A venit Mos Craciun cu un Concurs de Sarbatori

Salutare dragii mei!  A venit Mosul, si mi-a lasat o multime de cadouri pentru voi sub brad. Sper din tot sufletul sa va placa!

Fara alte palavrageli va las regulile si pozele premiile. VOR FI 10 CASTIGATORI!

Pentru a va inscrie trebuie sa lasati un comentariu care sa cuprinda:

– adresa de e-mail cu care imi urmariti blogul;

– raspunsul la intrebarea: Care este cartea voastra preferata?De ce?As aprecia daca raspunsul ar avea 3-4 randuri.

Pentru intrari in plus:

– sa postati pe blog despre concurs +5

– sa lasati un comentariu la recenzia Cicada +5

Durata concursului:

25.12.2012-10.01.2013

Si acum premiile:DSC_0224

Doriti sa vedeti premiile mai bine?

Va invit sa vizualizati urmatorul video. Am inclus si cateva urari de Sarbatori in el sper din suflet sa va placa!

Premiul I : Cartea The Liar, The Bitch and the Wardrobe in format paperback alaturi de un pix,un creion si swaguri;

Premiul II : Cartea So Shelly in format paperback alaturi de un pix,un creion si swaguri;

Restul pachetelor sunt formate din swaguri cum ar fi semne de carte, carti postale, tatuaje, magneti,stickere…

Si acum bannerul concursului:

CHRISTMAS_001

Craciun Fericit!

86 responses

  1. Badea Raluca

    Numele meu este Badea Raluca.Adresa cu care urmaresc blogul este:ralysweet74@yahoo.com.
    Cartea mea preferata….pai sunt multe!!Dar cel mai mult imi place:”Lupta-Jurnalele Vampirilor”.Seria aceasta m-a introdus in lumea fantasy.Cred ca iubesc seria datorita lui Damon,dar si Stefan a ajutat putin…Oricum,seria este minunata,ca si scriitoarea,de asemenea.

    Ianuarie 5, 2013 la 7:27 pm

  2. Badea Andreea

    Buna.Ma numesc Badea Andreea si urmaresc blogul cu id-ul:andreutza95_deutza@yahoo.com
    Cartea mea preferata…Nu se poate spune ca am una preferata.Toate sunt superbe.(Daca e sa recunosc,cel mai mult imi place seria Sange Albastru.)Seria este incomparabila.Cum incep un volum,nu pot sa-l las pana nu-l termin.

    Ianuarie 5, 2013 la 7:38 pm

  3. Andreea

    – Buna. Numele meu este Andreea Iamandiu,iar adresa cu care urmaresc blogul este: andreiutza4ever04@yahoo.com.
    – Cartea mea preferata este: Spulbera-ma. Am citit-o de 2 ori si as mai citi-o o data❤. Mi-a placut foarte mult stilul autoarei de a povesti ca si cum ar scrie intr-un jurnal, sub taieturile facute de Juliette ascuzandu-se adevaratele ei ganduri nerostite. Actiunea a fost rapida cu destul de multe intamplari neasteptate.
    – Am lasat comentariu la recenzie.

    Ianuarie 5, 2013 la 9:46 pm

  4. Antoanela

    Buna! Numele meu este Antoanela si adresa pt newsletter e antoanelatomita@yahoo.com
    Sunt printre acei pasionati de lectura care nu au doar o carte de suflet, dar ca sa fiu pe subiect, as spune ca trilogia Stapanul Inelelor mi-a placut cel mai mult pt ca Tolkien a reusit sa creeze un univers atat de diferit si cu toate astea foarte detaliat. A reusit sa ma transpuna din primele randuri in lumea respectiva. Personajele sunt conturate foarte bine si ce mi-a placut foarte mult e ca in majoritatea se reflecta atat binele, cat si raul, ceea ce mentine linia realitatii in care traim, plus ca mi-a trezit dorinta de aventura, uitata undeva in copilarie.

    Felicitari pt blog!

