Firefly, Cicada 2 Cover Reveal – inscrieri

12 responses

  1. am trimis si eu , sper ca ma scris bine :)) sa imi spui tu ;))

    Ianuarie 8, 2013 la 6:28 am

    • Raspunsurile se duc la Belle, o voi intreba pe ea:d.
      Mersi pentru ajutor!

      Ianuarie 8, 2013 la 9:25 am

      • cu placere ..mie imi e draga belle .cu mare drag , cum sa te las eu pe tine?=))

        Ianuarie 8, 2013 la 9:26 am

  2. da, uite un concurs dubios ..mi-a luat ceva să mă înscriu, dar mi-a făcut plăcere să o fac

    Aprilie 29, 2013 la 4:03 am

    • Paun Catalina Cezarina

      Si ai castigat ceva? Char ca dubios formularul de inscriere…

      Mai 3, 2013 la 8:37 pm

      • a fost pentru dezvaluirea copertei daca nu ma insel, nop ….

        Mai 4, 2013 la 5:55 am

    • Nu a fost un concurs. Au fost inscrieri pentru cei care au dorit sa participe la cover reveal’ul Firefly.

      Mai 3, 2013 la 9:26 pm

  3. Paun Catalina Cezarina

    Am descoperit de curand blogul tau asa ca nu am avut ocazia sa particip la el.

    Mai 3, 2013 la 8:39 pm

    • Urmeaza concursuri Cicada noi in curand:D Campania continua:p

      Mai 3, 2013 la 9:24 pm

      • ce bine, desi inca nu vrea sa o adopte nici macar o editura .

        Mai 4, 2013 la 5:56 am

      • Sunt super multumita sa aud asta🙂 Eu chiar doresc cartea asta in Romania, doar ca nu am destul curaj in a ma aventuria si a imi cumpara o carte in engleza pentru ca imi e frica sa nu ii simt gustul cum trebuie. Atunci cand citesc in limba mea materna, chiar daca nu suna la fel de extraordinar, sunt sigura ca inteleg povestea la fel de bine.

        Mai 11, 2013 la 10:12 am

  4. Mi se pare o idee foarte bună. Genială chiar. Iubesc Cicada!

    Mai 30, 2013 la 7:37 am

Lasă un răspuns

