Precomenzi Leda

14 responses

  1. Sunt extrem de curioasa in ceea ce priveste primele doua carti ;)imi doresc enorm de mult sa le citesc🙂

    Noiembrie 20, 2012 la 1:40 pm

    • Ale

      Si la mine e tot la fel si sper sa nu mi-o luati in nume de rau ca am spus ca nu imi prea place , ca nu ma prea atrage intr-un mod deosebit Apelul mortilor, este doar o parere…

      Noiembrie 24, 2012 la 8:33 pm

  2. In ceea ce priveste ultimul volum prezentat sunt curioasa si nu prea , insa povestea e putin Horror ;))

    Noiembrie 20, 2012 la 1:40 pm

  3. ioana alexandra

    cartea Apelul mortilor este pe lista mea de must-read
    descrierea m-a fascinat de prma data cand am citit-o

    Noiembrie 20, 2012 la 5:20 pm

  4. Ale

    Primele doua carti imi plac cel mai mult , pentru ca , cum am mai zis Apelul mortilor nu ma atrage in nici un fel:D

    Noiembrie 24, 2012 la 8:32 pm

  5. ioana alexandra

    bine, pe mine m-ar interesa si Insurgent, chiar daca Divergent nu se numara printre cartile mele favorite. dar daca as avea ocazia sa o citesc nu m-as supara:D

    Noiembrie 25, 2012 la 3:32 pm

  6. eu imi doresc divergent nu stiu de ce dar ma atrage si ma atrage mult

    Noiembrie 25, 2012 la 3:42 pm

  7. paunaoana

    cel mai mult ma atrage Insurgent.ma gandesc la copacul vietii,la cercuri in apa.la ciclul viata moarte…

    Noiembrie 30, 2012 la 8:28 pm

    • iulia

      Si eu exact la fel:)))

      Decembrie 24, 2012 la 5:36 pm

  8. paunaoana

    Apelul mortilor,nu stiu daca ar egala ce am descoperit de curand in domeniul politist.e ceva mai vechi,o serie lunga si extraordinar de bine realizata/scrisa.

    Noiembrie 30, 2012 la 8:29 pm

  9. vai insurgent imi doream cartea asta aiurita si nu am gasit-o …si nici scoala s-a terminat pe veci , oricum am sa o gasesc de paste=))

    Decembrie 1, 2012 la 6:12 am

  10. Copacul vietii?…Hm nu aveau si cei din avatar unul dupa care au plans ei atat de mult dupa ce le-a fost strivit ?? .dupa ce am vazut acel comentariu ..ma tot gandeam ce stiu si eu despre copacul vietii😉 …plus ca miai adus aminte de un film pe care eu nu le-am vazut

    Decembrie 2, 2012 la 6:24 am

  11. iulia

    Leda ne face o multime de surprize🙂

    Decembrie 24, 2012 la 5:37 pm

  12. Poate ca Leda face o gramada de surprize , dar sunt si alte edituri pe care eu le iubesc ;))

    Decembrie 24, 2012 la 6:47 pm

Lasă un răspuns