    Ianuarie 6, 2013 la 9:59 am

  5. Ale

    Mail-ul cu care iti urmaresc blog-ul este : alesutila@yahoo.com
    Pana sa citesc „Divergent” de Veronica Roth cartea mea preferata a fost „Cele 13 motive” de Jay Asher . Pur si simplu , pentru mine cartea aia este o lectie de viata, dar m-as fi bucurat daca Hannah nu isi pierdea speranta asa de usor, dar asta e . Si imi pare foarte rauca nu exista si un al doilea volum al cartii , dar oricum cu ce mai poate sa se continue povestea… este perfecta asa cum este.
    Insa cand am inceput sa citesc „Divergent” , eram sigura ca o sa imi placa. Multi mi-au recomandata si am zis sa o citesc , daca tot insista atata . Si nu am regretat DELOC! Divergent a fost , este si va fi cea mai buna distopie ever. Incurand ma voi apuca de „Insurgent” si din cate am auzit se va face si un al treilea volum , care se va numii „Convergent” . Sunt sigura ca va fii la fel de tare. Iar filmul … pfff… abia astept sa il vad. Va fi genial!!!:X

    Ianuarie 6, 2013 la 1:58 pm

  6. Pingback: Concurs marca LuckyBocks | Fallen in books!!

  7. mail: crazy_sweet0996@yahoo.com
    Cartea mea preferata este Ordinul Phenix de J.K. Rowling deoarece in aceasta carte Harry este pus la incercare mai mult ca in celalalte carti, adica pe jumatate exmatriculat este ceva greu de suportat. Imi mai place ca autoarea vorbeste mai mult despre Sirius(preferatul meu!!) si despre gemenii Weasley(tot preferatii mei)
    am postat pe blog: http://falleninbooks.wordpress.com/2013/01/06/concurs-marca-luckybocks/
    as vrea sa-ti citesc si recenzia, dar nu o gasesc, poti sa-mi lasi link-ul?

    Ianuarie 6, 2013 la 4:14 pm

  8. Mailul cu care te urmaresc este magiacartilor@ymail.com
    Cartea mea preferata este Mandrie si prejudecata de J.Austen. Am citit multe carti diferite ca gen insa mereu ma intorc cu drag la cartea lui Jane Austen, la replicile amuzante si inteligente pe care si le adreseaza personajele. Lumea aceea in care eticheta, manierele si sentimentele puternice erau la ele acasa, asta este universul in care imi place uneori sa ma refugiez.

    Ianuarie 6, 2013 la 7:06 pm

  9. Pingback: Suuuper concurs. | Xoxo Mikii ♥

  10. Bună, mă numesc Mihaela Mănică.

    Am distribuit concursul pe blogul meu:

    http://xoxomiky.wordpress.com/2013/01/06/suuuper-concurs/

    Cartea mea preferată este „The vampire Diaries 1”, iar motivul… hm, e ușor! Damon e ironic, sexy, iar șarmul lui te dă peste cap. Este acel Damon nesentimental, căruia nu îi pasă de nimic și care nu este adeptul părții umane. I love him. Cea mai bună carte din serie, spun eu:D.

    Am dat „Follow” blogului și comentariu recenziei precizate.😀

    Mailul meu: mihaela.manica@yahoo.com

    Ianuarie 6, 2013 la 11:25 pm

  11. Numele: Barbu Malina
    Te uramresc cu malinabarbu@yahoo.com am dat follow
    Cartea preferata este „Cartea lucrurilor pierdute”, deoarece este vorba despre o lume nevazuta, creata de un autor genial in care David-personajul principal, curajos, sfidator- reuseste sa sfideze aceasta lume printr-un montage-russe de incercari…
    Ti-am postat concursul pe yukiblack.wordpress.com
    Si am scris comentariu la postarea care trebuia….

    Ianuarie 7, 2013 la 10:22 am

  12. cristinnap

    Penca Cristina
    E-mail : cristinacristinuzza.2010@yahoo.com
    Cartea mea preferata este … , defapt seria preferata este Altfel de ingeri . De ce ? In primul rand il ador pe Christophe❤ . Multa actiune si mult suspans si tot felul de ''creaturi supranaturale''❤ .

    Ianuarie 7, 2013 la 6:10 pm

  13. andreea chirita

    Nume: Andreea Chirita
    email: andreea_chirita_87@yahoo.com
    Una dintre cartile mele preferate este ”Casa de la malul marii” de Santa Montefiore. M-a impresionat pana la lacrimi povestea Florianei, o tanara saraca ce se indragosteste de Dante, un tanar instarit. Desi iubirea este impartasita, cei doi nu pot fi impreuna. De-a lungul celor doua volume au loc foarte multe intamplari, intrigi si mistere care te tin cu sufletul la gura.
    Am comentat la recenzie.

    Ianuarie 7, 2013 la 7:18 pm

  14. Denisa

    Nume :Oprea Denisa
    Email:deni2000oprea@yahoo.com
    cartea mea preferata este volumul 1 din seria Micutele Mincinoase.Imi place deoarece inca de la inceput devine un mister pe care ai vrea sa il afli cat mai repede dar nu poti asa ca citesti in continuare pana la sfarsit:)

    Ianuarie 8, 2013 la 8:30 am

  15. Husaru Simona
    e-mail: simonahusaru(at)gmail(dot)com

    Cartea mea preferata este de fapt o serie si anume seria Harry Potter. Mi-a placut aceasta serie deoarece a fost printre primele citite de mine si mi-a deschis apetitul pentru lectura. Autoarea mi se pare geniala, pentru toate lucrurile inventate si ordonate frumos, cu maiestrie. Personajele create sunt absolut minunate si te duc intr-o aventura pe care nu o poti uita!

