Zece lucruri pe care le-am facut…de Sarah Mlynowski in curand la EPICA

Traducere:Adrian Deliu
Format:13×20
Tip:necartonat
ISBN:978-606-93335-0-1

Sarah Mlynowski
EPICA/Young Adult/+13 ani
Contemporary Fiction

coperta_10_lucruri-195x300

Dacă i se oferă ocazia, care fată de șaisprezece ani n-ar profita de șansa de a se muta acasă la o prietenă și de a trăi amândouă fără supravegherea părinților? Cu toate că „ocazie” poate să nu fie termenul potrivit, din moment ce April a trebuit să-i spună tatălui ei un foarte mărunt neadevăr, ca s-o facă să devină posibilă (vezi #1: Ne-am mințit părinții). Însă ea și colocatara ei, Vi, sunt pe deplin responsabile și capabile să-și poarte singure de grijă. Cum de-au ajuns la „Am chiulit de la școală” (#3), „Am dat o petrecere trăsnită” (#8), „Am cumpărat un jacuzzi” (#4), și, hm, „Am adăpostit o fugară” (#7), cam este un mister până și pentru ele.
În această amuzantă și dulce-amăruie poveste, Sarah Mlynowski sondează mintea și sufletul unei fete care rămâne pentru prima oară pe cont propriu. Ca să ajungă cu bine la capătul anului școlar, April va fi nevoită să jongleze cu un triunghi amoros, să învețe să se descurce singură și să accepte faptul că lumea ei, cu atâta grijă construită, s-ar putea nărui pur și simplu… odată cu fiecare lucru pe care n-ar fi trebuit să-l facă.

15 responses

  1. e geniala, amuzanta si libertina ..imi place

    Ianuarie 14, 2013 la 1:58 pm

    • Abia astept sa o citesc!

      Ianuarie 14, 2013 la 6:52 pm

      • tu vrei ca eu sa morde inima rea asta e clar..abia astept sa-i vad recenzia aici ..

        Ianuarie 15, 2013 la 1:26 pm

  2. Eu am ..am primit cartea , slava cerurilor și da abia aștept să o citesc .

    Aprilie 29, 2013 la 3:58 am

  3. Denisa

    vad ca ,,cartea prinde la public….inseamna ca e o carte buna

    Mai 3, 2013 la 4:14 pm

  4. Denisa

    coperta ma ducea la gandul ca este vorba de 2 indragostiti dar e vorba despre altceva…”nu judeca o carte dupa coperta”;)

    Mai 3, 2013 la 4:16 pm

    • De cele mai multe ori cărțile sunt judecate după aparența , creează o iluzie .

      Mai 3, 2013 la 6:09 pm

      • Paun Catalina Cezarina

        Erai foarte bucuroasa ca o primesti…sa inteleg ca te-a dezamagit?

        Mai 3, 2013 la 8:57 pm

  5. Paun Catalina Cezarina

    Am auzit pareri negative despre aceasta carte, insa parerea mea este ca lumea a avut asteptari mult prea mari de la ea, dar nu poate fi atat de slaba..

    Mai 3, 2013 la 8:56 pm

    • NU e atât de dezamăgitoare, este foarte copilăroasă având în vedere că personajele sunt adolescenți. E ok , pentru o zi însorită.

      Mai 4, 2013 la 6:14 am

    • Nu e slaba, dar e ceva mai putin decat cartile cu care ne delectam de obicei, consider eu. Si, intr-adevar, am avut asteptari mari, poate prea meri pentru o carte, ce ne dezvaluia de la inceput ca este intr-un stil adolescentin, ceea ce si „spune” ca nu are cum sa fie foarte complexa.

      Mai 11, 2013 la 10:46 am

  6. Am citit cartea si chiar daca nu iti da chiar o stare de a sta cu inima cat un purice, e reusita. E adolescentina, usoara, amuzanta pe alocuri si chiar educativa, buna pentru o zi in care vrei sa te relaxezi. Cred ca isi are loc printre cartile editurii Epica.

    Mai 11, 2013 la 10:44 am

  7. Din sinopsis am dedus ca-i o carte amuzanta si incantatoare, insa am fost usor dezamagita.
    Nu prea mi-a placut de April, poate din cauza faptului ca este cam naiva si prostuta, dar Vi a fost tare simpatica si in unele cazuri cam ciudatica. Noah mi-a displacut total si eram sigura ca nu voi gasi vreun personaj masculin care sa se ridice la nivelul asteptarilor mele, dar am fost surprinsa placuta de Dean si Hudson ( care e asa dulcic <3)
    Asadar ,cartea nu mi-a placut in mod deosebit si cred ca asta se datoreaza asteptarilor prea mari, insa nu imi pare rau ca am citit-o.

    Mai 11, 2013 la 7:31 pm

  8. Andreea Maria

    Ma regasesc intrutotul in aceasta carte si in personajul April.Povestea acestei fete este uimitoare si mi-a facut placere sa fac cunostinta cu acest personaj si sa patrund in lumea lui trasnita.
    Vi pare mai responsabila decat buna sa prietena si dupa parerea mea ei i se datoreaza intregul succes al acestei carti.

    Mai 11, 2013 la 9:32 pm

  9. Am citit pe un blog, nu chiar o recenzie, mai degrabă, un rezumat al acestei cărţi şi mi s-a părut foarte frumoasă. Aşa, funny şi uşor de citit. Epica începe binee!

    Mai 30, 2013 la 7:46 am

Lasă un răspuns

