Hollywood Holiday Blog Tour – Book excerpt

Hollywood Holiday Blog Tour Badge 11.15.2012 Final Horizontal“Jenny,” he whispered in my ear, crushing me against him. “I can’t do this.”

His words were faint; I was too intent on unbuttoning his pants to hear him. He groaned as I pulled his zipper down. I pressed a kiss to his collarbone, letting his scent, the feel of him, take over.

He startled me, taking my hands in his. “Jenny.”

I looked up at him, stunned by the look on his face. He looked…upset.

He spoke calmly, but his jaw was hard. “Not yet.”

“You don’t want to…” I blinked. “I’m sorry.”

One hand slid through my hair, the other tilted my chin up so I had to look at him. “I want to. Believe me. I’m not sure there’s anything I want to do more than spend the night with you.”

I smiled slightly. “But?”

“I like you.”

I laughed, my breath tight. I knew I looked as confused as I felt.

“Two days ago I didn’t know you. I don’t want to waste time, Jenny.” His hand pressed along the side of my face. “But I don’t want to rush through this, either. I want to enjoy it. Take my time with you. This. Us.”

Us.

That sounded good.

But I couldn’t let him know just how good that sounded. So I teased, shakily, “And what if I’m not so sure I want to spend time with you? What if I just want a night of hot sex?”

His smile grew, his jaw hardened, and one eyebrow shot up. “One night is not going to be enough. I can promise you that.” His lips found mine again, parting my lips and slipping his tongue inside so quickly I swayed into him.   HH

17 responses

  1. pare o carte superba,interesanta si amuzanta , este un deliciu

    Ianuarie 2, 2013 la 7:23 am

    • Mi-ar placea ca si seria aceasta sa apara la noi:)) De fapt mi-ar placea sa avem toate cartile care sunt si in afara.

      Ianuarie 2, 2013 la 10:01 am

      • ar fi cel mai frumos vis ..eu as vrea tare mult sa apara cicada serios inca imi sta gandul la extraterestrii e ceva nou si proaspat nu sunt vampiri ( sper ) deja sunt satula de ei ;))

        Ianuarie 2, 2013 la 3:26 pm

      • Ar fi frumos sa apara. Sper sa reusim sa facem valuri si sper ca o editura sa o contracteze in curand.

        Ianuarie 2, 2013 la 8:45 pm

      • Editurile, insa, nu prea risca pentru carti consacrate nici macar intr-un tiraj mic ca sa vada cum prind. O carte ca aceatsa ne-ar prinde bine, ar fi o gura mare de aer proaspat.

        Mai 11, 2013 la 10:07 am

    • Mi-ar placea ca si seria aceasta sa apara la noi:)) De fapt mi-ar placea sa avem toate cartile care sunt si in afara.

      Ianuarie 2, 2013 la 10:01 am

  2. Radu

    Imi place la nebunie !

    Ianuarie 3, 2013 la 11:09 am

  3. iulia

    Ce tare e dar ar fi si mai tare sa apara si la noi😀

    Ianuarie 5, 2013 la 9:04 pm

  4. Sunt o fană a rochilor de mireasă , ceea ce îmi amintește că poate peste doi ani ..( mda am un vis ciudat să mă mărit pe la 20 hai 21 de ani ) ..am să îmbrac și eu una

    Aprilie 29, 2013 la 4:05 am

    • Paun Catalina Cezarina

      Eu fac22 kriss si tot mi-e frica de nunta insa, e bine daca esti optimista, eu am fobie

      Mai 3, 2013 la 8:27 pm

      • știi la catolici la varsta de 12- 13 ani dacă nu mă înșel se îmbracă o rochiță și un costum de mire . Ideea e de unire împreună cu Dumnezeu, tot atunci se spovedește și pentru prima oară. Însă e atât de frumos…căt despre cea oficială mai aștept presupun ca3 ani și pe la 25 vreau să fiu mamă;)) ,,totuși cartea asta are efectul de-a visa.

        Mai 4, 2013 la 5:59 am

  5. Paun Catalina Cezarina

    Imi place cum suna aceasta carte, si mie mi-ar placea sa apara multe carti din strainatate la noi

    Mai 3, 2013 la 8:33 pm

  6. Da, dar din păcate sunt nesuferiți și bagă numai cărți cu vampiri de care eu sunt puțin sătulă.

    Mai 4, 2013 la 6:00 am

    • Paun Catalina Cezarina

      Pe la 25 vreau sa devin si eu mama, insa daca e posibil sa imi aduca barza puiul in cioc:-)🙂🙂

      Mai 4, 2013 la 6:05 am

      • O dah, eu mă gândeam să-i pun zahăr în geam, sincer așa m-a păcălit un doctor pe moi.

        Mai 7, 2013 la 12:57 pm

  7. Nu am mai auzit de aceasta carte, dar pare interesanta. Imi place foarte tare coperta🙂

    Mai 11, 2013 la 10:05 am

  8. Chiar mi-aş dori această carte în România. Pare interesantă. Crezi că va apărea vreodată?

    Mai 30, 2013 la 5:10 pm

Lasă un răspuns

