Cover reveal „The Fallen Stars” by Stephanie Keyes

the-fallen-stars-by-stephanie-keyes-1When all is lost, he will have to make the ultimate decision.

Kellen St. James was just your average seventeen-year-old prodigy, until he eighty-sixed the Lord of Faerie and proposed to the Celtic Goddess, Calienta. But then everything in Kellen’s life gets turned upside-down when he and Cali end up on the run from a seriously irritated group of faeries. The worst part? They have zero idea why they’re being hunted.

Suddenly, Kellen is stuck in the middle of another prophecy that foresees him turning away from Calienta and embracing the dark. He’ll be forced to take sides in a struggle to claim his birthright, while discovering secrets about his father’s past. Meanwhile, his passion for Cali grows stronger, even as the prophecy threatens to tear them apart.

In the end, will Kellen and Cali survive the fates? When the ultimate power is within reach, which side will he choose?

21 responses

  1. Buna! :* Sunt cam off-topic. Vroiam sa te intreb daca ai primit cele 2 e-mail-uri pe care ti le-am trimis pentru blog tour-ul „Ember”, care incepe maine. Nu am primit inca un raspuns si sunt putin ingrijorata.🙂

    Ianuarie 31, 2013 la 7:00 pm

    • Buna! Le-am primit! Am si raspuns la e-mail.

      Februarie 1, 2013 la 8:25 pm

  2. este superba coperta aceasta ..o ador …

    Ianuarie 31, 2013 la 8:08 pm

  3. Oh Good. i love Tokio Hotel! Ma bucur ca ai inclus-o in top!

    Februarie 19, 2013 la 1:26 pm

    • si mie imi place Tokio Hotel;))

      Februarie 19, 2013 la 2:13 pm

      • Atunci presupun ca-ti place rock-ul :))) iubesc rock-ul. Iti recomand The Gazette si Green Day.:)

        Februarie 20, 2013 la 5:51 am

  4. In cealalta postare…ups

    Februarie 19, 2013 la 1:26 pm

  5. Aceasta este una dintre cărțile care atrage din toate punctele de vedere, atât din pricina copertei cât și din prezentarea ei . Ceea ce mi-a atras atenția înb mod deosebit este acest citat When all is lost, he will have to make the ultimate decision.Adică mere intervine ceva, mai ales când totul ni se naruie sub proprii noștrii ochi.Mereu avem de ales, însă ultima decizie adesea e cea mai gravă, mai grea .E cea decisivă .

    Aprilie 29, 2013 la 3:40 am

    • Paun Catalina Cezarina

      Ce greu e sa iei dcizii mai ales cand sunt fff importante

      Mai 4, 2013 la 7:35 am

      • Paun Catalina Cezarina

        Decizii*

        Mai 4, 2013 la 7:36 am

      • Da, dar uneori la final îți pui semne de întrebare…

        Mai 4, 2013 la 7:37 am

  6. Denisa

    coperta e superba la fel si descrierea

    Mai 3, 2013 la 4:00 pm

  7. Denisa

    carte cu zane:Xgrozav

    Mai 3, 2013 la 4:02 pm

  8. Paun Catalina Cezarina

    Sunt eu nebuna🙂🙂 sau tipul seamana perfect cu cel de pe coperta cartii e usor sa te iubesc?

    Mai 4, 2013 la 7:34 am

    • dacă ar fi să fi nebună , am fi două …

      Mai 4, 2013 la 7:37 am

    • Mi-am pus aceeasi intrebare, am cautat un pic pe google, dar nu am gasit nimic exact, ci doar mai multe persoane cu aceesi parere si anume ca e acelasi model.

      Mai 11, 2013 la 12:16 pm

      • Oficial nu suntem nebune. Mi se părea mie dubioasă.

        Mai 11, 2013 la 4:56 pm

  9. Alta coperta brilianta. Uhh, o ador, movul acela da o nota mult mai romantica decat ar fi facut-o imaginea originala, cred eu. Promovezi doar carti bune pe blog, imi place🙂

    Mai 11, 2013 la 12:10 pm

  10. Cum spuneam, seamănă puţin cu „Easy”, dar cred că e o carte foarte bună.

    Mai 30, 2013 la 8:05 am

  11. Vreau să spun, coperţile seamănă, pentru că, din nefericire, nu am citit nicio carte ca să ştiu dacă le seamănă şi conţinutul. :))

    Mai 30, 2013 la 8:05 am

  12. desi în aparență au coperte asemănătoare conținutul nu este același, deci din punctul acesta de vedere putem sta liniștiți.Mai ales că aici vorbim despre fantezie, zâne și profeții pe când easy este un young adult romance deci da. Și apoi dacă ar avea fragmente sau operă întreagă vorbim despre fraudă .Fraudă intelectuală ce se plătește cu închisoare în alte țări nu aici

    Iulie 9, 2013 la 9:21 am

Lasă un răspuns

