Imagine

Carti LEDA pentru +18 ani

capture-20121231-135638

3 responses

  1. eu, micut pisic, cu labutze si ghertuzte,vreau sa iti urez un an nou plin de stelute , magie , fericire si sanatate ca daca le ai pe astea , pe parcurs vor veni toate

    a de asemenea sunt niste carti interesante ..adica mie mi s-a pus pata pe magie de doi bani :*

    Decembrie 31, 2012 la 12:18 pm

  2. Mersi mult de tot!

    La multi ani! Un an nou fericit plin de bucurii si surprize!

    Din cele 3 carti de mai sus, tot pe Magie de doi bani am pata pusa!

    Decembrie 31, 2012 la 1:03 pm

  3. iulia

    Eh chiar daca nu am 18 ani tot citesc eu magie de doi bani😀

    Ianuarie 5, 2013 la 9:00 pm

Lasă un răspuns

