Cicada 2, Firefly Book Trailer

7 responses

  1. ((((HUGS))))))

    Februarie 18, 2013 la 9:40 pm

    • Lovely trailer:X Cannot wait to read Firefly:X

      Februarie 18, 2013 la 9:41 pm

      • Eu nu mai pot astepta ca aceste carti sa ajunga in romania, sa am sansa sa le citesc si eu🙂

        Mai 13, 2013 la 5:35 pm

  2. superb raman din ce in ce mai uimita

    Februarie 19, 2013 la 5:38 pm

  3. îmi place mult acest videoclip .Sunt foarte entuziasmată de el,

    Aprilie 29, 2013 la 10:14 am

  4. Pur si simplu nu mai am cuvinte. Totul e atat de perfect, ador imaginile alese, sunetul de fundal, totul. Felicitari celor care au ajutat la facerea acestui clip.

    Mai 13, 2013 la 5:33 pm

  5. Superb videoclip. E aşa de liniştitor că nici nu zici că e un trailer.

    Mai 30, 2013 la 8:35 am

Lasă un răspuns

