Ofera celor dragi cartile LEDA

Ofera celor dragi cartile LEDAoferte de sarbatori leda

17 responses

  1. intrebare … de ce de ce de ce ..nU am avut eu rabdare?

    Decembrie 9, 2012 la 7:11 am

  2. cartile saunt mult mai ieftine in aceasta perioada :))

    Decembrie 9, 2012 la 7:11 am

  3. ioana alexandra

    imi doresc o multime de carti de la editura Leda si chiar ma intrebam cand o sa mai aiba oferte . stiu ca in fiecare an in perioada sarabatorilor vin cu noi promotii

    Decembrie 9, 2012 la 1:44 pm

    • da sunt o multime de carti superbe dar …e pacat ca nu au transportul gratuit ..

      Decembrie 9, 2012 la 3:30 pm

      • ioana alexandra

        din cate stiu eu editurile nu mai au transport gratuit, decat fooooarte rar
        din acest motiv prefer sa-mi cumpar cartile de la librarii, targuri, etc. plus ca ador sa umblu dupa carti, sa le tin in mana, sa le rasfoiesc, sa vad eu despre ce e vorba:D

        Decembrie 10, 2012 la 2:28 pm

      • Eu nu am fost la targuri ,,dar cine stie poate am sa vizitez intr-o zi un targ sau ceva

        Decembrie 10, 2012 la 2:58 pm

      • iulia

        Nici eu nu am fost inca,nu am avut nici o ocazie,dar sper sa am in viitor😀

        Decembrie 24, 2012 la 6:07 pm

      • =)) …da stii care e partea comica ? ca daca iei un anumit numar de carti ai transportul gratuit ;))

        Decembrie 24, 2012 la 6:23 pm

  4. ioana alexandra

    totusi ma deranjeaza ca scrie mare „Transport gratuit”, iar mai jos daca citesti scrie ca de fapt nu e deloc gratis (decat daca cumperi peste 50 lei..)

    Decembrie 9, 2012 la 1:59 pm

  5. Ale

    Eu nu imi voi cumpara nici o carte. Eu de obicei nu obisnuiesc sa imi cumpar carti:-?? Eu le imprumut de la prietenele mele:X

    Decembrie 10, 2012 la 5:49 pm

  6. Ale

    Si doamne , doamne , doamne vad acolo Legile atractiei:XXXXXX Cea mai buna serie ever . Abia astept sa apara si ultimul volum ,Chain reaction. Nu imi vine sa cred ca este ultimuuuul:-(

    Decembrie 10, 2012 la 5:51 pm

  7. Eu le cumpar ..imi place mai mult sa le cumpar :))

    Decembrie 11, 2012 la 4:52 pm

  8. paunaoana

    as vrea intai sa cumpar cartile clasice,ale caror filme le-am vazut si mi-a placut si apoi cele pentru tineri.clasicele sunt baza.

    Decembrie 18, 2012 la 6:54 pm

  9. paunaoana

    de cand zic ca imi iau 50 shades of Grey….vine sfarsitul lumii si tot nu am citit-o.

    Decembrie 18, 2012 la 6:56 pm

    • pe mine nu ma atrage nenea grey dar am auzit din anumite locuri si parti ca e o carte buna …apai eu nu stiu ce sa zic ;))

      Decembrie 21, 2012 la 11:54 am

      • iulia

        Eu nu stu ce sa zic,parca nu e tocmai genul meu…

        Decembrie 24, 2012 la 6:08 pm

  10. mie nu imi place seria asta erotica de 3 carti ..deloc

    Decembrie 24, 2012 la 6:32 pm

Lasă un răspuns

