Oare nu cumva există iubiri pentru care merită să mori?

MOŞTENIREA FAMILIEI VAN ALEN, volumul 4 din seria SÂNGE ALBASTRU de Melissa de la Cruz

Mostenirea-familiei-Van-AlenAcţiunea celui de-al patrulea volum al seriei ─ considerat de cititori cel mai bun de până acum! ─ începe la un an după evenimentele din Revelaţii, încheiate cu oribilul masacru din Rio.

Multe s-au petrecut în acest an. Schuyler şi Oliver au decis să fugă din New York după ce Schuyler a fost învinuită pe nedrept de Conclav pentru moartea bunicului ei, Lawrence Van Alen; acum sunt amândoi la Paris, încercând să obţină o audienţă la conducătoarea Conclavului european, de la care speră să primească protecţie şi sprijin. Schuyler nu mai este fetiţa timidă şi nesigură din primul volum al seriei; puterile ei au crescut şi are nevoie de tot ajutorul posibil pentru a-şi urma misiunea pe care i-a încredinţat-o bunicul său. Cât despre relaţia ei cu Jack, ştie că lui îi este menit să fie alături de Mimi, iar ea deja a ales să rămână cu Oliver. Şi totuşi, oare nu cumva se repetă povestea mamei ei? Oare nu cumva există iubiri pentru care merită să mori?

Mimi s-a alăturat echipei de Venatori condusă de Kingsley Martin, cu care străbate lumea în căutarea lui Jordan, surioara răpită a lui Bliss, care poartă în ea spiritul Străjerului. Personajul lui Mimi capătă acum dimensiuni profunde şi personalitatea ei, cândva unidimensională şi antipatică, suferă schimbări, dovedind că există în ea disponibilităţi pentru pasiune, dar şi compasiune.

Bliss Llewellyn joacă şi ea un rol esenţial, căci a devenit un Sânge Argintiu şi în trupul ei sălăşluieşte un spirit malefic şi puternic. În vreme ce luptă să-şi recapete controlul asupra trupului, minţii şi viitorului ei, trebuie să găsească forţa de a se elibera de Vizitator ─ sau e sortită să fie sclava lui pentru eternitate?

Saga celor cu Sânge Albastru continuă, şi lumea lor plină de glamour, dar şi de taine străvechi ni se dezvăluie din nou în povestea rostită pe rând de Schuyler, Mimi şi Bliss. Dragoste, secrete, îngeri şi demoni, revelaţii, întâmplări neaşteptate şi o schimbare uluitoare a personajelor ─ toate îşi au locul lor în roman, alcătuind o lectură alertă şi captivantă şi ajutând cititorul să se implice în vieţile personajelor şi să îşi dea seama că ceea ce se petrece în poveste are nişte dimensiuni mai mari decât şi-ar fi putut el imagina. Acum, nu mai e vorba doar despre vampiri şi romance ─ este vorba despre lupta constantă şi implacabilă dintre bine şi rău.

„Schuyler Van Alen, Bliss Llewellyn şi colegii lor de şcoală revin în acest nou episod din seria Sânge Albastru – o combinaţie delicioasă de Gossip Girl şi Amurg… .” ─ Barnes & Noble

„Cu un amestec de dramă, romance şi fantasy pe de o parte, şi sacrificiu şi suferinţă pe de alta, acest nou volum îi va captiva pe cititori, transformând seria Sânge Albastru dintr-o lectură fascinantă într-una ce creează dependenţă.” ─ http://www.lovevampires.com

Pentru mai multe detalii, vizitaţi site-ul http://www.melissa-delacruz.com

Cartea are 324 de pagini, formatul 13 x 20 cm, ediţia este cartonată, cu supracopertă, iar preţul de listă – 44,90 RON. La precomandă, veţi beneficia de 25% reducere şi transport gratuit.

Sursa.

14 responses

  1. judecand titlul am sa raspund intr-un mod negativ, nu , nu exista iubiri pentru care trebuie sa mori …iar cartea ..nu am cititseria dar cine stie , poate in viitorul apropiat o voi face

    Ianuarie 21, 2013 la 4:06 am

    • Paun Catalina Cezarina

      Iubirea inseamna sacrificiu suprem si daruire totala dar totodata viata nu moarte…

      Mai 4, 2013 la 7:15 am

    • Ai dreptate! Poate ca exista legaturi puternice sau iubiri pentru care unii si-ar da viata, insa de ce sa o facem? Pentru a parea altruisti? Cred ca oricine se iubeste in primul rand pe sine, de ce sa te ranesti pe sine pentru a nu rani pe altcineva? Sunt urate cuvintele pe care le spun, dar cred ca multi cred asta, doar ca nu au puterea sa o spuna. Totusi, luati in calcul si faptul ca aceste randuri vin din partea unei egoiste.

