E usor sa te iubesc,Tammara Webber – editura Epica

coperta-E-ușor-să-te-iubesc

SALVATĂ DE UN STRĂIN. BÂNTUITĂ DE UN SECRET.

CÂTEODATĂ, DRAGOSTEA NU-I UN LUCRU SIMPLU…

El o urmăreşte, dar nu face cunoştinţă cu ea până când, odată, într-o întâlnire neaşteptată, el devine salvatorul ei.

Atracţia dintre ei e incontestabilă. Totuşi trecutul, pe care el s-a străduit atât de mult să-l depăşească, şi viitorul, în care ea-şi pune atât de mari speranţe, ameninţă să-i despartă.

Numai împreună ar putea să lupte cu durerea şi vinovăţia, să înfrunte adevărul şi să găsească neașteptata putere a dragostei.

Jackie este o fată frumoasă, este la colegiu, de trei ani are un iubit admirabil şi i se pare că viaţa e uşoară şi viitorul îi zâmbeşte. Fără veste, iubitul o părăseşte pentru că vrea să încerce ceva nou, iar durerea despărţirii o face să nu mai ajungă la cursuri şi să fie la un pas să piardă examenul şi anul. Scapă ca prin urechile acului dintr-o tentativă de viol, părinţii îi spun că se duc la schi atunci când hotărăște să vină şi ea acasă în vacanţă… De unde să înceapă să se refacă?

De n-ar fi prietenii, s-ar prăbuși. Pas cu pas, ei o ajută să meargă mai departe. E ca într-un joc, îi vor spune ei şi o vor învăţa că este destul de puternică pentru a supravieţui.

11 responses

  1. o achizitionezi?…eu inca nu stiu ce sa fac daca sa o iau sau nu

    Martie 1, 2013 la 5:20 pm

    • O voi cumpara. Ti-o recomand cu caldura!

      Martie 2, 2013 la 10:19 am

  2. Încă îmi doresc cartea asta , sper să pun mâna pe ea . Cât mai curând posibil .

    Aprilie 29, 2013 la 4:06 am

    • Eu mi-o doresc din tot sufletul meu, dar ratez ocazia sa mi-o cumpar. Sper ca data viitoare cand fac o vizita librariei sa o gasesc pe un raft. La cate am auzit despre ea, nu cred ca va dezamagi.

      Mai 13, 2013 la 5:37 pm

  3. Denisa

    cel mai mult ma atrage coperta

    Mai 3, 2013 la 3:57 pm

    • Coperta reprezinta elementul pe care se bazeaza multi inainte sa cumpere o carte, iar aceasta reuseste sa iti fure ochii, iar cand citesti si descrierea ramai fara cuvinte🙂

      Mai 13, 2013 la 5:39 pm

  4. Denisa

    se pare ca ti-a placut …cu prima ocazie o voi lua si eu

    Mai 3, 2013 la 3:58 pm

  5. este atrăgătoare, povestea e superbă și mi-o voi cumpăra .

    Mai 7, 2013 la 1:01 pm

  6. Cartea a fost geniala, iar Lucas e asa un scump❤ Buck m-a enervat la culme, data find situatia nu ai avea cum sa indragesti un asemenea caracter, iar Jackie e pur si simplu fantastica.
    Atractia dintre Lucas si Jackie e atat de vizibila si mi-a placut fiecare moment cu ei, insa cand a inceput sa se bage si fostul ei prieten eram ceva gen: "Serios?"
    O recomand din tot sufletul pentru ca reprezinta o lectie de viata si este o lectura usoara, care te va mentine interesat pe tot parcursul ei ( cel putin mie asa mi s-a intamplat).

    Mai 11, 2013 la 3:13 pm

  7. Chiar ieri am fost la Diverta şi am văzut că nu e aşa de scumpă. O voi achiziţiona şi eu în curând, pare minunată.

    Mai 30, 2013 la 8:37 am

Lasă un răspuns

