DRAGOSTE ŞI AVENTURĂ, SEX ŞI DRAMĂ ÎNTR-UN THRILLER INCENDIAR

LA JUMĂTATEA DRUMULUI SPRE MORMÂNT, volumul 1 din seria VÂNĂTOARE NOCTURNĂ de Jeaniene Frost

Bestseller New York Times şi USA Today

AVERTISMENT: 18 +

La jumătatea drumului spre mormânt este primul volum din seria „Vânătoare nocturnă” de Jeaniene Frost – şi este incredibil!

O fantezie urbană spectaculoasă, care preia tema vânătorii de vampiri abordată dintr-un unghi inedit, cu propria ei mitologie vampirică şi mult suspans.

Este povestea lui Cat – dură şi violentă, şi totuşi vulnerabilă, iar uneori mai încăpăţânată decât ar trebui – şi a lui Bones – vampirul blond cu accent britanic, irascibil şi sarcastic.

Cat este unul dintre cele mai interesante personaje din genul „vampir”, o combinaţie între Sookie Stackhouse şi Buffy. Pe jumătate vampir, născută dintr-o femeie umană violată de un vampir, ea îi vânează pe morţii vii încă de când a împlinit 16 ani şi mama ei i-a spus toată povestea sa, încurajând-o să-şi folosească abilităţile speciale pentru a-i distruge. Cat şi-a intrat în mână şi deja are la activ un număr frumuşel de vampiri omorâţi, când îl cunoaşte pe Bones, care, deşi el însuşi vampir, îi vânează pe cei asemenea lui. Până la Bones, lumea vampirilor are pentru Cat o singură culoare: neagră. Dar acum Bones îi dă peste cap tot universul.

După ce Cat încearcă să îl omoare, dar eşuează lamentabil, Bones face o înţelegere cu ea, şi o învaţă cum să lupte mai eficient şi să devină o momeală perfectă pentru a-şi atrage victimele. Dar pe parcursul lecţiilor, între cei doi se naşte o legătură mult mai profundă decât se aşteptaseră ei… (Rămâne să descopere cititorii toate întâmplările uluitoare ─ şi momentele fierbinţi ─ prin care trec cei doi!)

E o poveste care te captivează, cu personaje minunate şi bine conturate. Bones este pur şi simplu delicios, iar atracţia dintre cei doi – de-a dreptul magnetică.

Clipe tensionate, pline de acţiune, care se întrepătrund cu momente romantice şi cu mult umor: dragoste, aventură şi dramă ─ iată o combinaţie captivantă şi total irezistibilă.

„Jeaniene Frost e DINAMITĂ! La jumătatea drumului spre mormânt e întunecată, sexy şi supranaturală, o combinaţie stropită din plin cu umor. Îndrăzniţi să mă contraziceţi… şi Cat o să vă străpungă într-o clipă!” – Cheyenne McCray

„Combină o femeie pe jumătate om şi pe jumătate vampir, furioasă şi cu probleme de familie, cu un vampir străvechi şi sexy care are propria lui agendă de lucru, şi vei avea premisele unei serii incendiare.” – Romantic Times.

„Un thriller sexy, în ritm alert.” – Kathryn Smith

Pentru mai multe informaţii despre autoare şi cărţile ei, accesaţi: http://jeanienefrost.com/

Cartea are 480 de pagini, formatul 10,5 x 17,5 cm, coperta broşată, iar preţul de listă este 39,90 lei. La precomandă veţi beneficia de 25% reducere şi transport gratuit.

35 responses

  1. ok, parerea mea despre genul acesta de carti nu este tocmai pozitiva, in sensul ca nu imi place subiectul ..

    Noiembrie 20, 2012 la 1:41 pm

    • iulia

      Sincer nu prea imi place nici mie.

      Decembrie 24, 2012 la 5:38 pm

  2. Coperta este interesanta , dar ma repet subiectul tratat nu e pe gustul meu😉

    Noiembrie 20, 2012 la 1:42 pm

  3. wow, sună chiar foarte bine :)) noroc că am făcut 18 :))

    pupici

    Noiembrie 20, 2012 la 1:43 pm

    • eu mai am 2 luni pana la varsta legala dar tot nu as achizitiona acest gen de carti;)

      Noiembrie 26, 2012 la 4:30 pm

    • ioana alexandra

      hihi:D atunci cred ca trebuie sa-ti urez lectura placuta, nu?:D

      Noiembrie 30, 2012 la 6:11 pm

      • da sa stii ..cred ca da ..pentru ca s-ar putea sa o citesc intr-un final=))

        Decembrie 2, 2012 la 4:06 pm

  4. uhm! mereu mi-a plăcut buffy! :)) am uitat să menţionez :):D

    Noiembrie 20, 2012 la 1:52 pm

    • Daca te referi la serialul cu buffy, da este printre preferatele mele , old time , dar prostiile pe care le faceau acea gasca erau amuzante

      Noiembrie 26, 2012 la 4:39 am

  5. ioana alexandra

    astept de foarte mult timp cartea asta, de cand am citit in cadrul surprizelor de miercuri ca apare si la Leda (in urma cu un an)
    de cand i-am citit descrierea mi-am dorit sa o am in biblioteca

    Noiembrie 20, 2012 la 5:11 pm

  6. ioana alexandra

    imi place foarte mult ca au pastrat coperta, e superba, dar ma deranjeaza ca nu este coperta cartonata
    se poate deteriora mai repede…:(

    Noiembrie 20, 2012 la 5:19 pm

    • Ale

      Da , asa este . Cu cartile care nu au coperta cartonata trebuie sa umblii foarte finut, pentru ca se face dunga aceea pe margine , si nu arata tocmai bine…