      Mai 11, 2013 la 10:57 am

  2. A trecut ceva timp, iar cartea asta nu mă atrage , dar există ceva acolo care licărește , coperta are niște detalii frumoase

    Aprilie 29, 2013 la 3:56 am

  3. Denisa

    m-am gandit odata sa imi iau seria

    Mai 3, 2013 la 4:12 pm

    • Nu m-a batut gandul sa o achizitionez pana acum, chiar daca multa lume o apreciaza. Sper ca norocul va da peste mine si voi castiga prima carte la un concurs si apoi voi hotari daca voi lua toata seria sau nu. Si nu, nu spun ca nu imi place pentru ca nu am cum sa spun asta din moment ce nu stiu ce se ascunde prin paginile ei, insa are ceva ce nu ma atrage sa o cumpar.

      Mai 11, 2013 la 11:00 am

  4. Denisa

    dar se pare ca a ramas doar un gand

    Mai 3, 2013 la 4:12 pm

  5. Mult mai bine , deși este o carte cu priză, autoarea scrie mult mai bine povești pentru adolescenți precum seria ashleys e mult mai drăguță

    Mai 3, 2013 la 6:11 pm

  6. Paun Catalina Cezarina

    Sa mor pt o dragoste nu dar sa mori de suferinta din dragoste e posibil, cartea vroia sa mi-o cumpere mama, de fapt toata seria, data trecuta cand am fost la cumparaturi la kaufland, era cu 5 lei carticica,,,,dar am zis nuuuuu pas

    Mai 4, 2013 la 7:17 am

  7. Oh, exista iubiri pentru care merita sa mori, insa am fost dezamagita cand la final Mimi a ramas cu un gol in suflet si fara sarcasticul Kingsley. Cred ca am continuat sa citesc volumul mai mult pentru aceasta pereche belea, decat pentru actiune. Schuyler nu s-a schimbat cu mult in anul cea trecut, Oliver e la fel de dedicat prietenei sale, insa m-a uimit scena de la sfarsitul volumului cu adevarat, iar Jack…Chiar nu mi-a placut ca a lasat-o balta pe Mimi. Ea avea serioase mustrari de constiinta in legatura cu atractia fata de Kingsley si el nici nu s-a mai gandit la consecinte cand vine vorba de Schuyler.
    Eh ,oricum a fost un volum bun, dar nu mi-a placut de faptul ca Kingsley a murit…tipul ala era prea minunat!

    Mai 11, 2013 la 6:25 pm

  8. Mdaa..si eu am continuat sa citesc volumul pentru aceasta pereche,dar oricum a fost un volum bun!
    Deasemenea m-a impresionat faptul ca pe parcursul volumului actiunea a evoluat de la clasica poveste cu vampirii la o adevarata lupta intre bine si rau.
    Recomand din tot sufletul acest volum pasioantilor de povesti cu vampiri.

    Mai 18, 2013 la 8:15 pm

  9. Initial a fost doar povestea inadaptatei Schuyler si dupa ce a aparut Jack s-a transformat in dragoste interzisa, iar dupa aceea s-a concentrat pe lupta dintre bine si rau.
    Macar in volumul asta am avut parte de mai multa Mimi si mor de ciuda ca m-am atasat asa usor de Kingsley si el…a dat coltu.

    Mai 18, 2013 la 8:41 pm

  10. Da stiu…mi-a parut foarte rau ca a disparut Kingsley:((era unul din personajele mele favorite…pacat ca „a dat coltu”.

    Mai 18, 2013 la 8:48 pm

  11. Eu am citit primele 3 cărţi şi nu ştiu de ce, nu mi-au prea plăcut. În mod normal, nu las seriile neterminate, dar parcă această serie nu m-a făcut absolut deloc să vreau să citesc mai departe. Ştiu că sunt printre puţinele persoane care cred asta despre aceste cărţi, daaar pur şi simplu, nu m-au atras.😦

    Mai 30, 2013 la 7:50 am

Lasă un răspuns

