Statistici concurs de fidelitate + Anunturi

Am decis sa postez cum stati cu comentariile pana acum .
Cele mai multe comentarii le are krisszu95shinny , urmata de pauna oana , Ale si ioana alexandra .

In curand vom posta primul Concurs al Campaniei de publicare Cicada :X sper sa va placa premiile .
Puteti vota daca doriti sau nu ca Cicada sa fie publicata in Romania pe blogurile :

http://i-am-wide-awake.blogspot.ro/

http://justfantasybooksadis.blogspot.ro/

Din pacate pe wordpress nu merge sa pun codul asa ca pe blogul meu nu puteti vota .

banner3

26 responses

  1. paunaoana

    se mai tine cont de regula 2 comentarii per postare?

    Noiembrie 30, 2012 la 7:45 pm

  2. ❤❤❤

    Noiembrie 30, 2012 la 7:54 pm

  3. ioana alexandra

    ma bucur ca ai postat cum stam la capitolul comentarii, ne este mult mai usor acum sa ne dam seama in ce situatie suntem fiecare

    Noiembrie 30, 2012 la 8:04 pm

  4. Cartea asta ma atrage din ce in ce mai mult😉 …..si sa fiu sincera nu stiu de CE .incep sa mi-o doresc si eu , dupa cum am mai spus si am sa o repet entuziasmul acesta e molipsitor, molipsitor de-a dreptul :* felicitari pentru acest efort pe care il depuneti

    Decembrie 1, 2012 la 6:28 am

    • iulia

      Spe mine din ce ince mai mult.Sper sa apara la noi sa o citesc:D

      Decembrie 24, 2012 la 5:50 pm

  5. Dar de ce nu se poate vota si pe blogul tau ? …Adica e ok sa poti vota si pe alte bloguri :)) dar ma gandeam ca si la tine ar fi dragutz, pentru ca eu nu urmaresc atat de multe bloguri:)

    Decembrie 1, 2012 la 6:33 am

    • Nu stiu ce de nu merge pe wordpress codul . Imi pare rau ca nu merge si aici .

      Decembrie 3, 2012 la 12:24 pm

      • si eu regret acest fapt , dar intru pe celalalte bloguri si votez cu drag ;))

        Decembrie 3, 2012 la 4:51 pm

  6. ioana alexandra

    sa speram ca o sa avem si noi parte de cartea Cicada in Romania. adica eu sunt sigura ca o sa fie publicata, dar probabil ca nu prea curand, din pacate..
    abia astept concursul! sunt foarte curioasa ce premii vor fi:D

    Decembrie 1, 2012 la 7:02 pm

  7. urmeaza cncurs serios?=))Ok eu am ramas prinsa de campanie si de votat pe alte boguri incat nu am observat ce mai scrie ;)) in cazul asta si eu sunt un picutz curioasa😉

    Decembrie 1, 2012 la 7:24 pm

    • Urmeaza concurs …. peste cateva zile

      Decembrie 3, 2012 la 12:25 pm

  8. Ale

    Hihi , eu ma bucur ca deocamdata sunt si pe locul 3 , in rest le doresc succes celorlalte fete:*

    Decembrie 2, 2012 la 3:41 pm

  9. Ale

    Chiar cautam intr-o zi aici pe blog unde pot vota , dar nu am gasit si atunci m-am gandit ca poate nu merge cum trebuie wordpress-ul, dar am intrat pe site-urile de acolo si am votat:D

    Decembrie 2, 2012 la 3:43 pm

  10. ;)) am mai votat si astazi ..pentru ca eu vreau cartea asta , am inceput sa o ador , mai ales dupa tot entuziasmul tau si partea cea mai tare e ca imi plac foarte mult modul incare lupti;)

    Decembrie 2, 2012 la 3:54 pm

    • paunaoana

      asa e.e de admirat cand un om se lupta pentru raspandirea culturii.toata stima!

      Decembrie 2, 2012 la 9:27 pm

    • Mersi pentru vot !

      Decembrie 3, 2012 la 12:24 pm

  11. dsa…doar ca din pacate unii din noi nu apreciem ce avem si in tara ..pentru ca si noi avem autori buni …eh…e tot sun tincarcata de optimism si enrgie cand vad cat de frumosse lupta pe aici pentru aceasta carte

    Decembrie 3, 2012 la 4:23 am

  12. paunaoana

    cat imi place aspectul asta..mai ales renii:X

    Decembrie 5, 2012 la 6:57 pm

  13. Eu il iubesc pe rudolf;))…de mica am facut o obsesie pentru el;)

    Decembrie 5, 2012 la 8:15 pm

    • iulia

      Si eu.Toata lumea zice ca semanam pentru ca si mie mi-se inroseste nasul:)))

      Decembrie 24, 2012 la 5:51 pm

      • mai ales cand afara e frigul frigurilor ..e epic oricum

        Decembrie 24, 2012 la 6:42 pm

  14. paunaoana

    sper sa anu pierd locul 2 pana atunci.

    Decembrie 18, 2012 la 7:01 pm

  15. epic;)) ce se mai aude de campanie a-ti reusit sa promovati ? a-ti facut sa se miste putin lucrurile ?

    Decembrie 21, 2012 la 12:02 pm

  16. Pingback: Castigatorii Concursului de Fidelitate « LuckyBooks

Lasă un răspuns

