CÂND AI ŞAISPREZECE ANI POŢI SCHIMBA LUMEA…

ALEASA, cartea a treia din seria CELE NOUĂ VIEŢI ALE LUI CHLOE KING de Liz Braswell alias Celia Thomson

Cele-9-vieti-ale-lui-Chloe-King-3_Aleasa

Într-adevăr, poţi schimba lumea, mai ales atunci când te trezeşti că îţi cresc gheare, vezi perfect pe întuneric, devii tot mai agilă şi… ai nouă vieţi!

Înţelegând tot mai bine ce i se întâmplă, Chloe King realizează că va trebui să renunţe la viaţa tihnită de până acum şi să-şi ia în serios rolul pe care i-l rezervă destinul.

Dacă la început poveştile despre rasa mitică din care face parte şi răzbunările sângeroase dintre poporul Mai şi Ordinul A Zecea Lamă nu o afectează, iată că vine clipa în care trebuie să-şi urmeze soarta.

Când îşi găseşte cel mai drag prieten zbătându-se între viaţă şi moarte pe o alee lăturalnică, Chloe îşi dă seama că perioada răzbunărilor şi a vărsării de sânge nu s-a terminat. Şi că, de fapt, nu se va termina niciodată. Între cele două tabere rivalitatea va fi veşnică. Dacă însă Chloe îşi va accepta destinul… şi va prelua controlul, lucrurile se pot schimba radical.

„Chloe nu apare ca un super-erou fără cusur – ea este o adolescentă obişnuită, care se trezeşte deodată cu nişte puteri supranaturale şi cu povara moştenirii unei rase mitice. Dar este o persoană puternică, bună, care se mobilizează pentru a răspunde provocărilor vieţii… […] Pentru mine, Chloe este un simbol al libertăţii: libertatea de mişcare, de a merge oriunde doreşti.” – Liz Braswell

Nu uitaţi de serialul de televiziune produs de ABC Family. Amănunte găsiţi pe TheNineLivesofChloeKing.com.

Cartea are 288 de pagini, formatul 13×20 cm, ediţia este cartonată, iar preţul de listă 39,90 lei. La precomandă, veţi beneficia de 25% reducere şi transport gratuit.

16 responses

  1. deci eu abia astept sa apara cartea asta ..urasc coperta da am mai spus-o dar povestea asta e printre preferatele mele don’t ask me =)))

    Ianuarie 26, 2013 la 7:21 pm

  2. Am primit și eu cartea , are un element atrăgător coperta e mov, dar în rest nu mă atrage coperta, trebuie să citesc cartea asta .Sunt curioasă de decizia fetei, ce planuri inumane are Serghei si cu cine rămâne până la urmă, cu pisicul sau cu omul ..Doamne da-i să fie pisicul .

    Aprilie 29, 2013 la 3:51 am

    • Paun Catalina Cezarina

      🙂 cu cine a ramas crisss? Cu pisicul cum ai vrut tu?

      Mai 4, 2013 la 7:25 am

      • nu aramas cu omul cu brian care in film a murit ..mi-a venit sa plang la final

        Mai 4, 2013 la 7:30 am

  3. Denisa

    coperta era mult mai frumoasa daca fata de sus era pe toata coperta…parerea mea

    Mai 3, 2013 la 4:06 pm

    • Din păcate mai nou cărțile au adoptat stilul acesta de coperte în care este un chip sus, iar in josul lui se afla un oraș .

      Mai 7, 2013 la 12:49 pm

  4. Denisa

    in rest totul e frumos la aceasta carte

    Mai 3, 2013 la 4:08 pm

  5. Paun Catalina Cezarina

    Nu as putea sa citesc cartea fiindca am o problema cu seriile mult prea lungi desi recunosc unele romane care sunt cu adevarat pe placul meu mi-ar placea sa nu se mai termine vre-odata

    Mai 4, 2013 la 7:23 am

    • Da asta e dubios, ce e mult e prea mult, dar astea sunt doar trei în comparație cu seriile care nu se mai termină …

      Mai 4, 2013 la 7:32 am

    • Din cate am inteles, asta are doar 4 carti🙂 Majoritatea seriilor au numarul acesta de carti. Tie frica sa nu se prelungeasca prea mult si sa devina plictisitor sau ca vei astepta prea mult pana la publicarea urmatorului volum? (nu intreb referitor doar la aceasta serie)

      Mai 11, 2013 la 11:30 am

  6. Nu mi-am cumparat si nici nu planuiesc sa imi cumpar catile. Am auzit atat pareri bune, cat si critici dure, deci prefer sa nu cred ca e buna sau proasta, ci ca se axeaza doar pe un anumit stl, preferat doar de unii🙂 Asta, totusi, nu ma face sa o incerc.

    Mai 11, 2013 la 11:32 am

  7. Inainte de a citi cartile, m-am apucat de serialul, ce a fost anulat ( thanks a lot ABC Family) si pot spune ca asta mi-a trezit curiozitatea. Chloe e foarte simpatica, insa ma enerveaza un lucru la ea: Alek sau Brian? Daca ma intrebi pe mine, Alek e o alegere muult mai buna decat Brian, avand in vedere ca si el e un mai, iar Brian e doar…un om( bine un vanator, dar ca specie tot om e ).
    Anyway…Alta serie terminata de care imi va fi dor…

    Mai 11, 2013 la 4:24 pm

  8. Sunt doar trei volume ale acestei cărți .Ceea ce mă bucură, iar finalul ..a fost cât de cât ok

    Mai 11, 2013 la 5:05 pm

  9. regret un singur lucru faptul că s-a anulat serialul era comic mai ales ca a murit brian aia mi-a plăcut

    Mai 26, 2013 la 11:24 am

  10. Da, si mie mi-a placut ca Brian a murit. Nu l-am suferit de prima data. Alek e muuult mai potrivit pe post de iubit.

    Mai 26, 2013 la 1:28 pm

  11. Azi ajunge şi la mine cartea, abia aştept s-o devorezz!! Cred că e genială!!😡

    Mai 30, 2013 la 7:56 am

Lasă un răspuns