    Ianuarie 8, 2013 la 10:27 am

  16. Marta Alexandra
    ale_dul_ucker@yahoo.com
    Cartea mea preferata este „Moarte pe Nil” de Agatha Christie. Citind aceasta carte, mi-am dat seama ca ador romanele politiste, si mai ales cartile scrise de Agatha. Romanele sale sunt plide de mister, suspans, actiune si este imposibil sa nu le iubesti, iar „Moarte pe Nil” nu este mai prejos🙂
    http://soarecedebibliotecaa.blogspot.ro/2013/01/lucky-books-concurs-de-sarbatori.html
    Am lasat comentariu cu Alexa Ale

    Ianuarie 8, 2013 la 2:41 pm

  17. Teo

    Nume:Seran Teodora
    teodora_cristina95@yahoo.com
    http://dragostepentrucarti.blogspot.ro/2013/01/concursuri-pe-alte-bloguri.html
    Am comentat si la recenzie, cu numele: Teo

    Cartea mea prefeata este Divergent de Veronica Roth. Mi-a placut la nebunie cartea si regret ca nu am citit-o mai repede, aventurile lui Tris m-au tinut cu sufletul la gura si m-au facut nerabdatoare sa citesc si Insurgent.

    Ianuarie 8, 2013 la 10:27 pm

  18. Allie

    Hei! Urmaresc blogul cu mail-ul allie.ioana@yahoo.com
    Nu as putea spune ca am o carte preferata, dar daca ar trebui sa aleg, ar fi seria „Instrumente mortale” scrisa de Cassandra Clare. Seria mi-a fost recomandata de o prietena buna si imi pare foarte bine ca am ascultat-o. Imi place aceasta serie in primul rand pentru ca are si o actiune interesanta, dar si povesti de iubire, ceea ce a reusit sa-mi capteze atentia foarte usor. In al doilea rand, mi-au placut extrem de mult personajele, in special Clary, pentru ca in unele privinte ma puteam asemana cu ea, dar si Jace, pentru ca era tipul de baiat pe care mi l-as fi dorit si eu: sexy, inteligent, puternic, grijuliu, fermecator. Majoritatea personajelor s-au dezvoltat, as putea spune, pe parcursul cartilor. Simon, de exemplu, a ajuns sa fie unul din personajele mele preferate, devenind tot mai amuzant si mai fermecator. Aceasta serie este geniala as zice eu. Are toate calitatile unei carti bune, cel putin pentru mine.

    Ianuarie 9, 2013 la 9:50 am

  19. Ionela

    Buna! Ma bucur sa vad tineri pasionati de lectura, ca si mine de altfel. Nu am facut un clasament al cartilor citite pana acum, dar trebuie sa recunosc: „Morcoveata” de Jules Renard este cartea mea de suflet, cartea copilariei mele.

    Ianuarie 9, 2013 la 11:38 am

  20. Ionela

    Buna! Ma bucur sa vad tineri pasionati de lectura, ca si mine de altfel. Nu am facut un clasament al cartilor citite pana acum, dar trebuie sa recunosc: “Morcoveata” de Jules Renard este cartea mea de suflet, cartea copilariei mele. (E-mail: m3_pr3tty_smil3@yahoo.com)

    Ianuarie 9, 2013 la 11:40 am

  21. Bianca

    Pentru ca este un Concurs de Sarbatori, iar spiritul Craciunului inca isi face simtit prezenta si in aceste zile de ianuarie, voi considera „A Christmas Carol” – Charles Dickens cartea mea preferata. Faimoasa poveste a domnului Scrooge este moralizatoare si mi-a schimbat conceptiile asupra celor din jur. bibibianca69@yahoo.com

    Ianuarie 9, 2013 la 6:40 pm

  22. Giani

    s-au extras castigatorii???

    Ianuarie 10, 2013 la 7:26 pm

    • Voi anunta in weekend castigatorii! Sunt multe intrari si nu vreau sa ma grabesc si sa gresesc:D

      Ianuarie 10, 2013 la 8:49 pm

  23. Hei, ai anuntat castigatorul acestui concurs?

    Ianuarie 12, 2013 la 11:03 pm

Lasă un răspuns

