Castigatorii concursului de sarbatori

Salutare ! Ce mai faceti?

Am ales castigatorii concursului de sarbatori. Multi dintre voi nu ati lasat comentariu la recenzia cartii Cicada ci la alte postari legate de aceasta carte. Imi pare rau sa va anunt dar nu v-am luat in calcul acest comentariu pentru intrarile in plus. Postarea cu recenzia nu era greu de gasit, in bara de cautare a blogului trebuia sa scrieti ” Recenzie Cicada ” , iar acesta era primul rezultat. Va las un print screen cu cautarea :

recenzie cicada

Imi pare sincer rau, dar nu mi se parea corect dat fiind faptul ca unele persoane au gasit postarea corecta.

Am eliminat un concurent deoarece a incercat sa triseze: a incercat sa se inscrie de doua ori cu alt nume, dar ip-ul era identic, iar distanta dintre comentarii era de aproximat 15 minute…. Imi pare rau ca am fost pusa in postura asta…..consider ca am facut o alegere corecta…. Iar o alta persoana a fost eliminata din cauza ca nu a lasat in comentariul adresa de e-mail.

Am ales castigatorii cu Random.org. 178 de intrari valide in total, iar castigatorii sunt urmatorii:

Premiul I a fost castigat de………

premiul 1, Ale

Ale

Premiul II a fost castigat de…..premiul 2, SimonaSimona

Premiul III a fost castigat de….

premiul 3, TheoRya MaryaTheoRya Marya

Premiul IV a fost castigat de….

premiul 4, Simona HusaruSimona Husaru

Premiul V a fost castigat de…..

premiul 5, Krisszu95 ShinnyKrisszu95shinny

Premiul VI a fost castigat de…

premiul 6,Larisa MLarisa M

Premiul VII a fost castigat de….

premiul 7, CosminutzzCosminutz

Premiul VIII a fost castigat de….

premiul 8, DarkSunDarkSun

Premiul IX a fost castigat de….

premiul 9, LexyLexy

Premiul X a fost castigat de….

premiul 10, TadotakiiTadotakii

PREMIILE VOASTRE:

DSC_0224

Rog castigatorii sa imi trimita e-mail pe luckybooks12@yahoo.com; emailul as prefera sa il trimiteti de pe adresa de e-mail pe care ati lasat-o in comentariu, sa mentionati in el ce premiu ati castigat, numele complet, adresa completa, codul postal.

Pentru orice nelamurire ma puteti contacta aici sau pe e-mail.

Aveti termen pana pe 20 ianuarie sa imi trimiteti e-mailul, in caz contrar voi alege alti castigatori.

Felicitari tuturor castigatorilor! Multumesc tuturor celor care s-au inscris!

25 responses

  1. Radu

    Felicitari castigatorilor.

    Ianuarie 12, 2013 la 10:18 pm

  2. Multumesc foarte mult pentru premiu si pentru concurs, felicitari si celorlalti castigatori dar si celor care s-au inscris🙂

    Ianuarie 13, 2013 la 7:49 am

    • agnesmaryo

      bravo kriss!

      Ianuarie 13, 2013 la 8:35 am

      • multumesc..mult ..agnesmaryo

        Ianuarie 13, 2013 la 4:43 pm

    • Paun Catalina Cezarina

      Pentru tine cata nu agnesmaryo:-)

      Mai 3, 2013 la 8:48 pm

  3. Multumesc mult!!! Si felicitari si celorlalti castigatori!

    Ianuarie 13, 2013 la 9:10 am

  4. Multumesc mult pentru premiu si felicitari tuturor!!😀 Ma bucur ca am luat premiul 4! Acum voi avea semn de carte cand voi citit Shackled!!

    Ianuarie 13, 2013 la 9:53 am

  5. Simona

    Chiar am castigat?
    Wow mersi, nu prea am noroc la concursurile cu tragere la sorti.

    Ianuarie 13, 2013 la 11:10 am

    • Da, ai castigat!

      Felicitari tuturor!

      Ianuarie 13, 2013 la 5:07 pm

    • Nici eu n-am noroc la astea de obicei…mereu imi fac sperante si degeaba…

      Ianuarie 13, 2013 la 7:38 pm

  6. Ale

    M-am trezit de dimineata si am facut ceva de genu : AAAAAAAAA!!! =)) Multumesc , ce sa zic. Random ma cam iubeste =)) Ti-am trimis datele mele, daca nu le-ai primit sa ma anunti🙂

    Ianuarie 13, 2013 la 6:06 pm

    • Le-am primit! Felicitari!

      Ianuarie 13, 2013 la 7:36 pm

    • Pe mine random ma ocoleste mai mereu:(

      Ianuarie 13, 2013 la 7:37 pm

    • Ale, eu sunt sigura ca Random a cam facut o pasiune pentru tine :))

      Mai 11, 2013 la 10:33 am

  7. Multumesc pentru premiu. Nu ma asteptam sa iau un premiu cu random. Si inca premiul 10, noroc de ultima alegere :)) Iti voi trimite datele cat de repede pot. Te voi anunta si sa ma anunti de nu le vei primi.

    Ianuarie 14, 2013 la 4:41 pm

    • Ma bucur ca random ti-a facut o bucurie de sarbatori!
      Felicitari!

      Ianuarie 14, 2013 la 6:51 pm

      • Sper ca ai primit datele.:)

        Ianuarie 17, 2013 la 4:54 pm

      • Da,le-am primit.Felicitari!

        Ianuarie 18, 2013 la 7:02 pm

  8. Foarte frumoase premiile !🙂

    Februarie 9, 2013 la 6:01 pm

  9. Da adevărat au fost și sunt superbe ..

    Aprilie 29, 2013 la 4:00 am

    • Paun Catalina Cezarina

      Bravo tie kriss, felicitari din nou, ai fost norocoasa

      Mai 3, 2013 la 8:50 pm

  10. Paun Catalina Cezarina

    Mamaaaa imi aduc aminte cu ce incordare am asteptat lista castigatorilor…si cand colo…nu am castigat nimic

    Mai 3, 2013 la 8:50 pm

    • Din pacate, la acest gen de concursuri, nu tine totul de noi. Ne-am facut datoria, ne-am inscris, iar random si-a facut datoria, ne-a ales. O sa castigi la alte concursurile, stii cum e: speranta nu trebuie sa moara niciodata.

      Mai 11, 2013 la 10:34 am

  11. Ce de premii!! Felicitări tuturor pentru premii. Un concurs superb!

    Mai 30, 2013 la 7:42 am

Lasă un răspuns

