In pregatire la Leda -Kate Atkinson-Viata ca un joc de crochet-

Viata_ca_un_joc_de_crochetTraducere: Irina Negrea
ISBN: 978-973-102-552-0
Nr pagini: 480
Format: 13×20 cm
Aparitie: 2013

Pret: 44.90 lei

A fost odată ca niciodată o pădure imensă, Lythe – vastă şi impenetrabilă, ascunzând în inima ei un mister. Iar la începuturile sale, în acest loc trăia o familie înstărită, Fairfax, într-un conac pe care-l vizitase însăşi măreaţa Gloriana.

Dar odată cu trecerea veacurilor, pădurea a fost distrusă şi înlocuită de străzi purtând numele copacilor de odinioară. Familia Fairfax şi-a pierdut strălucirea… ajungând să locuiască în Casa Arden aflată la capătul Intrării Păduceilor. Iar despre ea cu greu se mai putea spune că era o familie…

Şi mai erau aşa: Vinny (“mătuşa din iad”) – cu pisicile sale şi cu chipul ei ca un măr pădureţ; Gordon, care de şapte ani uitase de familia lui, iar când şi-a adus aminte de ea, s-a întors aducând cu el o Debbie grasă, care împărţea o singură celulă de creier cu un pudel; şi cei doi copii, Charles şi Isobel.

Charles, băieţelul pierdut, cu obrajii ciuruiţi de acnee, care-şi petrecea timpul aşteptând, pe de o parte, să fie vizitat de extratereştri, şi pe de alta, întoarcerea mamei sale.

Iar povestirea este spusă de enigmatica Isobel… Născută în casa de pe străzile copacilor, ea descoperă o ruptură în textura timpului şi astfel călătoreşte prin diversele lui găuri de vierme şi coridoare. Isobel are şaisprezece ani şi, la fel ca fratele său, aşteaptă şi ea să se întoarcă mama lor – Eliza, zveltă şi periculoasă, mirosind a tabac, a parfum Arpège şi a sex –, a cărei dispariţie este o parte din misterul care continuă să rămână ascuns în inima pădurii.

11 responses

  1. cred ca din toata povestea respectiva eu iubesc pisicile , ce pot sa zic, ma bucur ca apare cartea asta doar ca eu inca nu sunt atrasa de ea

    Ianuarie 21, 2013 la 4:05 am

  2. Da, încă am rămas la stadiul cuvântului pas, totuși nu mi-a trecut pasiunea pentru pisici

    Aprilie 29, 2013 la 3:55 am

    • Paun Catalina Cezarina

      Eu ador pisicutele, de fapt orice animalut

      Mai 4, 2013 la 7:19 am

      • Uhmm, cred ca sunt una dintre ciudatele de putine persoane ce nu iubesc pisicutele. Doar pe una singura o ador: cea a verisoarei mele, are ceva special, si are darul de a intelege cand vreau si cand nu sa ma joc cu el :)) Aa, luati in calcul ca eu nu iubesc mai nici un soi de animal.

        Mai 11, 2013 la 11:12 am

  3. Denisa

    cartea are ceva in comun cu „cele 9 vieti ale lui chole king”:pisicile:X

    Mai 3, 2013 la 4:10 pm

  4. Denisa

    coperta e foarte draguta dar nu stiu daca sa comand cartea sau nu…..tu ti-ai luat cartea?

    Mai 3, 2013 la 4:11 pm

  5. Paun Catalina Cezarina

    Dada am mai citit prezentarea acestei carti insa pe mine ma lasa rece…nu imi place

    Mai 4, 2013 la 7:18 am

  6. Nu cred ca e genul meu, nu ma vad stand cu ea in mana. O las pentru altii🙂

    Mai 11, 2013 la 11:09 am

  7. Hmm….pare foarte captivanta cartea si deasemenea coperta este foarte sugestiva la fel ca si prezentarea.Probabil ca voi citi cartea in viitorul apropiat desi trebuie sa recunosc ca ma dezamageste lipsa de interes a altora.Merita sa incercam si aceasta carte…poate ne va rezerva surprize placute nu?

    Mai 18, 2013 la 9:01 pm

  8. Aaaa, i-auite! Nici de cartea asta nu auzisem şi acum că-mi spui că va apărea la Leda, şi mai e şi în românăă… Păi mi-ai stârnit interesul, nu glumă. Titlul mă amuză şi descrierea pare interesantă. Incă o carte pe wishlist.

    Mai 30, 2013 la 7:52 am

Lasă un răspuns

