aminteste de filmul Dune sau Madmax,mi-am amintit acum…

    Noiembrie 30, 2012 la 8:31 pm

  13. Hm nu le-am vazut dar par ok😉

    Decembrie 1, 2012 la 6:11 am

  14. iulia

    Sper sa o citesc si eu curand!:>

    Decembrie 24, 2012 la 5:35 pm

  15. Jodi Scarfiled este un hacker si o tocilara care isi petrece marea majoritate a timpului pe computer. Daca e sa facem abstractie de partea cu hackereala este o fata obisnuita care merge la scoala, isi petrece timpul cu prietenii ei si nu iese in evidenta cu nimic, insa atunci cand mama sa si cu ea se muta pe Marte, unde tatal fetei lucreaza, ea trebuia sa se adapteze unui nou regim de viata.
    Diferenta dinte cele doua planete este rasunatoare si chiar daca cartea este cam scurta, iti atrage atentia prin lumea creata si prin felul in care a evoluat umanitatea.
    Din pacate, lipsa de pagini se resimte la finalul cartii si actiunea devine grabita, iar explicatiile sunt destul de sumare. Tocmai de aceea ii vor oferi 4 din 5 stele.

    Mai 19, 2013 la 2:39 pm

Lasă un răspuns