      Noiembrie 24, 2012 la 8:37 pm

    • Nu si daca o pastrezi in coditii foarte bune, de exemplu cartile echi ale mamei sunt pastrate in conditii foarte bune, in afarade culoarea galbuie si mirosul vechi nu au absolut nimic, cuuarea galbuie e doar pe margine si s-a creat doar de la praf si trecerea anilor …insa interiorul e impecabil se mai poate citii

      Noiembrie 26, 2012 la 4:37 am

  7. Ale

    Dupa ce am citit descrierea cartii nu mi se pare ca ar fi pentru +18 , dar cine stie ce se intampla in carte . Nu stiu daca as vrea sa o citesc , nu am varsta necesara , desi eu am citit primul volum din Georgina Kincaid si mai rau decat acolo nu putea fi=))))

    Noiembrie 24, 2012 la 8:36 pm

  8. ioana alexandra

    Ale si eu am citit Georgina kincaid si mi-a placut foarte mult. lasand deoparte scenele „acelea”, seria este foarte buna si n-am nici cea mai mica indoiala ca la fel va fi La jumatatea drumului spre mormant: cu foarte multa actiune, suspans si nu ne va plictisi nici un minut

    Noiembrie 25, 2012 la 3:30 pm

    • Ale

      Ma bucur ca mai este cineva de acord cu mine.:D

      Noiembrie 25, 2012 la 3:35 pm

      • Ale

        p.s. : imi puteti spune un id de-al vostru ca vreau sa va intreb ceva , daca nu va suparati…

        Noiembrie 25, 2012 la 3:36 pm

    • pare o carte interesanta imi doresc si eu sa o citesc

      Noiembrie 25, 2012 la 3:41 pm

      • Ale

        poate nu era o carte potrivita pt varsta mea , dar m-am tinut destul de bine cand o citeam=)))))

        Noiembrie 25, 2012 la 3:42 pm

      • ioana alexandra

        chiar iti recomand Georgina kincaid
        incepe numai primul volum si iti garantez ca nu o sa-l mai lasi jos pana nu o sa-l termini
        eu una abia astept sa apara la noi si vol. 6, desi in acelasi timp sunt si trista ca e ultimul:(

        Noiembrie 29, 2012 la 8:15 pm

      • Am si eu Georgina Kincaid tot ce a aparut pana acum . Astept volumul 6 ca sa ma apuc de ele , presimt ca le voi devora precum Academia Vampirilor si nu vreau sa mor pana apare volumul 6:))

        Noiembrie 29, 2012 la 10:30 pm

  9. mama ce de comentarii pe aici

    Noiembrie 25, 2012 la 3:40 pm

    • Ale

      pai la asa cartea…=))))

      Noiembrie 25, 2012 la 3:41 pm

      • Ale

        carte*

        Noiembrie 25, 2012 la 3:41 pm

  10. Nu e necesar sa avem in biblioteca carti cu coperti cartonate, au calitati dar si defecte de exemplu cartile cartonate suntde durata , dar daca nu le deschizi cu grija se distruge foarter epede coperta, cele necartonate au o durata de viata mai scurta daca le indoi, avantaje si dezavantaje …

    Noiembrie 26, 2012 la 4:35 am

  11. ioana alexandra

    @Lucky devorat e putin spus. atat Academia vampirilor cat si Georgina Kincaid sunt niste serii senzationale si foarte bine realizate. Richelle Mead este una dintre favoritele mele:X
    am asa un feeling ca nu va mai trebui sa asteptam mult pana la volumul 6. sper sa nu ma insel!

    Noiembrie 30, 2012 la 6:16 pm

    • dapz … ador cum scrie autoarea:X

      Noiembrie 30, 2012 la 6:55 pm

  12. paunaoana

    eu as citi cartea,dar destinul financiar e potrivnic,asta e.

    Noiembrie 30, 2012 la 8:25 pm

    • ioana alexandra

      nu esti singura in situatia asta
      din pacate situatia financiara nu ma lasa sa-mi fac biblioteca visurilor mele si ma pune la grele incercari atunci cand este vorba sa-mi aleg o carte, pentru ca trebuie sa fac anumite „selectii”
      pacat…:(

      Decembrie 1, 2012 la 7:11 pm

      • paunaoana

        vorbesti serios?ca si eu fac la fel.de fapt,acum nu stiu cum sa fac sa-mi iau o carte de la Adevarul.mama face crize daca dau banii pe carti.

        Decembrie 1, 2012 la 8:25 pm

  13. paunaoana

    am peste 18 deci nu e nicio problema.nu m-ar impresiona nimic.am citit diverse chestii.

    Noiembrie 30, 2012 la 8:26 pm

  14. Eu inca nu ma apropii de ea🙂 …desi daca mai vad atat de multa incantare poate am sa o cumpar si eu mi-o recomandati? se pare ca da ;))

    Decembrie 1, 2012 la 6:14 am

  15. Eu astept de 3-4 ani sa imi fac biblioteca , la mine in camera ..cartile mele sunt aranjate frumos in plase si puse in dulapior , poate de majorat imi fac si eu biblioteca ..iar criza se resimte putintel😉

    Decembrie 2, 2012 la 6:21 am

  16. iulia

    Am auzit o multime de lucruri despre cartea asta,dar nu stiu ce sa zic…

    Decembrie 24, 2012 la 5:40 pm

  17. O carte fantastica! M-am indragostit atat de Catherine, cat si de Bones. Seria promite mult si sunt de parere ca volumul de inceput a fost exploziv. Finalul mi-a frant inima si astept cu nerabdare volumul 2. Pana apare aici in Romania cred ca o sa imi comand intreaga serie de pe net cand o sa fiu in bani:))

    Iunie 27, 2013 la 12:43 pm

Lasă un răspuns

