Dracian Legacy Blog Tour – Teaser, Promo Post and Fan Art

16007175book description

About the Author

6526707

Priya Kanaparti was born in India, grew up in Detroit, and is now settled in Boise, ID. She attended Wayne State University for her undergrad degree in Bachelor of Science in Biology, and University of Phoenix for her Masters in Business Administration. Priya works as a project manager in software field during the day and lives in the world of her characters during the nights and weekends.

She had found the love for reading and writing in 2012, when she stayed home with her son and needed something to occupy those ‘downtime’ hours.

She loves playing tennis on a good summer day and chess during the cold winters, but reading and writing has become a year round hobby.

She lives in Boise with her husband, son and a Yorkie. Dracian Legacy is her debut novel.

Feel free to visit her blog at: http://priyakanaparti.com

Facebook: http://www.facebook.com/authorpriyakanaparti?ref=tn_tnmn

Twitter: https://twitter.com/pkanaparti

Goodreads: http://www.goodreads.com/author/show/6526707.Priya_Kanaparti

excerpt

FAN ART

SANYO DIGITAL CAMERA

10 responses

  1. Pingback: Blog Tour Shenanigans | Live, Love, Laugh

  2. o iubesc pe nina e foarte draguta

    Martie 1, 2013 la 5:20 pm

  3. este atrăgătoare, mistică , are ceva frumos în ea .

    Aprilie 29, 2013 la 10:59 am

  4. Denisa

    wow ce bine arata nina pe coperta:Xe geniala

    Mai 2, 2013 la 6:09 am

  5. Denisa

    as citi cartea cu multa placere daca ar ramane nina pe coperta:)

    Mai 2, 2013 la 6:09 am

  6. Posibil, dar Nina precum alți actori își face meseria , însă Nina în rolul unei vrăjitoare , nu prea o văd, iar coperta cărți este superbă precum fan artul realizat de Laura .

    Mai 2, 2013 la 8:27 am

    • Nici eu nu cred ca Nina s-ar potrivi foarte bine intr-o asemenea situatie. Nu are aura aia care iti da impresia ca e inconjurata de o adevarata magie. (opinia mea)

      Mai 16, 2013 la 7:13 am

  7. Coperta e atat de draguta, fan art-ul de asemenea. Autoarea pare sociabila si draguta, chiar as vrea sa ii citesc creatia. Uf, imi vine sa plang cand vad atat de multe carti bune care inca nu au depasit granitile tarii noastre😦

    Mai 16, 2013 la 7:12 am

  8. Da e trist faptul ca nu apar si la noi mai multe titluri din engleza, insa multumesc ca mai exista site-uri de comandat carti in engleza, ca altfel nu stiu ce as face.
    Cat despre fan arturi, eu sunt de parere ca Nina se potriveste in rolul lui Ren.

    Mai 18, 2013 la 10:25 am

  9. Ninaaaa. Doamne, cât de superbă poate fi această fată!! Ea şi cu Caroline (Candice Accola) mi se par cele mai frumoase fete din câte am văzut, mai ales din seriale!

    Mai 30, 2013 la 8:38 am

Lasă un răspuns

