In curand la Epica- Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere

Cop-Probabilitatea-statisticaJennifer E. Smith
EPICA/Young Adult/+14 ani
Contemporary Fiction

Traducere:Adrian Deliu
Format:13×20 cm
Tip:necartonat
ISBN:978-606-93335-1-8

Cine şi-ar fi închipuit că patru minute ar putea schimba totul?

Pentru tânăra de şaptesprezece ani, Hadley Sullivan, această zi pare să fie una dintre cele mai rele de până acum…
Tocmai a pierdut avionul, este blocată în aeroportul JFK din New York şi e pe cale să întârzie la nunta propriului ei tată, care se căsătoreşte, pentru a doua oară, la Londra, cu o femeie pe care n-a văzut-o în viaţa ei.
Apoi, aşteptând să se îmbarce în următorul avion, îl întâlneşte pe Oliver. E britanic. Şi e foarte drăguţ. Şi o va însoţi în noul ei zbor.
Călătoria de-o noapte trece cât ai clipi, iar Hadley şi Oliver se pierd unul de altul în aglomeraţia din aeroport, la sosire.
Îi va aduce oare soarta din nou împreună?

Desfăşurată pe parcursul a douăzeci şi patru de ore, povestea lui Hadley şi a lui Oliver ne vorbeşte despre relaţiile de familie, despre a doua şansă şi despre dragostea la prima vedere.

O carte de pe lista NEW YORK TIMES Editors’ Choice

“Un roman dinamic şi antrenant, cu o minunată idee romantică drept premisă. Cititorii vor fi absorbiţi, odată cu Hadley, de profunzimile emoţionale
pe care le străbate.”

— PUBLISHERS WEEKLY

“Vă veţi îndrăgosti de această carte — este o certitudine statistică!”

— Margaret Stohl, autoare a seriei bestseller Cronicile Casterilor

“Romantic şi inteligent, acest roman este un must-read. Imediat ce vei face cunoştinţă cu Oliver, o să te rogi să pierzi şi tu următorul zbor.”

— Sarah Mlynowski, autoarea bestsellerului Zece lucruri pe care le-am făcut (şi probabil
n-ar fi trebuit)

15 responses

  1. pe asta cred ca as vrea sa o cumpar nu stiu cand dar am sa o fac garantat suta a suta ,ti-a venit precomanda de la zece lucruri?

    Ianuarie 26, 2013 la 7:23 pm

    • Nu a venit…trebuie sa apara.

      Ianuarie 27, 2013 la 10:10 am

  2. Știu că ai comandat-o de ceva timp , dar mă roade o întrebare cărțile de la epica sunt toate în același format? Mă refer la mărime ..am o obsesie cu aceste lucruri. Încă nu m-am decis să cumpăr această carte .

    Aprilie 29, 2013 la 3:43 am

    • Paun Catalina Cezarina

      Pai de ce? Nu e aceeasi dimensiune pe care o prezinta ei?

      Mai 4, 2013 la 7:31 am

      • ba da , dar unele cărți sunt la alt nivel, chiar dacă fac parte din aceași colecție.

        Mai 7, 2013 la 12:41 pm

    • Formatul cartilor este prezenatt la fiecare carte in parte, dar de obicei au acelasi format si arata foarte bine impreuna pe raft.

      Mai 11, 2013 la 12:01 pm

  3. Denisa

    mi-as comanda cartea deoarece imi place mult cum arata si si continutul pe care il are:)

    Mai 3, 2013 la 4:03 pm

  4. Denisa

    pacat ca m-am decis tocmai acum in loc sa o precomad cand a aparul:))

    Mai 3, 2013 la 4:03 pm

  5. Paun Catalina Cezarina

    Imi place mult cartea asta la fel ca toate celelalte din categoria romance

    Mai 4, 2013 la 7:30 am

    • pe mine mă amuză faptul că acțiunea se petrece în 24 de ore

      Mai 7, 2013 la 12:42 pm

      • Asta e un fapt ce arata talentul autoarei. Are talent in cele ale scrisului si nu apare probleme in a povesti ceva ce s-a intamplat intr-o zi in 200 si ceva de pagini, cat banuiesc ca are cartea.

        Mai 11, 2013 la 11:46 am

  6. Cartea asta mi-a readus aminte ca dragostea este imprevizibila si o singura privire este de ajuns. A fost destul de impresionanta evolutia lui Hadley, care la inceput se confrunta doar cu problemele ei si crede ca despartirea parintilor este cel mai groaznic lucru care i se poate intampla, insa pe parcurs incepe sa isi faca griji pentru Oliver, tipul pe care il cunoaste de cateva ore.
    Merita sa acorzi o sansa acestei carti, intrucat povestea a doua persoane ce se intalnesc din cauza a patru minute intarziere este o incarcatura emotionala, ce iti poate oferi o alta perspectiva asupra vietii.

    Mai 11, 2013 la 3:43 pm

  7. Andreea Maria

    Desi desfăşurată pe parcursul a douăzeci şi patru de ore, povestea lui Hadley şi a lui Oliver ne vorbeşte despre relaţiile de familie, despre a doua şansă şi despre dragostea la prima vedere.
    Aceasta carte evidentiaza marea importanta a catorva minute.Doua persoane necunoscute se intalnesc din pricina unei mici intarzieri. Hadley si Oliver fiin victimele propriilor destine.
    Aceasta carte merita citita deoarece are la baza o minunata idee romantica.Eu o recomand tuturor celor care doresc sa traiasca alaturi de personaje o scurta dar impresionanta poveste de dragoste.

    Mai 11, 2013 la 10:14 pm

  8. Copertă mă ademeneşte grav. O s-o comand curând. Ţi-am mai spus că-mi place editura epica? Din ce în ce mai mult, chiar.

    Mai 30, 2013 la 8:03 am

Lasă un răspuns

