Concurs de Mos Nicolae

ciorapel

Salutaree ! Ce mai faceti ? Mos Nicolae a trecut pe la mine si a lasat cateva cadouri pentru voi . Sper din tot sufletul sa va placa . Cu aceasta ocazie am updatat putin premiul de la locul 3 al concursului de fidelitate , am pus poza pentru cei curiosi .

PS : La sfarsitul saptamanii voi posta si concursul pe care vi l-am promis intr-o postare anterioara .

1211807234

Regulile sunt simple , pentru a castiga unul dintre cele 3 premii puse la bataie la acest concurs trebuie sa :

– lasati un comentariu la aceasta postare cu adresa de e-mail cu care ati dat follow blogului ;

– prenunumele vostru ;

– orasul in care locuiti ;

– si un scurt raspuns la intrebarea : Cum ati dori sa va petreceti sarbatorile anul acesta ? .

Durata concurs : 06.12.2012 – 12.12.2012 .

Castigatorul va fi ales prin random.org .

Fara alte palavrageli premiile sunt :

Premiul I

premiul I

Premiul II

premiul II

Premiul III

premiul III

Succes tuturor !

1 2 3 START

christmas_gift_boxes_png__6__by_jssanda-d5kcnqg

20 responses

  1. e-mail bubblevanillagum@yahoo.com
    Cristina
    orasul Deta
    Imi doresc sa petrec sarbatorile alaturi de familie

    Decembrie 6, 2012 la 4:16 am

  2. paunaoana

    email:anastacie93@yahoo.com
    Oana
    orasul Ploiesti
    Vreau sa stau cu prietenul meu cat mai mult timp.

    Decembrie 6, 2012 la 6:11 am

  3. andre97andre

    andre97andre@gmail.com
    Andreea
    Targu Jiu
    Craciunul mi-l petrec la munte, la o cabana impreuna cu familia si niste prieteni de familie, iar Revelionul vrea sa mi-l petrec impreuna cu prietenii.

    Decembrie 6, 2012 la 8:42 am

  4. Niahara

    vaire@ymail.com

    Alexandra

    Bucuresti

    Craciunul il voi petrece acasa cu familia ca in fiecare an🙂 Este o traditie🙂

    Decembrie 6, 2012 la 8:53 am

  5. nuamch3f@yahoo.com

    Roxana
    Tulcea

    Prima seara de Craciun o voi petrece alaturi de familia, iar urmatoarele voi pleca intr-o mica excursie la munte😀
    Multumim pentru concurs!!

    Decembrie 6, 2012 la 5:19 pm

  6. ioana alexandra

    dulce_yoana@yahoo.com
    Ioana
    Bucuresti
    as dori sa-mi petrec Sarbatorile cu familia si prietenii cei mai apropiati

    Decembrie 7, 2012 la 4:27 pm

  7. ioana alexandra

    P.S. pachetele sunt foarte dragute:X
    multumim pentru concurs si bafta tuturor participantilor!:)

    Decembrie 7, 2012 la 4:31 pm

  8. De asemenea si tie si adevarat swagurile sunt foarte -foarte dragutze si adorabile ;))

    Decembrie 7, 2012 la 5:44 pm

  9. Cristina Penca

    Cristina
    Galati
    As vrea sa petrec sarbatorile alaturi de familie si de prieteni :]

    Decembrie 7, 2012 la 7:28 pm

  10. e-mail keoka_neptune@yahoo.co.uk
    Ramona
    Oradea
    Craciunul as dorii sa il petrec impreuna cu familia si prietenii mei cei mai apropiati stand in jurul bradului si cantand colinzi, cat despre revelion daca as avea bani mi-as fi rezervat casa de pe insula lui Esme din Zori de zi partea 1. Casa este destinata turistilor si poate fi inchiriata intre 5 zile si o luna. Nu as da o petrecere grandioasa ci as petrece seara de revelion tot in spiritul sarbatorilor alaturi de cei dragi.

    Decembrie 7, 2012 la 8:57 pm

  11. Alexandra
    ale_dul_ucker@yahoo.com
    Ineu, Arad
    Mi-as dori sa imi petrec sarbatoriile undeva la munte, unde este liniste, multa zapada si peisaje de neuitat. Dar o sa mi-l petrec acasa impreuna cu familia si prieteni, si ma multumesc si cu atat🙂

    Decembrie 7, 2012 la 9:26 pm

  12. Sabrina
    Bucuresti
    email: sabrina8_dulcik@yahoo.com

    Mi-as dori sa-mi petrec sarbatorile alaturi de familia mea. Acelea sunt cele mai frumose sarbatori.❤

    Decembrie 8, 2012 la 11:08 am

  13. Ale

    Sarbatorile mi le voi petrece alaturi de familie, ca in fiecare an😀
    Nume : Sutila Alexandra
    E-mail : alesutila@yahoo.com
    Si multumim mult pentru concurs!:*

    Decembrie 8, 2012 la 5:38 pm

    • Ale

      Iuhuuu=)) Chiar astazi am aflat ca in perioada Craciunului ii voi face o vizita muntelui si sunt asa de fericitaa! Zapadaaaa!

      Decembrie 10, 2012 la 5:32 pm

    • Ale

      Am uitat sa precizez orasul. Locuiesc in Resita , judetul Caras-Severin.

      Decembrie 10, 2012 la 5:34 pm

  14. Radu

    Radu, Rm. Valcea

    eslgiulesti@yahoo.com

    Imi voi petrece sarbatorile cu iubita mea.

    Decembrie 9, 2012 la 10:58 am

  15. noi2siunblog@gmail.com

    Adriana, Bucureşti

    Anul acesta o să merg cu frati-miu şi ai mei la Cluuuuj, la pensiunea la care am fost în vară. O să fie G-E-N-I-A-L!! Abia aştept!! Munţi de zăpadăăă şi muuultă voie bună!! YAY!!

    ps: swaaaaguri o.O :)).*:*

    Decembrie 10, 2012 la 9:58 pm

  16. Da e frumos la munte =)) …eu cel mai probabil amsa incerc sa ies din casa ;)) pentru ca zapada la noi e imensa si nu vad sa se duca prea curand (desi eu inca sper )

    Decembrie 11, 2012 la 4:56 am

  17. iulia

    Aflu si eu prea tarziu😦

    Decembrie 24, 2012 la 5:56 pm

    • iulia

      Dar felicitari oricum castigatorilor😀

      Decembrie 24, 2012 la 5:57 pm

Lasă un răspuns

