Bun venit editurii Epica!

Probabil sunt printre ultimiii blogeri care posteaza despre Epica, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.

Editura EPICA a apărut din dorinţa de a le oferi tinerilor posibilitatea de a citi în limba română cărţi pe care ei deja le îndrăgesc – dar şi cărţi pe care eu, Anca Eftime, directorul editurii, le iubesc –, urmărind, în acelaşi timp, să îi conecteze la ce este mai nou şi mai valoros în domeniul literaturii Young Adult. Editura EPICA se străduieşte să publice autorii cei mai valoroşi din domeniu, bestselleruri devenite sau în devenire, cu milioane de fani în toată lumea, traduse în multe limbi şi cu filme apărute sau în producţie la mari studiouri cinematografice.

Cărţile Editurii EPICA se înscriu în genul Young Adult, dar şi New Adult, iar pentru început vor fi publicate ficţiuni contemporane cu tuşe proaspete de Love Story şi Romance, toate având la bază o scriitură de prim rang, Literary, valoroasă, plină de încărcătură emoţională, cu personaje şi situaţii în care se vor regăsi toţi cei ce le vor citi. „Poveştile” noastre sunt reflexii ale stărilor sufleteşti ale tinerilor din zilele noastre, care se confruntă cu situaţii dintre cele mai noi şi mai diverse: incertitudine, dragoste neîmpărtăşită, pasiune, dorinţă, zbuciumul definirii propriei identităţi, dar în acelaşi timp ele descriu şi un mediu social realist – realitatea, uneori crudă, în care ei „aterizează”, unii dintre ei fiind nepregătiţi. Însă „poveştile” EPICA au întotdeauna happy-end sau un fel de happy-end, depinde din ce punct de vedere este el privit. Latura educativă, de formare a individului şi implicit a viitorului adult, este un aspect tot timpul luat în calcul de editor – atunci când alege cărţile spre a fi publicate. Niciodată EPICA nu va publica titluri cu valenţe morale discutabile, în care personajele dau dovadă de superficialitate, rea intenţie, îşi fac singure rău, sau îl fac celor din jur.

logo

Mai multe detalii aici.

In posturile ce vor urma voi prezenta si prima carte care va aparea la aceasta editura.

Bun venit, Epica!header_img

12 responses

  1. eu i spun cu mana pe inima;)) ( ok nu as vrea sa se asemene cu un juramant , dar hei e amuzant totusi ) ..bun venit editura epica , am ceva carti pe care vareau sa le achizitionez …tu iti cumperi vreuna? Eu as vrea cele zece lucruri pe care le-am facut ( si poate nu ar fi trebuit) impinge limita , usor :)) ..si aia ce apare de sfantul valentin

    Ianuarie 13, 2013 la 5:42 pm

    • Eu am facut precomanda la cele zele lucruri….
      Pare super cartea..o sa postez si eu despre ea.

      Ianuarie 13, 2013 la 7:36 pm

      • abia astept…eu am citit un fragment sau ceva asemanator si mi-a placut foarte mult

        Ianuarie 14, 2013 la 1:57 pm

    • Krisszu, ai reusit sa faci rost de Zece lucruri.. pana la urma? M-as bucura daca da pentru ca e o carte, chiar daca destul de usoara, foarte placuta si cu o poveste foarte bine conturata🙂

      Mai 11, 2013 la 10:42 am

  2. Radu

    Bun venit😀

    Ianuarie 14, 2013 la 11:13 am

  3. Epica e genială, ne demonstrează asta prin toate cărțile frumoase, altele de căt cele cu vampirași apărute la ei .

    Aprilie 29, 2013 la 3:59 am

    • Paun Catalina Cezarina

      Te-ai saturat si tu kriss de vampirasi, uite eu inca mai vreau sa citesc jurnalele vampirilor

      Mai 3, 2013 la 8:54 pm

      • da primele patru volume sunt ok. Restul nu prea, sincer am câteva colecții cu vampirași, de exemplu true blood nu le-am citit încă, Cred că AM SĂ O FAC ÎN VACANȚA MARE, DACĂ VOI AVEA RABDARE …

        Mai 4, 2013 la 6:12 am

  4. Paun Catalina Cezarina

    Imi plac mult toate cartile scoase de aceasta editura, fiindcapublica young adult nu fantasy…de care m-am cam plictisit

    Mai 3, 2013 la 8:53 pm

  5. Am fost sigura de la inceput ca aceasta editura nu ne va dezamagi. Am o singura carte de la ea si anume prima carte aparuta si am fost multumita de seriozitatea de care au dat dovada. Undeva in topul preferintelor mele in ale editurilor, Epica ne ofera carti romantice, numai bune de o zi calduroasa la plaja.

    Mai 11, 2013 la 10:40 am

  6. O editură frumoasă, în topul meu după Leda şi Libris. Îi spun şi eu bun venit printre noi!

    Mai 30, 2013 la 7:43 am

  7. Este o editura foarte buna, intrucat au aparut o gramada de carti exceptionale la ea.

    Mai 30, 2013 la 7:47 am

Lasă un răspuns

