Ediţie de chioşc Vampirii din Morganville de Rachel Caine

Fanii cărţilor cu vampiri vor fi încântaţi!

Începând din 29 ianuarie 2013 Leda va publica în ediţie de chioşc, împreună cu revista BRAVO, primele 4 volume ale seriei Vampirii din Morganville de Rachel Caine (fiecare volum editat în ediţie de chioşc va avea 2 părţi).

Iată mai jos calendarul apariţiilor:

VOL. 1/ PARTEA 1 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. CASA DE STICLĂ – 29.01.2013
VOL. 1/ PARTEA 2 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. CASA DE STICLĂ – 12.02.2013
VOL. 2/ PARTEA 1 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. BALUL FETELOR MOARTE – 26.02.2013
VOL. 2/ PARTEA 2 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. BALUL FETELOR MOARTE – 12.03.2013
VOL. 3/ PARTEA 1 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. ALEEA INTUNERICULUI – 26.03.2013
VOL. 3/ PARTEA 2 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. ALEEA INTUNERICULUI – 9.04.2013
VOL. 4/ PARTEA 1 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. BANCHETUL NEBUNILOR – 23.04.2013
VOL. 4/ PARTEA 2 VAMPIRII DIN MORGANVILLE. BANCHETUL NEBUNILOR – 7.05.2013

VM-pt-site

Bine aţi venit în Morganville, Texas ! Nu rămâneţi pe afară după ce se lasă întunericul…

Morganville este un mic oraş universitar din inima Texasului, plin de personaje ciudate… unele chiar malefice. Atunci când studenta Claire Danvers se mută din campus într-una dintre cele mai vechi case din Morganville, descoperă că persoanele cu care împarte locuinţa nu dau prea multe semne de viaţă. Cu toate acestea, ele o vor apăra pe Claire, atunci când cele mai tainice secrete ale oraşului vor ieşi la lumină, lacome de sânge proaspăt.

„Rachel Caine le oferă cititorilor acele momente supranaturale pline de primejdii râvnite de ei.” – Darque Reviews

„Lumea vampirilor lui Caine este formidabilă…
Fanii Amurg nu trebuie să o rateze!” – World Nerd

23 responses

  1. eu sunt in dubii gen o cumpar sau nu o cumpar, am timp pana marti sa ma gandesc la ceea ce vreau

    Ianuarie 26, 2013 la 7:22 pm

  2. Mi se pare super tare! Ne poti spune si cat costa?😀

    Ianuarie 26, 2013 la 7:43 pm

    • 11 lei volumul;))

      Ianuarie 26, 2013 la 7:54 pm

      • super tare. multumim frumos!😡

        Ianuarie 26, 2013 la 8:04 pm

    • Toate cărțile de la reviste au prețuri cuprinse între 10 si cel mult 15 lei .Uneori mi se par mult mai ieftine, având în vedere faptul că la mine în oraș nu este librărie . Păcat. aș fi lunar acolo ,

      Aprilie 29, 2013 la 3:48 am

  3. Cât mai e până se termină vreau alte serii la bravo și m-am săturat de cărți de la libertatea , sunt accesibile ce-i drept dar vreau bravo din nou .

    Aprilie 29, 2013 la 3:46 am

  4. Denisa

    cartile in sine sunt frumoase dar fiind groase au facut dintr-un volum 2 ceea ce nu imi prea place…in rest e totul perfect

    Mai 3, 2013 la 4:05 pm

    • Paun Catalina Cezarina

      Strategie de marketing…si eu mor cand impart astia cum vor cartile

      Mai 4, 2013 la 7:27 am

    • sincer, au același număr de pagini ca vampirii sudului, deci puteau să lase întreg volumul ..

      Mai 4, 2013 la 7:33 am

  5. Denisa

    pana m-am gandit sa imi cumpar sau sa nu imi cumpar cartile deja s-au dus:))

    Mai 3, 2013 la 4:06 pm

  6. Paun Catalina Cezarina

    Atata zarva a facut seria asta incat sigur o sa o citesc in varianta ebook.

    Mai 4, 2013 la 7:26 am

    • eu nu prea am asta în plan ,,,14volume , nu am decât volumul 2 și cam atât. Încă sper să își revină și să pună ceva drăguț, fără să fie o serie întreagă.

      Mai 4, 2013 la 7:34 am

    • si eu luam intr-un timp varianta ebookului, insa cred ca aceste carti merita cumparate, nu doar piratate de pe net🙂

      Mai 11, 2013 la 11:35 am

  7. Doamne ajută se termină , sper să fie o nouă serie sau carte care e mai drăguță.

    Mai 7, 2013 la 12:47 pm

  8. Mi-as fi cumparat cartile, chiar daca le-as fi avut in editie de chiosc, insa faptul ca au impartit fiecare volum in cate doua, m-a facut sa ma razgandesc. Nu mi se pare ca volumele au un numar atat de mare de pagini incat nu pot fi intregi. Prefer sa platesc mai mult si sa arate mai frumos🙂

    Mai 11, 2013 la 11:34 am

  9. Şi eu aş fi dorit să am seria în bibliotecă ( deşi am citit cărţile pe net) ca să o aşez lângă cercul secret şi fetele gallagher ( să dau aspect frumos, nu de alta), dar modul în care au împărţit volumele m-a facut şi pe mine să mă gândesc de două ori.
    O adevărată strategie de marketing, ce să mai.

    Mai 11, 2013 la 3:48 pm

  10. Nu au atăt de multe pagini, adică are același număr de pagini cu cele din True Blood, iar acestea au fost ținute întregi

    Mai 11, 2013 la 5:01 pm

  11. @krisszu95shinny Tu ai achizitionat cartile cu revista?

    Mai 11, 2013 la 6:28 pm

  12. @krisszu95shinny Nu, nu, ma refeream la Vampirii din Morganville.

    Mai 11, 2013 la 9:27 pm

  13. doar volumul doi atat, nu ma atrage ….

    Mai 12, 2013 la 4:44 am

  14. Eu nu mi le-am cumpărat pe cele în ediţie de chioşc, ci pe cele, cum să le numesc?, în format real? :)) Şi mi-au plăcut nespus. Dar am citit doar până la 7, inclusiv. Abia aştept să cumpăr şi volumul 8.

    Mai 30, 2013 la 8:00 am

Lasă un răspuns

