Un Altfel de Brad

brad cartibradbradut

11 responses

  1. Deci bradul asta e superb …ai idei geniale

    Decembrie 25, 2012 la 8:04 am

    • Mersi! Ma bucur ca iti place! A Merry Little Christmas in varf!

      Ianuarie 3, 2013 la 10:34 pm

  2. ok, cand vad bradul asta format din atatea carti frumoase ma face sa vreau sa iti urez de 20 de ori sa ai parte de un craciun fericit alaturi de cei dragi, caci azi e craciunul si e o zi frumoasa si speciala …deci incarca-ti si tu sufletul cu tot ceea ce e bun

    Decembrie 25, 2012 la 8:06 am

  3. iulia

    Ce tare ti-a iesit!Off,mie nu imi iese,nu am rabdare deloc!

    Decembrie 25, 2012 la 10:29 am

    • Lucky

      Mersi, eu am mereu rabdare pentru carti:D

      Ianuarie 3, 2013 la 10:33 pm

  4. iulia

    Si un Craciun fericit,plin de bucurii si sa primesti tot ce doresti :*

    Decembrie 25, 2012 la 10:30 am

    • Multumesc mult! Craciun Fericit!

      Decembrie 25, 2012 la 11:32 am

  5. ioana alexandra

    vai cat de frumos este:X:X felicitari!!!!
    si cate globulete cu Mos Craciun ai!!

    Decembrie 26, 2012 la 9:10 am

  6. ioana alexandra

    am vrut sa fac si eu un brad din carti, dar din pacate nu m-am simtit bine zilele astea….
    sper sa il fac in zilele urmatoare

    Decembrie 26, 2012 la 9:11 am

  7. daca vrei sa recitesti o carte de la baza e mai greu ca rastorni bradul :)) am vazut cativa braduti din carti si e interesanta ideea.😀

    Ianuarie 5, 2013 la 12:28 pm

Lasă un răspuns

